Me, myself and I

857 25 5
                                    

Ik ben Gaëlle Gastillo Delgado. Zoals je waarschijnlijk al hoort aan mijn naam zijn mijn ouders afkomstig van Spanje. In 2002, toen ik 3 was, zijn ze verhuisd naar België omdat mijn vader hier een job had aangeboden gekregen. Ik ben 1 m 72 groot, wat toch vrij lang is om Spaanse genen te hebben. Oorspronkelijk had ik saai chocoladebruin haar, dat ik ongeveer een jaar geleden liet kleuren tot honingblond. Mijn getinte huid steekt dan ook prachtig af tegen mijn blonde haar. Ik heb dikke zwarte wimpers en groene ogen met rond de pupil een cirkeltje geel. Zoals ik al zei ben ik vrij lang en mijn lichaam heeft een mooie onderverdeling. Mijn borsten zijn niet groot en niet klein en mijn heupen staan mooi in verhouding tegenover mijn iets bredere schouders. Over het algemeen ben ik blij met mijn uiterlijk. Al zouden mijn lippen wel iets voller mogen zijn.

Momenteel zit ik op school in Antwerpen en ik volg ASO wetenschappen 6 uur wiskunde. Dit klinkt heel moeilijk... en dat is het ook. Vorig jaar speelde ik het altijd klaar om met glans te slagen voor mijn proefwerken, maar dit jaar gaat dat iets minder vlot. Tja, dat zal best wel eens kunnen komen door al die lekkere jongens in mijn school. Niet dat ík moeite moet doen om ze te krijgen hoor. Begrijp me niet verkeerd. Ze komen zelf wel naar me toe, geloof me, je zal het wel zien.

Hoi allemaal, het zou kunnen dat sommigen van jullie dit verhaal herkennen. Ik was namelijk dit boek beginnen schrijven op een ander profiel, maar heb nu besloten om samen met mijn zus het boek verder te schrijven op dit profiel. 

Dit was een saai hoofdstuk, maar wij moesten voor jullie even een beeld vormen van hoe Gaëlle er uitziet, wat ze doet en welke richting ze volgt op school. (Voor de Nederlandse lezers: ASO wetenschappen is te vergelijken met VWO) Ik denk dat jullie al wel doorhebben dat Gaëlle vol is van zichzelf en dat haar karakter en gedrag zich daar aan aanpast. Maar niet gevreesd! Als jullie lang genoeg geduld hebben, krijgen jullie haar zachte kant ook te zien! Stay tuned!

Xoxo __Kava__

Mr. UnexpectedWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu