Oblúkom som obišiel pár dedín, keď slnko už zapadalo za horizont. Chcel som zastať na neďalekom odpočívadle, kde bol super výhľad na more, ale to si už zabral nejaký párik, ktorý očividne nechcel byť rušený. Zasmial som sa a zatrúbil im, okamžite sa prestali bozkávať a vyzliekať a zostali červení, ako papriky.
Do Londýna som sa vracal s dobrou náladou aj napriek tomu, že už zas začalo poprchať. S tmou prichádzal aj dážď. Znie to síce depresívne, ale ja osobne dážď milujem a nie je to len pre to, že keď dievčatá zmoknú, presvitajú im tričká. Dážď je očista pre dušu.
Prešiel som uličkami a zaparkoval pred Samovou garážou. Jeho tmavosivý Rover stál pred domom, tak som u neho zazvonil, aby mi otvoril garáž.
„Čauu,si tu skoro," otvoril mi Sam dvere, len v teplákoch.
„Ruším?" spýtal som sa prekvapivo. Nevedel som o tom, že Sam má dievča, alebo len kamošku s výhodami.
„Vlastne hej," zasmial sa a prehrabol si bledohnedé vlasy rukou.
„Tak mi otvor garáž, ja hneď vypadnem," odpovedal som a pozrel sa za neho. Mal som pravdu, mal tam nejaké dievča, ktoré prebehlo z izby do kúpeľne.
„Jasné," odpovedal a vošiel dnu po kľúče, odišiel som pri svoju motorku a čakal. Po chvíli vyšiel von, už v mikine a odomkol garážové dvere. Odtlačil som motorku dnu a zavrel za sebou. Sam tam stál a vyzeral, že nad niečím premýšľa.
„Čo je?" spýtal som sa podozrievavo. Spolu sme odkráčali pod strechu nad terasou, pretože sa už poriadne rozpršalo.
„Prší," podotkol. On je nahúlený?
„Nevrav," zasmial som sa, „Pôjdem už," dodal som.
„Nechceš ísť dnu?" opýtal sa nervózne. Správa sa ako keby ma pozýval na rande.
„Čo je to s tebou?" spýtal som sa ho so smiechom.
„Nič čo by bolo," odfrkol a odkráčal zadným vchodom dnu, nechal mi otvorené.
Vošiel som dnu a rozhliadol sa okolo. V obývačke bola rozložená deka a sviečky.
„Robíš si srandu? Odkedy si na romantické sračky?" zakričal som za ním a zasmial sa.
„Odjakživa," odpovedal pokojne a vyšiel z izby a za chrbtom mu kráčalo dievča.
„Robíš si zo mňa piču?" vykríkol som. Ak je toto nejaký skurvený žart, tak fakt vtipný nie je.
„Chodíme spolu," odpovedal Sam s neutrálnym výrazom na tvári. Za to Elizabeth, oh, no ona sa mohla strachom v jej tvári aj posrať.
„No to vidím, nie len chodíte, ale očividne aj jebete," podotkol som akoby mimochodom keďže mala na sebe len jeho tričko.
„Nie," povedala potichu Elizabeth. Štetka.
„Počuj, sám si povedal, že si s ňou skončil, tak čo máš teraz za problém?" spýtal sa Sam a poslal ju preč do jeho izby.
„Čo mám teraz za problém?" skríkol som. Myslím, že ho zabijem, „To ty si tu ten, čo mi povedal, že sa mám na to decko vysrať a teraz, po pár mesiacoch, si ju tu trtkáš ty. Fakt sa pýtaš čo mám za problém?"
„Okej upokoj sa," stíšil hlas.
„Tak ja sa mám upokojiť? Ty si totálny kokot," už som strácal nervy. Neviem prečo mi bolo tak napiču keď som ju zbadal v jeho tričku a neviem prečo mi bolo ešte viac napiču keď som na stole zbadal balík kondómov, ale vedel som, že ak sa neupokojím, tak ho zabijem.
BINABASA MO ANG
Dirty Words
Teen FictionČierne strapaté vlasy sú ešte strapatšie, zelené oči podliate krvou z trávy, hánky na ruke od krvi ale inak som vyzeral ako vždy. Skontroloval som si mobil a po zistení že mi Ellie nenapísala som odišiel z izby späť na párty s nohavičkami vo vačku.