Crrrrrrrrrrrrn .. Ráno mi zazvonil budík a vo mne sa miešali pocity. Mala som ísť prvý krát do novej školy. Presťahovali sme sa snáď cez pol Zeme. Našťastie som tu ale mala sesternicu Nicol. Oh .. Skoro by som zabudla ..
Ja som Lia. Doteraz som ani len nepomyslela na to, ako sa vôbec s niekým zoznámim. Dúfam, že táto škola nebude taká zlá ako moja bývalá. Ako som tak pokračovala vo svojich úvahách, zistila som, že už takmer meškám. Mama ma teda odviezla, nech hneď prvý deň neprídem neskoro. Keď som tam prišla, pred vchodom ma už čakala Nicol aj s kamarátmi.
„Ahooj sesterničkaa!"Mala som Nicol rada. Vždy mala dobrú náladu a úsmev na tvári. Zoznámila ma s jej kamarátmi Kristen, Lukasom, Beci, Liamom a Michaelom. Zvláštne, pri tom mene si vždy spomeniem na Michaela Jacksona. Každopádne, všetci vyzerali byť milí a bola som s nimi v jednej triede. Všetci sme boli v druhej B.
Nasledovalo zoznamovanie so školou a potom konečne obed. Pri obede sme sa rozprávali o všeličom možnom. Keď prišla reč na školu, stíchla som. Zatiaľ som im nemala toho moc čo povedať. No v tom som započula, že spomenuli akúsi vraždu. Spozornela som a hneď som sa opýtala. „Aká vražda ? Stalo sa tu niečo o čom neviem ?" povedala som tichým, tajomným hlasom, no na konci som sa neubránila smiechu. Vtom sa Lukas otočil na Nicol a ozval sa. „Teeeda, Nicol, ty si jej o tom nepovedala ?"
Nicol sa zatvárila vážne, no hneď sklopila pohľad a začala sa vŕtať v jedle. „Nepovedala o čom ?„ spýtavo som zdvihla obočie a prebodla Nicol zvedavým pohľadom. „No .. Nejak na to nebol doteraz vôbec čas .." „Ale Nicoooool to predsa nemôžeš myslieť vážne!" ozval sa tentokrát Liam. Vtedy sa slova chytil Lukas. „No, tak ti to teda rozpovieme teraz my." Nahodil až strašidelne teatrálny výraz a začal rozprávať. „Takže, stalo sa to pred 10 rokmi .."
Taaaaaakže, ako sa vám páčila prvá časť ? :) Dúfam že vás to začne baviť .. A btw môžete hádať čo to bude za príbeh, napíšte vaše nápady do komentov :) PS: za každý view, koment a vote som strašne rada ❤ ďakujeem 😊
ČTEŠ
Vražedná Minulosť
HororČlovek dokáže pre lásku divy. Pre neopätovanú lásku dokonca zabíjať. Ale to už je minulosť .. No na to sa nedá spoliehať. Minulosť totiž dobehne každého .. Vracia sa aby dokončila svoje.