2.16 you are in my mind

572 34 2
                                    

N-14

Asami pov

merginos dar ilgai kalbėjo su vadybininku

-Einammmm - suzyziau Sher
-Tu eik. Mes pasikalbėsim dar. Palauk mašinoje. Jei jos nebus tai palauk prie durų
-Mhm - išėjau.

Pagaliau radau iš šio labirinto išėimą. Apsižvalgiau. Mašinos nebuvo. Atsidusau.

Užiuodžiu cigarečių dūmų kvapą. Pasukau galvą. Netoli manes stovėjo atsirėmės į sieną ir rūkė Adam. Mano kūnas įsitempė. Jis atsisuko į mane. Jo lediniam veide atsirado nedidelė šypsena.

-Labas
-Umm labas - nudelbiau akis į žemę
-Kaip sekasi?
-Normaliai, tau?...
-Irgi
-mm - atkiso man cigaretę.
-Nori?
-Ne dekui, nerūkau
-Kaip nori - prisidėjo prie lūpų tą vėžio lazdelę ir įtraukęs dūmus išpūtė juos.

-Sveikinu sukūrus grupę - po ilgos nejaukios tylos prabilo.
-Ačiū, sveikinu tapus garsiu dainininku
-Dekui
-Nera už ką - mano laimei atvažiavo mūsų mašina
-Umm man jau reikia eiti
-Iki - jis ką dar žada su manim susitikti?
-Ate - įsėdau į automobilį.

Kažkur maža dalelytė manes norėjo pasilikti ir kalbėtis toliau su Adam.

Pažiūrėjau pro langą. Adam baigė surukyt cigaretę ir numetęs ją ant žemės sutrypė. Kai tik jis atidarė duris, merginos išėjo pro jas

-O ačiū, koks tu malonus - nusišypsojo Amira nes galvojo jog joms jis atidarė duris. Adam iš pradžių buvo pasimetęs bet po kelių sekundžių jo veidas vėl tapo ledinis.

Merginos įsėdo į mašiną
-Adam toks malonus, atidarė mums duris - nusišypsojo Amira
-Mm - šyptelėjau. Nuvažiavom.

Adam pov

Negi Amira tikrai pagalvojo kad atidariau joms duris? Kvaila merga.

Nuėjau į studiją, kelis kartus pasirepetavau ir susirinkęs daiktus išvažiavau namo. Vairuodamas galvojau. Net nesitikėjau pamatyti Asami būtent šioj įrašų studijoj. Iš 5 būtent čia. Ahhh, Adam kodėl tu apie ją galvoji? Ji seniausiai pamiršo tave. Jai tu net neberūpi. Gi pati neišklausiusi nutraukė santykius. Tiesa sakant, pasiilgau jos. Pasiilgau jos lūpų, jos šypsenos, jos apkabinimų, jos kūno, pačios jos. Šakias tau Adam, visai išskystėjai. Jei kas galėtu išgirsti ką galvoju, tai pagalvotu kad aš nesveikas nes kalbuosi su savimi. Sukikenau nes įsivaizduoju kaip tai atrodo.

Gryžau namo. Pasiėmiau į rankas telefoną ir surinkau Jordan numerį. Man reikia atsipalaiduoti.
-Sveikas, man reikia merginos. Nustebink mane.
-Sveikas, kaip tik šiandien gavau naujų merginų. Ir jos visos tikrai geros - nusijuokė - sakyk kokios plaukų spalvos merginos nori
-Man nesvarbu ir paskubėk - suurzgiau
-Kažkam tikrai reikia kekšės - sukikeno -gerai, tuoj bus - padėjo ragelį. Jordan - tai ne mergina, o vaikinas. Jis pardavinėja merginas. Kadangi aš pas jį dažnas klientas, tai mes susibičiuliavom. Dabar mes gam geri draugai.

Skambutis į duris. Atidariau duris. Ten stovėjo blondinė, ji buvo atsirėmusi i duris. Jos milžiniška krūtinė vos nekrito iš maikės. Apsilaižiau lūpas ir įsileidau ją. Ji nusišypsojo.
-Aš Candise
-Malonu Candise, aš Adam
-Malonu - nusišypsojo flirtuojančiai ir paėmė mano ranka. Pasilenkė prie ausies ir sušnibždėjo
-Kur miegamasis mažiuk?
-Antras aukštas, pirmos po kaire durys
-Ačiū - nusišypsojo ir nusivedė mane į miegamąjį.

Švelniai stumtelėjo mane ir aš kritau į minkštus patalus. Ji atsegė ir numovė mano džinsus. Candise man patinka. Numovė mano apatinius ir pradėjo smaukyti mano draugužį. Sudejavau. Truputį pasmaukiusi liežuviu perbraukė per jį. Užsimerkiau. Jausmas tobulas. Ji jį įsikišo į burną. Pradėjo čiulpti. Iš mano lūpų eina tylios dejonės. Tai tiesiog tobula. Po kelių minučių pajutau orgazmą ir nuleidau jos burnoje. Ji visa tai nurijo. Kai atsistojo pamačiau kad ji be kelnių bei apatinių. Atsisėdau ir numoviau jos maike bei liemenėlę. Candise numovusi mano maike atsisėdo tiesiai ant mano draugužio. Iš mūsų lūpų išėjo aimana. Suėmiau už jos šlaunų ir pradėjau ją kilnot aukštyn ir žemyn. Mūsų dejonės sklido po visą namą. Pajute orgazmą, aš mus apverčiau ir įėjau į merginą visu ilgiu. Ji garsiai sudejavo. Sulig sekunde as vis greitėjau. Candise braižė mano nugarą su savo aštriais nagais. Pagaliau pasiekėm orgazmą.

Nukritau prie jos. Mes garsiai alsavom. Labai trūko oro. Atsistojau ir atidariau langą taip įleisdamas gryną orą.

Kai atsisukau, Candise buvo jau apsirengusi ir žiūrėjo į mane.

Išėmiau piniginę iš stalčiaus ir ištraukęs reikiamą sumą atidaviau Candise. Ji nusišypsojo
-Jei kada nors norėsi pakartot, paskambink Jordan ir pasakyk jam kad nori Candise - nusisypsojo ir įsimetė gumą į burną -iki - nusiuntė man oro bučinį ir išėjo kraipydama šikną. Kalė.
-Iki - sumurmėjau ir kritau į lovą.

Įdomu, ką veikia Asami? Adam baik galvoti apie ją! Ji tau nerūpi! Ir ką aš bandau apgauti? Man ji rūpi ir aš jos pasiilgau. Atsidusau ir atsigules ant šono apsikabinau pagalvę.

O teip dirty xddd žn kad pieva :')
P.s. sorry už klaidas :/

Music life (Baigta)Where stories live. Discover now