-Ne netinka - susiraukė Jess. Nuėjau pasimatuoti kitą vestuvinę suknelę.
-Nelabai - papurtė galvą Amira. Kitos linktelėjo. Nuėjau. Pasimatavau kitą
-Nope - pasakė Sher. Atsidusau ir gryžau. Mes čia jau valandą. Niekaip neišsirenku suknelės. Sulig tom mintim pamačiau tobulą suknelę kuri kabėjo prie kitų kurias turiu pasimatuoti. Apsimoviau ją. Ji buvo tiesiog tobula. Norėjau laisvos suknelės.
Išėjau su ja pas merginas. Jų akys sublizgėjo
-Wooow - visos tuo pačiu laiku pasakė. Nusišypsojau ir apsisukau aplink savo ašį
-Ji tau tobulai atrodo - pasakė Jess
-Atrodai kaip princese! - nusišypsojo Shereen
-Imk ją! - suplojo delnais Amira
-Gerai - nusišypsojau. Atsisukau į pardavėją -Imu šitą
-Gerai. Atrodote su ja nuostabiai - nusišypsojo pardavėja.
-Ačiū - nusišypsojau ir nuėjau į persirengimo kabiną. Persirengiau į savo įprastus rūbus ir gryžau
-O dabar rinksim pamergių sukneles! - merginos pradėjo ploti
-Yaaaay!
Nuėjom prie pamergių suknelių.
Pagaliau išsiriko pamergių sukneles. Praėjo daugiau nei valanda, kol jos išsirinko suknelę pamergių.
Nupirkus man sukneles ir nunešus į mašiną, nuėjom pavagyt, nes mūsų skrandžiai tikrai garsiai gurgė.
Pavalgiusios dar pasivaikščiojom ir gryžom visos į savo namus.
Įėjus pro duris pamačiau patį mieliausią vaizdą pasaulyje, kuris suteikė atsirasti mano veide plačią šypseną ir jai nedingti. Adam miegojo ant sofos apsikabinęs Alex. Alex irgi miegojo jo glėbį. Išsiėmiau telefoną ir nufotografavau juos bei užsidėjau foto ant telefono ekrano.
Apklojusi savo vaikinukus, nuėjau į virtuvę ir pradėjau ruošti vakarienę. Įpusėjus ruošimui, pajutau rankas ant liemens
-Labas - pajutau švelnias Adam lūpas ant savo kaklo. Nusišypsojau
-Labas. Kaip miegojot?
-Gerai - tvirčiau apkabino mane.
-Pažiūrėk į mano telefono ekraną - Adam išėmė mano telefoną ir pažiūrėjo į ekraną
-Awww. Kada spėjai nufotografuoti mus? - nusijuokė
-Kai tik gryžau - nusišypsojau ir pakštelėjau jam į skruostą -nori valgyt?
-Tu dar klausi. Žinoma! - nusišypsojo. Nusijuokiau ir įdėjau savo būsimui vyrui valgyt. Nusišypsojau nuo minties, jog mes greitai susituoksim ir aš būsiu nebe Asami Zdrenka, o Asami Lambert.
-Apie ką galvoji? - pilna burna paklausė Adam
-Tu pirma sukramtyk ir tik tada kalbėk nes pasprinksi - ir ant tų žodžių Adam pradėjo kosėti. Nusijuokiau ir patrankiau jam per nugarą.
-Sakiau - nusijuokiau
-Ragana, užkeikei mane - nusijuokė
-O teeeip - atsisėdau prie jo.
-Tai apie ką galvojai?
-Apie tai, kad greit tapsiu Asami Lambert - abu nusišypsojom ir išgirdom Alex verkimą.
-Kažkas su tuo nesutinka - nusijuokė Adam. Sukikenau ir nuėjau pas mažylį.
Paėmiau Alex ir pradėjau jį supti. Mažylis prisiglaudė prie manes.
Nusileidom pas Adam
-Labas tėtuk - sukikenau ir pakštelėjau jam į skruostą
-Labas mamyte - apkabino mus -laukiu nesulaukiu mūsų vestuvių - susnibždėjo ir pabučiavo man į kaktą.
-Aš ir - nusišypsojau.
Vestuvės
Mano rankos drebėjo ir galva svaigo. Jaudinausi beprotiškai. Pagaliau tapsiu Asami Lambert
-Nesijaudink, viskas bus gerai - paglostė mano petį Amira. Nusišypsojau jai nervingai
-Atrodo, jog kai eisiu link Adam, apalpsiu - nusijuokiau nervingai. Amira ir nusijuokė.
-Aš taip pat jaučiausi kai buvo mano ir Arwin vestuvės. Vėliau viskas buvo gerai -nusijuokė.
Baigus Amirai man daryti makiažą, atsistojau ir pasižiūrėjau į save per veidrodį. Atrodžiau gražiai.
Atėjo mano tėtis
-Atrodai gražiai. Mano mažyte taip greit užaugo - nusivalė su servetėle ašaras
-Tėti baik, kitaip aš ir apsiverksiu ir atrodysiu nekaip - nusijuokiau ir apkabinau jį. Jis atsakė tuo pačiu.
Išėjom į salę. Visų akys susmigo į mus. Alex mane pamatęs sucypė ir ištiesė rankytes į mane. Jis sedėjo ant mano mamos kelių. Mama kažką jam pasakė ir nusišypsojo man šiltai, atsakiau jai tuo pačiu.
Tėtis atvedė mane pas Adam. Vaikinas nusišypsojo
-Kokia tu graži - susnibždėjo ir nusišypsojo
-Ačiū - nusišypsojau.
-Skelbiu jus vyru ir žmona. Galite pabučiuoti nuotaką - Adam mane prisitraukė prie savęs ir pabučiavo svaigiu bučiniu. Apkabinau jį per kaklą. Visi pradėjo ploti. Nusišypsojau per bučinį.
Atsitraukę atsisukom į visus. Adam sunėrė mūsų pirštus. Mama ir tėtis valėsi ašaras. Alex stebėjo mus.
Nulipau ir paėmiau Alex. Mane tėvai apkabino. Nusišypsojau. Mama šluostėsi ašaras ir vis kartojo kaip greit užaugau.
Vakarėlyje visi linksminomės. Visiems buvo smagu. Pradėjo groti lėta daina. Adam ištiesė man ranką
-Ar sušoksite šį šokį su manim madam? - nusišypsojo kaip džentelmenas.
-Dar klausi. Aš PRIVALAU sušokti šį šokį su tavim - nusijuokiau ir apkabinau jį. Pradėjom šokti. Visi mus stebėjo. Buvo nejauku, bet užsimerkusi padėjau galvą and Adam peties ir nemąsčiau apie tai.
Nusišypsojau nuo minties, jog aš dabar Asami Lambert
Kita dalis bus paskutine :') palikit nuomoniu ;)