Carrie White jest zupełnie inna niż jej rówieśnicy. Jest obiektem kpin i żartów, nie chodzi na prywatki, nie interesuje się płcią przeciwną. Jej matka jest fanatyczką religijną, często zamyka dziewczynę w komórce, aby tam przez kilka godzin modliła się i błagała Boga o odpuszczenie grzechów.
Carrie dostaje pierwszej miesiączki pod szkolnym prysznicem. Koleżanki śmieją się z niej i rzucają w nią przyborami higienicznymi. Dziewczyna nie wie co to jest okres, co pogłębia kpinę ze strony rówieśniczek. To zdarzenie powoduje, że Carrie zaczyna buntować się przeciwko zasadą matki.
Sue, jedna z dziewczyn, która była świadkiem kompromitującego zdarzenia w szkolnej łazience, prosi swojego chłopaka, aby poszedł z Carrie na szkolny bal. Chłopak zgadza się. Dziewczyna pod wpływem impulsu decyduje się pójść na bal. Szyje specjalnie na tę okazję suknię.
Jedna noc sprawi, że życie mieszkańców Chamberlain zmieni się w piekło.
Na balu wszystko układa się jak z bajki...dopóki nie przyszedł czas na wybranie króla i królową balu. Wszystko splami się we krwi. Carrie posiada dusze telekinestki, której postanawia użyć przeciwko swoim oprawcom.
Co wydarzy się na balu? Co stanie się z matką dziewczyny? Komu uda się przeżyć?
Carrie Stephena Kinga, jest to książka opowiadająca o losach dziewczyny, którą zepsuła jej własna matka. Opowieść pokazuje również jaki wpływ ma na nas zdanie innych osób. Książka na pewno wzruszająca i pouczająca, jednak może zdenerwować fakt iż na samym początku autor od razu mówi, o tym że Carrie spowodowała ogromną tragedię. Książce daje 8/10. Polecam każdemu, dzieło nie jest długie, a na pewno wniesie coś do Waszego życia. Niech przeczyta ją każda dziewczyna lub chłopak, która/który ma się za lepszą/lepszego od innych...
CZYTASZ
Książki- Stephen King
AléatoireRobię coś takiego pierwszy raz. Będę tu zamieszczać swoje recenzje, oceny i krótkie streszczenia książek Stephena Kinga. Mam nadzieję, że się Wam spodoba i liczę na oceny.