5. Mám doprovod ?

94 7 0
                                    

Piatok sa blížil a všetci sa veľmi tešili. Konečne prišiel ten veľký deň D. V škole sa nehovorilo snáď ani o ničom inom. „Hej, Li!" zvolal na mňa Michael. „Som Lia." „Jasné, Li, počuj .. Nevieš za čo pôjde Nikol ? Chcem sa s ňou zladiť." Načo mu je kostým Nikol ? Je len jediný dôvod prečo by to chcel .. „Netuším. Ak ho chceš, spýtaj sa jej a nie mňa. Ale ak sa ti páči, nechodila by som s tým toľko ako okolo horkej kaše, ale rovno ju pozvi." Prehodila som s úsmevom a jedným očkom som žmurkla.

Oh .. Skoro by som vám zabudla povedať .. Začiatok bude v štýle plesu. Prídeme v kostýmoch a budeme tancovať. Ples začína o piatej a končí asi o jedenástej. Nech stihnú ostatní odísť a my, čo ostávame na prespávačke, nech sa stihneme umyť, prezliecť a prespávačka bude môcť začať.

Ja pôjdem asi za upírku. Kostým upírky už mám, keďže som za ňu už raz bola. V priebehu dňa som sa dozvedela, že Nikol ide za mŕtvu zombie nevestu a tiež, že Michael ju už pozval. Takže on ide asi za zombie ženicha. To by sme mali. Beci ide za Samaru a Kristen jednoducho .. No .. Za mŕtvolu. Má umelý nôž, ktorý sa dá "akože" zabodnuť do hlavy. Liama a Lukasa dom však celý deň nevidela, takže za čo pôjdu oni, naozaj netuším .. A ..

No dobre .. Práve sa ku mne celkom neochotne blíži Lukas a vyzerá docela nervózne. „Ahoj Lia, ehm .. Ja som chcel len .. Už vieš za čo pôjdeš na ples ?" „Asi za upírku. Kostým už mám, tak prečo nie." „No, tvoj doprovod bude rád .. Bude sranda." Rozmýšľala som, čo mu na to poviem. Viem o čo mu ide. „No, ja ešte vlastne žiadny doprovod nemám .." Hneď ako som to dopovedala, zatváril sa akoby práve niečo vyhral. „Nemáš ? To je super! Teda .. Nie .. Prepáč .. Nie že by som bol rád že nikoho nemáš .. Vlastne som, ale nie je to tak ako si myslíš. Počkať .. Tak odznova .. Ja len .. Rozmýšľal som .. Ani ja som ešte nikoho nepozval. Tak ma napadlo .."


No čo, ako sa vám páči ako sa to zatiaľ vyvíja ? :) btw ďakujem vám za úžasných 70 views ❤

Vražedná Minulosť Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt