||I GOT TAGGED||
Annyeong...huhu...mianhae ini bukan update chapter baru. Mmm...macam yang korang nampak tajuk kat atas tu (yang bold), I just got tagged...by LynnTomboy...
♡ Rules ♡
~You have to post these rules, including this one.
~You have to tag 13 people.
~Answer all questions for tagged people.
~You cannot refuse.
~You must be done within a week or the creators get to pick a punishment.
~You should create a unique title.
♡ 13 FACTS ABOUT YOURSELF ♡
☆I love chocolate! Apa-apa yang berkaitan dengan coklat, saya suka...♡♡♡
☆Tak suka dengan benda yang berlendir.
☆I hate frogs. Even dalam bentuk gambar sekalipun, saya akan campak gambar tu jauh-jauh!
☆Saya suka makan makanan manis.
☆Makanan pedas? Boleh la...tapi kalau saya makan makanan yang terlalu pedas, perut saya akan memulas. (Macam pantun ke ayat tu? XD)
☆Start minat KPOP dari tahun 2010 melalui kawan saya. Group idol yang mula-mula saya kenal, Super Junior. Diorang la yang bawa saya masuk dalam dunia KPOP..XD...
☆Pernah hampir pengsan masa buat jungle tracking kat kem tahun 2011. Huhu...tak cukup oksigen...
☆Saya suka baca novel. Novel melayu ke english saya tak kisah. Kalau saya dah mula baca, saya akan duduk dalam 'dunia novel' tu. Tak sedar apa-apa. Lagi-lagi kalau novel tu novel fantasy.
☆Saya minat tengok action movie. Horror? Sikit-sikit aje sebab saya ni penakut. Haha...XD
☆Suka jadi 'burung hantu'. Tidur lewat-lewat.
☆Suka dengar lagu (Kpop) sambil buat kerja. Sambil-sambil tu menari ikut rentak lagu.
☆Suka sangat dengan kartun Spongebob. Sampai kawan sekolah gelar saya Spongebob masa sekolah dulu.
☆Suka dengan warna merah, putih, hitam dan biru. Kalau saya beli sesuatu, apa-apa aje mesti saya akan beli berdasarkan empat color tu.
||Questions given by LynnTomboy||
1. Suka makanan laut?
Nope. Saya alergik dengan seafood. (-_-')
2. Saya tak suka bola sepak tapi penggemar baju jersi XP...awak pula suka ke baju jersi bola sepak,tak kesah la bola orang mana?
Tak minat bola so jersi pun tak minat juga..XD
3. Suka rojak buah?
Yup. Saya suka.
4. Kalau awak adalah idol...apa nama pentas yang awak akan guna.
EunHwa... ^^ ♡♡
5. Mana suka,rumah dekat pantai ke gunung?
Gunung. Kalau tension boleh jerit sorang-sorang macam tarzan kat sana..XD
6. Lagu Kpop yang awak tak jemu dengar sampai sekarang?
Overdose by EXO. Saya dah ter'overdose' dengan lagu tu..haha...
7. Apa yang buat awak mendapatkan inspirasi untuk menulis ff?
Video sama ada kat Youtube, Instagram atau FB. Contoh: Bangtan Bomb, saya akan tengok dan tibe2 dapat idea. Dari apa yang saya berangan or mimpi. Lagu pun ada juga. Tu semua inspirasi saya untuk buat ff.
8. Semua minat EXO..kut XD...so di EXO,awak suka dengar suara siapa?
Chanyeol...his deep voice...haha..(although my bias is Suho XD)
9. Kalau bosan di kelas buat pe?
Saya dah habis sekolah. Tapi, masa kat sekolah dulu, kalau saya bosan, saya akan nyanyi lagu kpop, ajak kawan sebelah sekali..XD
10. Awak suka gandingan lelaki dan perempuan siapa di KPOP?
Em...yang ni mianhae...macam yang saya tulis kat profile saya, saya tak ship idol namja and idol yeoja..so I'm so sorry again..(TAPI itu bukan bermakna saya benci group yeoja...nope..saya still minat..cuma x ship aje)
11. Korang pernah suka sape?
Tak pernah pun.. I'm a loner...huhuhu...
12. Suka tempat menarik apa di Malaysia?
Cameron Highlands ♡♡♡
13. Suka main air hujan?
Hahaha..suka sangat..lepas tu mula la demam.. XD
OKAY NOW...
>QUESTIONS FOR THOSE WHO GOT TAGGED<
1.Macam mana korang mula minat Kpop?
2. Korang suka genre movie yang macam mana?
3. Bias wrecker korang sape?
4. Pernah tak bermimpi tentang bias korang?
5. Kalau korang ditakdirkan bertemu dengan bias, apa perkara pertama yang korang nak buat kat dia?
6. Benda yang paling korang sayang?
7. Perkara pertama yang korang buat masa bangun tidur?
8. Tempat yang paling korang teringin nak pergi?
9. Perkara paling pelik pernah korang buat?
10. Chocolate or Vanila?
11. Novel Melayu atau Novel English?
12. Indoor games or outdoor games?
13. Kalau korang berpeluang menjadi manager kepada idol, idol mana yang korang nak?
****
Sorry for the tag. Haih...kenapa la wattpad ni boleh main tag2 ni? Btw...jangan marah saya kalau saya tag korang..benda ni main2 aje..just for fun...sokay..kalau korang tak nak buat pun x apa..saya x paksa..saya tak kejam..hihi...
☆Btw lagi...haha...13th FLOOR Chapter 6 will be update...tomorrow..sekarang tengah memerah otak untuk chapter 6..okay see you again..pai pai (o^^)o ♡♡♡♡
YOU ARE READING
[✔] 13th FLOOR + BTS
TerrorSegalanya bermula setelah tujuh orang lelaki tinggal bersama dalam satu rumah, iaitu di tingkat 13...