Ležím na svojej posteli a medzi nohami mam fakt skvelý pocit, len ten známy, otravný zvuk mi k tomu nesedí. Otvoril som oči a vidím peknú blondínku, sediacu na mne. Poznám ju určite, ale v tomto stave si na jej meno ani za boha nespomeniem. Odkedy mi dal Sam potiahnuť z jeho jointu, veľa si toho nepamätám, len viem, že je tu práve párty a ja som sa zas nechal stiahnuť touto nadržanou mrchou do svojej izby. Nemám jej to za zlé, pretože som bol rovnako nadržaný ako ona, ale Samov skurvený joint to pokazil. Cítim sa dosť divne. Zatváram oči a pred sebou mi tancujú farebné svetielka v rytme pohybu bokov toho dievčaťa. Ešte chvíľu si tento pocit užívam až nakoniec prestane. Nechápem prečo, určite sa jej to páči rovnako ako mne. Otravný hlas ma núti znova otvoriť oči.
„Danny spamataj sa!" zakričala, postavila sa z môjho rozkroku a stiahla si krátku sukňu späť na stehná. Pri dverách sa otočila akoby chcela niečo dodať, no keď videla môj neprítomný pohlad a ležiace telo, nepovedala nič. Potichu vzdychla a na odchode za sebou zatvorila dvere.
Znova som zavrel oči a užíval si slastný pocit z trávy ale túto atmosféru musí vždy niečo prekaziť a tento krát to bolo silné búchanie na dvere.
„Si v pohode?" kričal z poza dverí môj milovaný kamarát Sam, kvôli ktorému som nielenže mal skazený sex, ale aj koniec stavov v posteli.
„Jasné že som. O chvílu som dole,"moja odpoveď ho očividne uspokojila, pretože búchanie vystriedalo znova ticho.
Po chvíli som sa zdvihol z postele a pozbieral rozhádzané oblečenie po zemi. Blondína menom Hailey si tu nechala nohavičky. Strčil som si ich do vačku riflí a skontroloval svoj stav v zrkadle.
Čierne strapaté vlasy sú ešte strapatšie, zelené oči podliate krvou z trávy, modré hánky na ruke od krvi, ale inak som vyzeral ako vždy. Skontroloval som si mobil a po zistení, že mi Ellie nenapísala som odišiel z izby späť na párty s nohavičkami vo vačku.
Netrvalo dlho a našiel som svoju partiu. Vlastne to ani nebolo ťažké, kedže moja výška presahuje ostatných prítomných v byte.
„Teba tá tráva nejako chytila!!" zakričal na mňa Dean.
Sam sa zasmial a povedal niečo o tom, že Hailey vybehla z izby ako fúria a myslí si, že tak skoro so mnou neprehovorí. Bohužial pre neho, poznám ju dosť dobre a viem, že už zajtra ma bude chcieť vyfajčiť na wckach na mojej škole.
Zatiaľ čo párty stále trvala, ja som v jednom kuse kontroloval mobil, či mi nenapísala Ellie. Dnes mi nenapísala celý deň. Dúfam, že sa jej nič nestalo, alebo že jej niekto niečo nespravil. Pri tej myšlienke som hneď chytil nervy a strčil si mobil do vačku.
„Čo sa deje kamoško, tajná slečna neodpisuje?" zaryli sa do mňa Samove tmavohnedé oči.
„Nerob mu ešte väčšie nervy, veď vidíš, aký je," odpovedal mu Lucas.
„Naozaj by si sa s ňou mal stretnúť. Čo ak je škaredá?" smial sa Sam a spolu s Lucasom sa pustili do debaty.
„Ale mal by čakať niekde, kde na ňu bude mať výhľad. Ak je škaredá, Danny proste odtiaľ odíde a baba si nič nevšimne."
„Aj tak je to divné. Dúfam, že si jej ani ty neposlal fotku, pretože teraz ťa môže v jednom kuse sledovať a ty o tom ani nevieš." Začal Sam premýšlať a potom dodal: „vieš aspoň, na akú školu chodí?"
„Na strednú. Pravdepodobne tam kam chodí aj Hailey," odpovedal som otrávene. Už ma naozaj začínali srať tie ich keci o Ellie. Jasné, neviem ako vyzerá, veľmi rád by som to vedel, ale je fakt úžasná, čiže by mi nevadilo ani keby je škaredá. Potom by sme zostali aspoň kamaráti.
„Prečo si už konečne nenájdeš niekoho vo svojom veku a stále sa naháňaš za týmito pipkami?" Spýtal sa Lucas s vážnym pohľadom. Skôr než som stihol odpovedať predbehol ma Sam a vykríkol: „Pretože sú mladé, hlúpe a naivné. Dannymu uveria všetky keci a skočia mu hneď do postele."
„Chodťe do piče," povedal som im a odišiel. Naozaj ma nebavili tieto keci. Možno v niečom mali pravdu ale moja sfajčená hlava to teraz riešiť nechcela. Zobral som si čiernu mikinu a odišiel z bytu. Tieto párty mi niekedy už fakt lezú na nervy. Rozhodol som sa zamieriť k neďalekému parku a tam si pravdepodobne znova zapálim jedného jointa. Sadol som si na lavičku, vytiahol z vačku trávu a zapalovač. Rozmýšľal som, či nepočkám pretože neďaleko bol párik. Kvôli tme som ich nepoznal ale pravdepodobne idú z našej párty. Skúsil som si zapáliť ale zapaľovač nefungoval. „fakt super," zamrmlal som si a zamieril som k tým dvom. Vyrušil som ich pri horlivej debate o nudných veciach.
„čaute," zakašlal som. Nevidel som poriadne s kým sa rozprávam ale bolo vidno že ich moja prítomnosť prekvapila a vyviedla z mieri.
„ehm ahoj?" odvážil sa prehovoriť chalan. Bol odo mňa asi o 15 cm nižší a chudý ako špáratko. Dievča bolo oveľa nižšie a chudé tiež. Keby ich tu napadnem tak ten chudák ju určite neochráni. Nad touto myšlienkou som sa zasmial ale keď som videl jeho nechápavý pohľad tak som odpovedal: „Sorry že vyrušujem len som sa prišiel spýtať či nemáte zapaľovač. Chcel som si ubaliť ale môj bohužiaľ prestal spolupracovať." Zasmial som sa pretože som chcel trochu upokojiť to malé dievča ktoré vyzeralo ako by som ich naozaj prišiel zabiť.
„Nie, nefajčíme," odpovedal stroho ten vychudnutý chalan a otočil sa naspäť k nej.
„Naozaj?" povedal som trochu nahnevane.. „Je pol druhej v noci. Ste tu sami dvaja a na sex v parku je trochu pozde. Idete ti pichnúť dávku? Na drogových závislákov by som povedal že majú pri sebe zapaľovač." Dodal som na čo sa dievča trochu uchechtlo. Jej smiech bol krásny. Nič proti narkomanom ale park kde chodia v noci ľudia domov je fakt zlý na pichanie dávky.
„Sklamem ťa. Nefajčíme, nedrogujeme a prišli sme sa sem normálne prejsť ako to ľudia v parku zvyčajne robia. Zapaľovač nemáme tak môžeš odísť," povedal ako najväčší. Normálne by som mu vrazil za to aký je ku mne drzí ale prehovorilo to dievča: „Vlastne ja mám zapaľovač." Bol to tichý hlások plný nádeje že dnes v noci si ešte zahúlim. Zdvihla ku mne svoju malú bledú ručičku a podala mi zapaľovač. Bol to ťažký strieborný vyklápací zapaľovač na ktorom bolo niečo vyryté a ja som ho chvíľu obdivoval v ruke.
„Pekný," pochválil som ho obdivne a zapálil si. Zapaľovač som jej vrátil a ponúkol jej potiahnuť si no ona len zavrtela hlavou a rýchlo si ho strčila do bundy.
„Maj sa," povedal nahnevane chalan a mňa tak prerušil z pozerania sa do jej tmavých očí.
„Vďaka," odsekol som a odišiel od nich naspäť cestou domov.
YOU ARE READING
Dirty Words
Teen FictionČierne strapaté vlasy sú ešte strapatšie, zelené oči podliate krvou z trávy, hánky na ruke od krvi ale inak som vyzeral ako vždy. Skontroloval som si mobil a po zistení že mi Ellie nenapísala som odišiel z izby späť na párty s nohavičkami vo vačku.