Książka opowiada o miłości Lisey i Scotta.
Scott jest sławnym pisarzem, który kryje mroczną tajemnicę. Niestety nie było im dane spędzić ze sobą spokojnej starości. Po dwóch latach od śmierci ukochanego, Lisey próbuje uporządkować sprawy związane z pracą Scotta. Pomaga jej w tym jej starsza siostra Amanda, cierpiąca na choroby psychiczne. Lisey odkrywa, że Scott przed śmiercią zostawił jej poszlaki. Musi odnaleźć ,,bafa''.
Amanda dostaje napadu i próbuje samookaleczeń. Lisey spędza noc pilnując siostry. Przez chwile widzi w niej Scotta.
Lisey zaczyna nękać człowiek, który przedstawia się jako Zack. Chce on, aby oddała nie opublikowane dzieła jej zmarłego męża.
Jak Lisey poradzi sobie z napastnikiem? Jak oczyści umysł Amandy i pomoże jej uciec ze szpitala psychiatrycznego? Jak zwykła, srebrna łopatka może odmienić życie? Czy znajdzie ,,bafa''? Jaką tajemnicę krył w sobie Scott?
,,Historia Lisey'' jest książką godną poświęcenia swojej uwagi. Często zaskakująca i dająca do myślenia fabuła sprawia, że czyta się ją jednym tchem. Końcówka napełnia wzruszeniem. King opisał w tej książce prawdziwą miłość, dodając do treści elementy fantastyki.
Polecam tę książkę każdemu, kto myśli, że romanse są nudne i mało oryginalne.
CZYTASZ
Książki- Stephen King
AcakRobię coś takiego pierwszy raz. Będę tu zamieszczać swoje recenzje, oceny i krótkie streszczenia książek Stephena Kinga. Mam nadzieję, że się Wam spodoba i liczę na oceny.