Ahojte, píšem odpovede.. btw Nana dakujeme za dissovanie Dannyho :D
citujem.
DANNY PIERCE
Q: prečo si taky kokot? Prečo chceš na veci zabudnúť pomocou sexu so stetkami?? Mam na teba nervy..
A: Som taký, aký som.. nemôžem za to, sorry. Pretože pomocou sexu sa riešia všetky problémy, niekedy by si to mala skúsiť nana :P .. Nervy máš na mňa stále.. či spravím niečo dobre alebo nie ;)
Q: A normálna otázka ake je tvoje obľúbené jedlo :D
A: Steaky so zemiačikmi a šparglou..
Q: S kolkymi dievčatami si spal?
A: nepočítam to.. ale to číslo by ťa určite nepotešilo :D
Q: Ako si prišiel o panictvo?
A: Bolo to ked som mal 15 rokov prvý krát sme sa spolu so Samom ožrali a vtrhli na nejakú cudziu párty.. dievča si myslelo že mám už 17 a nemala nič proti :D
Q: Cítil si niekedy nieco k inému dievcatu nez je ellie?
A: áno.. lubim ešte moju mamku :D k Ellie nechcem citit nič.
Q: Aky je tvoj vztah s rodičmi?
A: mamina je super.. dokažeme spolu srandovat.. a otec. ach :D moj vztah s otcom je dost zly. je to workoholik pre ktoreho su peniaze prvé
Q: povedz mi 5 tvojich dobrých a zlých vlastnosti.. :)
A: nemám dobré vlastnosti :D a zlé su že som nervák, nemam pud sebazachovy, občas lenivý, fajčím /je to zle uvedomujem si to/, a spravam sa k ludom dost nepriatelsky.. :D
Q: čo ťa prinútilo k tomu že si taky sukničkár?
A: ani neviem.. nikdy som nechcel poriadny vztah.. chcem si len uživat na to predsa život je, nie? aj tak si dievča zmysli a odkopne ta.. takže vztah je zbytočný.. :)
ELLIE SANDERSON
Q: kedy mas narodky? Preco stale vravíš dannymu nech ti da pokoj ked sama chces aby za tebou prišiel naspäť ?!!! Veríš tej stávke ?
A: Narodky mám 8.8. :) .. pretože sa bojím našeho vztahu.. trochu áno
Q: Páčilo sa ti tvoje "poprve"
A: červenám sa.. :D áno..
Q: Plánujes sa niekedy ukázať otcovi na oci?
A: nie.. môjho otca nechcem vidiet..
Q: Neľutuješ odchod od Dannyho?
A: nebudem odpovedat..
Q: súhlasila si ze budes s dannym chodit tak preco si mu nic nepovedala na odchode ? Ani mu za ten cas nenapísala..
A: pretože som vedela, že ma bude chcieť zastaviť a bála som sa.. lebo mal určite velké nervy.. nenapísala som mu lebo som si zohnala nový mobil.. a jeho čislo nemám a nechcela som ho zbytočne otravovať..
HAILEY DANIELS
Q: cítiš nieco k dannymu? Spala si aj s inými chalanmi nez je danny počas Vašeho "kamarátstva s výhodami"? Ako ste sa dostali do toho štádia ?
A: myslím, že áno.. Nie nespala.. a spoznali sme sa, spali sme spolu a usudili sme že nám to v takomto vztahu klape.. ale mne už nie.
Q: Miluješ Dannyho?
A: neodpovedám.
Q: S kolkymi chalanmi si spala ?
A: s rozdielnymi? boli piati aj s dannym.
SAM HARRIS
Q: zboznujem ta
A: to asi nie je otázka.. ale vdaka :D
Q: Preco si chcel chodit s ellie ?
A: lebo je to pekné dievča.. :D
Q: Mas rad Dannyho?
A: jasné, že áno.. sme kamaráti od detstva.
Q :veríš dannymu ze cíti nieco k ellie ?
Myslis ze by danny ellie vo vzťahu nepodvadzal?
A: verím mu že k nej niečo cíti.. ale danny je nepredvidatelny..
KEVIN PARKER
Q: Cítiš nieco k ellie ?
A: sme kamaráti od detstva..je to len kamaratstvo.. asi..
Q: Chces aby danny a ellie boli spolu?
A: nechcem.. Danny je hlupy sukničkar..
Q: Preco si nepomohol ellie ked vies, ze ju otec mlátil?
A: pomohol som jej našetrit peniaze aby mohla od neho odist..
Q: Kontaktovala ta ellie za tie mesiace co bola prec od Dannyho?
A: áno.. ale dannymu som o tom nepovedal..
Q: aky je danny spoluziak? :D
A: je to idiot.. flirtuje s každou babou čo je mladšia ako 26 rokov /to znamena že aj s učitelkami/ robí si srandu zo mna a mojich kamarátov a predvádza sa..
LUCAS MARBLE
Q: preco si si vymyslel tu stávku v com si sa chcel dannymu pomstiť ?
A: lebo spolu mame nevyriadené účty..
BECCA FOX
Q: vyspala by si sa s dannym hneď po prvom stretnutí? Preco?
A: asi áno.. je ťažké mu odolať.. a sam povedal že prečo nemám robiť niečo, čo sa mi páči.. :D
takže tu sú odpovede.. večer možno čakajte časť... splním jednu prosbičku jednemu dievčatu a potom sa budem venovať písaniu.. :)
YOU ARE READING
Dirty Words
Teen FictionČierne strapaté vlasy sú ešte strapatšie, zelené oči podliate krvou z trávy, hánky na ruke od krvi ale inak som vyzeral ako vždy. Skontroloval som si mobil a po zistení že mi Ellie nenapísala som odišiel z izby späť na párty s nohavičkami vo vačku.