Posledná, užívajte..:)
,Prečo si mi zase ušla?!" Vrieskal som.
,,Nechápeš, že ťa ľúbim??" Zúfalo som vykríkol do ticha.,,Aj ja teba," ozvalo sa tiché šepkanie za mnou, ktoré mi spôsobilo triašku po celom tele.
...
Zdvihol som hlavu a nemohol som uveriť vlastným očiam. Stála predomnou, s jemným úsmevom na perách.
Nemal som silu postaviť sa.,,Poď sem ku mne," načiahol som za ňou ruky a ona mi hneď skočila do náručia k zemi.
Okamžite sme sa začali bozkávať. Chytil som jej hlavu do rúk a pomaly ani nedýchal.
Ako sme sedeli na dlážke a bozkávali sa, Ellizabeth jemne začala pohybovať bokmi. Hlasno som vzdychol.,,Toto mi nerob," zasmial som sa a hladil ju po chrbte.
,,Tak veľmi si mi chýbal," vzdychla a jej bozky začali byť čoraz viac náruživejšie.
Nedá sa proste odolať.Opatrne som sa s ňou postavil a položil ju na kuchynskú linku.
,,Kde si doteraz bývala?" Spýtal som sa jej.
,,Zohnala som si byt aj s jednou kolegyňou v trochu vzdialenejšej časti mesta," usmiala sa.Vzialená časť mesta mi neznela najlepšie. Nebezpeční ľudia ktorý bývajú v schátraných bytoch sú pre malé dievča ako je ona dosť nebezpečný. Mohlo by sa jej čokoľvek stať.
Odsunul som sa od nej, ,,Chcel by som to tam vidieť, teraz," vzdychol som ustarostene.
Trošku sa zamračila no nenamietala.
,,Dobre," odpovedala mi a zoskočila z kuchynskej linky. Zhrabol som mikinu z gauča a nasledoval ju von z bytu.Naštartoval som auto a Ellie sa ako inak okamžite zapásala. Pousmial som sa nad tým známym gestom a vyšiel z podzemnej garáže.
Nadiktovala mi adresu a vyrazil som tam. Nemusel som sa pozerať do GPS, pretože tú časť som dosť dobre poznal. Oblasť drogových dílerov a obchodníkov so zbraňami.
Skrčil som obočie čo si očividne všimla a radšej mi pustila hudbu z rádia.Boli sme tam o necelých 15 minút, keď slnko už pomaly zapadalo za horizont.
Zamkol som auto a nasledoval Elizabeth do trochu poškodeného bytu. Výťah tu samozrejme nefungoval tak sme išli pešo na štvrté poschodie.S námahou odomkla dvere a ukázala mi to tam. So starším ošúchaným nábytkom a dievčenskými dekoráciami to tam vyzeralo útulne. Zabuchla za mnou dvere a jemne ma tlačila smerom tipujem k jej izbe.
Ocitli sme sa v menšej izbe s jednou posteľou, skriňou a písacím stolíkom. Po bordeli ani stopy. Na posteli mala jemne mentolovú deku a sivé návlečky. Žiadny roztomilý vankúšik alebo chlpatý plyšák.
Z premýšľania ma prebralo cvaknutie v kľučke.,,Ty si nás zamkla v izbe?" Usmial som sa.
,,Pre istotu, keby náhodou prišla spolubývajúca," povedala nevinne a zahľadela sa mi na pery.
Povzdychol som si.
,,Snáď si nemyslíš, že ma teraz zneužiješ?" Uchechtol som sa a uhryzol sa do pery.
,,Jasné, že áno," začervenala sa.
Červenajúca sa Ellie je viac sexy než čokoľvek na svete.
,,To sa mi páči baby," vzdychol som a pritlačil ju o tie posraté zamknuté dvere. Nespokojne fňukla a ja som si zobral z peňaženky kondóm. Stiahol som si tepláky aj s boxerkami a nasadil si ho.
,,Otoč sa na štyri," povedal som.
Neodpovedala. Rýchlo ma poslúchla a spokojne očakávala.
Za oknom už bola tma.
Drsne som ju chytil za boky a bez milosti do nej prirazil. Na toto som čakal kurva dlho.
Vykríkla dosť nahlas aby to počuli aj ľudia o poschodia nižšie.
,,Ellie," vzdychol som.
,,Pokračuj," odpovedala hneď a sama začala hýbať bokmi.
Jednou rukou som jej odhrnul vlasy z pleca a zacal jej bozkavat krk. Ruku som je vsunul medzi nohy a začal dráždiť klitoris. Vystrčila zadok poriadne a ja som mohol drsne prirážať.
Vzlykala alebo vzdychala? Neviem ale bol to krásny zvuk. Zdrapol som ju za vlasy a poriadne do nej prirazil.
,,Poď na mňa," povedal som a vybral ho z nej. Nespokojne fňukla no rýchlo ma sotila na chrbát. Takúto nádržanú som ju ešte nevidel, ale páčilo sa mi to.
Jemne sa začala na mne pohybovať a ja som jej chytil pevne boky.
,,Hraj sa so svojím klitorisom," prikázal som jej.
Poslúchla.
Oblizol som si prsty a začal sa jej hrať s bradavkami.
Okolo svojho vtáka som cítil ako sa sťahuje.
,,Danny už budem," zavdychala.
,,Pozri sa mi do očí," šepol som.Sotil som ju a ležala na mojej hrudi. Chytil som ju za vlasy a druhou rukou pevne za zadok a začal sám rýchlo prirážať.
Elizabeth zakričala niečo nezrozumiteľné a prehla chrbát. Nohy sa jej triasli od rozkoše a ja som do nej tvrdo prirážal až som cítil cukanie vlastného penisu. Spravil som sa do kondómu a v eufórii do nej ešte jemne prirážal. Hlasno odfukovala a potom som ju jemne zo mňa položil vedla na postel. Kondom som vyvliekol a zauzlil. Zbavím sa ho potom.Otočila sa mi chrbtom a ja som sa k nej zozadu pritúlil. Jemne som ju hladkal po vlasoch a chrbte až som počul len tiché odfukovanie.
,,Ľúbim ťa," povedal som jej potichu a zdvihol sa z postele.Tentokrát odišiel Danny Pierce.
Dúfam, že sa Vám posledná časť páčila a nezabijete ma velmi, pretože vás lubim😄❤️ Zbohom.
ESTÁS LEYENDO
Dirty Words
Novela JuvenilČierne strapaté vlasy sú ešte strapatšie, zelené oči podliate krvou z trávy, hánky na ruke od krvi ale inak som vyzeral ako vždy. Skontroloval som si mobil a po zistení že mi Ellie nenapísala som odišiel z izby späť na párty s nohavičkami vo vačku.