7. Ples

90 5 2
                                    

Cestou sme sa ešte zastavili po nejaký ten alkohol, preto nám cesta trvala o niečo dlhšie. Zobrali sme starého dobrého Jacka Danielsa, vodku s príchuťou jablka a nejaké to pivo. K tomu zopár redbullov aby sme vydržali noc, my baby sme si ešte pobrali Ice Cofee a mohli sme ísť. Wau, zaplatili sme skoro 50$ .. No keďže sme to platili siedmi, nebolo to také strašné. Každý dal po 7,50$ a zvyšok sme aspoň dali Michaelovi za benzín, keďže nás mal viesť aj tam, aj naspäť.

Po 20 minútach sme teda boli v škole. Práve včas, už tam bola asi tretina školy a spolu s nami prichádzala tak druhá tretina. Neprešla ani pol hodina a už tam boli všetci. Ples bol naozaj super. Niekoľko krát som tancovala s väčšinou chalanov zo školy. Sama nechápem ako, keď ich tam je cez 500 .. A tancovala som s viac ako polovicou .. Nevadí no, aj také veci sa stávajú.

Nasledovalo vyhlásenie súťaže o najviac vierohodný kostým. Vyhrala Kristen a nejaký tretiak. Doslova a do písmena, ešte aj do bodky, vyzeral ako sériový vrah. Napomáhal tomu aj jeho šialený výraz. Nepoznala som ho. Ktovie či tak vyzetal aj inokedy, alebo sa tak tváril len kvôli kostýmu. Ďalšia cena bola za najoriginálnejší kostým. Vyhral chalan, ktorý sa prezliekol za Pedobeara a baba, ktorá si nagélovala vlasy do tvaru čepele noža, dokonca si ich aj nafarbila na strieborno a oblečená bola ako rukoväť.

Ani neviem koľko tých cien bolo, no na pódiu sa vystriedalo najmenej 20 ľudí. Nakoniec bolo na rade vyhlásenie najlepšieho ženského a mužského kostýmu. Prekvapivo, sme vyhrali Lukas a ja. Lukas bol za Jokera a ja, no, však vy viete .. Ukázalo sa, že sme vyhrali každý poukážku na 50$ do školského bufetu, drinky zdarma na celý večer a malú zlatú sošku, ktorá symbolizovala najlepší kostým.

Po udeľovaní cien sme mali ešte tak hodinku do konca plesu. Študenti už pomaly začali odchádzať a my sme rozmýšľali čo budeme do prespávačky robiť ..

Taaaak tu je zase nová časť :) viem že to má byť hororovka a že tu ešte nič strašidelné poriadne nebolo, no odteraz to začne :) btw ďakujem za úžasnú hranicu 150 views a 15 votes ❤ ak sa vám tento príbeh páči, dajte vote, a ak nie, napíšte do komentárov čo treba zmeniť :3 užívajte čítanie ❤

Vražedná Minulosť Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon