2. 31 Amira's Wedding

372 26 0
                                    

Po paplūdimio Adam, žinoma, pasiėmė mane pas save

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Po paplūdimio Adam, žinoma, pasiėmė mane pas save. Žinau jo ketinimus.

Kai nuvažiavom pas jį ir įėjom į vidų, buvau iš kart prispausta prie sienos.

Adam pradėjo bučiuoti mano kaklą.

-Adaaa... - nutraukė mane Adam lūpos ant mano jautrausios vietos ant kaklo. Užsimerkiau ir prikandau lūpą kad nesuaimanuočiau. Adam kandžiojo ir čiulpė mano kaklo odą

-A-a-adam sakiau n-ne - per dejone pasakiau

-Nagi mažute, žinau kad tu susijaudinusi ir nori manes - tas buvo tiesa bet aš nenorėjau nusileisti

-Aš galiu padaryti taip, kad pasijustum lyg 9-ame danguje - bučiniais leidosi žemyn mano kaklu. Norėjau atsitraukti, bet pasidaviau. Atlošiau kaklą ir mėgavausi jo bučiniais. Pajutau kaip Adam mano kakle nusišypso pergalinga šypsena.

Paėmė mane ir nunešė į savo kambarį. Nunešęs numetė mane ant lovos. Užgulė mane.

Grįžo prie mano lūpų. Įvėliau pirštus į vaikino plaukus ir švelniai juos papešiau. Jis suurzgė ir užkišo rankas už mano maikutės. Glamonėjo mano nugarą.

Nutariau jį truputį paerzinti. Apverčiau mus ir pasitryniau į jo klyną, taip pajusdama jo katik pabudusį draugužį. Adam suurzgė ir jo rankos atsirado ant mano užpakalio. Sugniaužė jį savo delnuose. Iš lūpų išėjo nedidelė dejonė.

Numoviau Adam maike ir pirštų pagalvėlėm švelniai perbraukiau per jo pilvo presą. Vaikino kūnu perėjo šiurpas.

Pradėjau bučiuoti jo kaklą. Palikau kelias naosas ir leidžiuosi jo krūtine. Nusileidau iki jo pilvo preso. Sukandau ten jo odą.

-Neezink manęs - suurzgė ir pasimuistė. Nusišypsojau

-Kantrybės branguti - sukikenau ir pabučiavau jo pilvo presą.

Grįžau prie jo lūpų. Jos tokios minkštos ir saldžios. Sukandau vaikino apatinę lūpą.

Lėtai atsegiau Adam šortų sagą ir po lėto juos maunu. Vaikinas suurzgė ir apvertęs mus pats nusimovė juos

-Užteks erzinti - urgztelėjo. Sukikenau.

-Kaip tu ištroškes sekso - nusijuokiau ir pirštu perbraukiau per jo žandikaulį.

Adam nurengė mano maikutę ir šortukus, tiesiogine to žodžio prasme nuplėšė nuo manęs apatinį trikotažą.

-Mėšlas, pamiršau parsinešti prezervatyvus - susiraukė.

-Iš kokių 50 pakų prezikų nepasiėmei nei vieno? Ką jie ten veikia? Gal kur važiuosi ir vietoj balionų pūsi? - nusijuokiau.

-Hmmm nebloga idėja bet ne - nusijuokė.

-Nesijaudink, turiu kontraceptinių tablečių - šyptelėjau. Adam linktelėjus jis lėtai įėjo į mane. Sudejavau ir įsikibau į jo nugarą.

Iš pradžių Adam judesiai buvo lėti, bet su kiekvienu įėjimu jie greitėjo bei gilėjo. Mano nagai įsmigo į vaikino nugarą.

Po kelių minučių pasiekėm ko norėjom ir vaiko kūnui sukritus ant manes, nusirideno nuo manes and lovos.

-Taip ir maniau kad pasiduosi - sukikeno vis dar giliai kvėpuodamas. Susiraukiau.

-Negausi mėnesį.

-Aniaaa?

-Ahaaaa

-pažiūrėsim - sukikeno

Po kelių sav

-Amira pabuk ramiai, turiu pabaigti tavo makiažą - nusijuokiau

-Atleisk, aš taip jaudinuosi, šiandien tapsiu Arwin žmona! - Amira nenustygo vietoje. Dažiau ją vestuvėms. Pagaliau išaušo jos vestuvių diena.

-Ir štai baigta - nusišypsojau ir atsitraukiau. Didžiavausi savo kūriniu. Amiros akys sublizgėjo kai ji pamatė save veidrodyje

-Atrodai kaip princesė - nusišypsojo Sher. Tai buvo tiesa. Amiros suknelė buvo gražiai prigludusi prie jos kūno, priderinti bateliai ir aksesuarai, bei priderintas makiažas ant kurio dirbau labai ilgai.

-Arwin įsižios kai pamatys tave - sukikeno Jess. Amira nusišypsojo.

Amiros pov

Beprotiškai jaudinausi.

-Jau metas - įėjęs pas mus pranešė Josh -be to gražiai atrodai - pamerkė akį ir dingo už durų. Šyptelėjau.

Merginos nuėjo pas savo vaikinus. Atsistojau prie durų. Įkvėpiau ir iškvėpiau. Amira nesijaudink. Viskas bus gerai.

Nuskambėjus pirmiems kūrinio akordams, mano kūnas dar labiau pradėjo drebėti.

Atidariau duris ir žengiau pirmus žingsius. Visų akys buvo susmeigtos į mane. Šyptelėjau ir pradėjau eiti po lėto link Arwin. Mano būsimo vyro veide buvo didelė šypsena. Jo akys spindėjo.

Priejus prie Arwin, jis man susnibždėjo

-Gražiai atrodai - šyptelėjau

-Ačiū ir tu - Arwin šyptelėjo

Po ilgų kunigo žodžių

-Arwin Henderson, ar imi Amira Mccarthy į žmonas?

-Taip - nusišypsojo

-Amira Mccarthy, ar imi Arwin Henderson į vyrus?

-Taip - nusišypsojau Arwin

-Jūs tapot vyru ir žmona - pasisuko į Arwin - gali pabučiuoti savo nuotaką - Arwin prisitraukė mane ir pabučiavo. Apkabinau jį per kaklą. Pasigirdo visų plojimai. Atsitraukėm ir atsisuke į savi artimuosius nusišypsojom. Mano mama šypsojosi ir valėsi ašaras.

-Na ponia Henderson einam atšvęsti - Arwin sukikeno ir paėmė mane už rankos

-Gerai vyre - sukikenau. Nuėjom pas visus.

Vakarėlyje

Asami pov

Šypsojausi ir žiūrėjau kaip jaunavedžiai šoko savo vestuvinį valsą.

Pajutau rankas aplink savo liemenį ir lūpas ant kaktos. Nusišypsojau ir Atsirėmiau į Adam. žinojau kad tai jis.

-Gal ir tu nori pašokti? - paklausė Adam

-Na gerai - Adam sunėrė mūsų pirštus ir nusivedė į aikštelę. Apsikabinom ir pradėjom po lėto šokti. Daugiau porelių prisidėjo prie mūsų.

Po šokių Amira nuėjo persirengti, o mes prie maisto bei gėrimų. Vaikinai kalbėjo tarpusavį.

-Merginos man jai bloga - pavarčiau akis nes jos vis man kišo maistą. Tipo aš labai kūda ir man reikia maisto.

Po kelių h

Dauguma jau buvo gerai įkale. Aš laikiau Adam už rankos nes jis labai daug kalbėjo ir norėjo kažkur eiti.

Mūsų vairuotojas atvežė mane ir Adam į Adam namus. Nuvedžiau jį į kambarį. Jis mane prispaudė prie sienos.

-Noriu tavęs - pradėjo bučiuoti mano kaklą

-Adam tu girtas, eik miegot

-Nenoriu. Aš noriu tavęs

-Gerai gausi manęs. Eik į lova. Aš einu į vonią - Adam linktelėjo ir nuėjo link lovos. Nuėjau į vonią.

Gryžusi radau Adam miegantį lovoje su rūbais. Nurengiau jį iki apatinių ir atsigulus prie jo, apklojau mus.

Pajutau ryte kaip kyla rūgštis ir man nubėgus prie toleto, visas skrandžio turinys išėjo į toletą. Nuleidau toletą ir nusiploviau veidą. Čia merginos kaltos. Sakiau joms kad apsivemsiu.

Po ilgo laiko parašiau ilga dalį ;o čia viena iš ilgiausių dalių kurias parašiau :3 Kita dali nežinau kada įkelsiu. Esu labai pavargusi nuo tų atsiskaitinėjimų. Džiaugiuosi kad liko sušiktos 2 sav pamokų! 😥😌

Music life (Baigta)Where stories live. Discover now