No než to stihol dopovedať, predbehol ho Liam. „Ty, Lia, ahoj .. Počuj, premýšľal som .. Máš už niekoho na ples ? Ak nie, mohli by sme ísť spolu, bol by som rád.” Obdaril ma nádherným úsmevom .. Lukas naňho pre zmenu hodil zamračený pohľad. Je mi jasné, že aj on ma chcel pozvať. No, mal sa vyjadriť asi skôr ako to stihol Liam .. „Jasné, Liam, pôjdem rada.” Žmurkla som naňho a obrátila som sa na Lukasa. „A, ehm .. Čo si to chcel ?” Lukas sa zatváril porazenecky a rezignovaným tónom odpovedal: „Už vlastne nič .. Vtom sa znova ozval Liam: „No, fajn, prídem pre teba o pol piatej. Buď pripravená.” Dodal s úsmevom a tiež na mňa jedným očkom žmurkol.
Nie je mi príjemné že sme takto odpálkovali Lukasa, no nie je to moja chyba. Liam sa ma to jednoducho spýtal skôr. Po škole, okolo druhej, sa u nás zhromaždili baby. Prišli Nikol, Kristen aj Beci. Spolu sme sa pripravovali na ples. Ja som to mala jednoduché, tak som sa pripravila sama. Namaľovala som si tvár na bielo, na oči spravila dymové čierne tiene, okolo očí som si spravila červené žilky, nasadila som si umelé tesáky, tmavo červeným, skoro až čiernym, rúžom som si namaľovala pery, krvavo červeným tekutým rúžom som si namaľovala krv okolo úst, aj jednu stekajúcu kvapku, ktorá mi akože steká z kútiku, trošku sa ušlo aj na tesáky, no a nakoniec som si svoje vlasy zvlnila do dlhých lokien. Keď som to dokončila, baby už boli tiež skoro skoro hotové.
Ostávalo už len obliecť si kostýmy. Vyzerali sme fakt super. Skoro ako naozajstné. Dohodli sme sa, že aj pre ostatné baby prídu chalani k nám a že všetci prídu na pol piatu. Boli ešte len štyri, a tak sme mali dosť času na doladenie všetkých detailov. Ešte sme spravili pár fotiek a už aj zvonili chalani. „No baby, waaau, nemáme slov, ste nádherné!” „No, ani vy nevyzeráte najhoršie.” povedala som s úsmevom a vykročila som smerom k nim. Naozaj vyzerali super. Hneď sme vyrazili ..
Ďakujem vaam za úžasných 100 views a 10 votes ❤ :3
YOU ARE READING
Vražedná Minulosť
HorrorČlovek dokáže pre lásku divy. Pre neopätovanú lásku dokonca zabíjať. Ale to už je minulosť .. No na to sa nedá spoliehať. Minulosť totiž dobehne každého .. Vracia sa aby dokončila svoje.