Zhlboka dýchala pod mojou rukou, ale vyhýbala sa pohľadu do očí.
„Tak prečo ste sa rozišli?" spýtal som sa zrazu.
„Pretože na mňa v jednom kuse tlačil," chrčala.
„Tlačil k čomu?"
„A-aby som sa s ním vyspala,"
„Veď si s ním spala," zasmial som sa.
„To nie je pravda!" zakričala najviac, ako to šlo.
Pustil som jej krk a odišiel do kuchyne so smiechom.
„Čo ti je vtipné?" nasledovala ma.
„To že si blbá a vôbec si si s ním začala," odsekol som a nalial si vodu.
„Je pravda to, čo sa vraví o tvojom fotrovi?" zvážnel som.
„Prosím, nerieš moju rodinu," zašepkala.
„Elizabeth, ak je to pravda, tak by sa to malo riešiť," zdvihol som hlas. Toto nie je možné.
„Nie je to pravda, idem," odpovedala a otočila sa na odchod. Rýchlo som ju dobehol a chytil za plece.
„Nikam nejdeš, všetko mi budeš musieť vysvetliť. Prečo si ma klamala v tú noc keď si povedala že čakáš na rodičov? Tá ženská mi vravela, že tvoja mama zomrela.." zjemnil som hlas, aby to nevyznelo tak zle.
„Pretože som nechcela, aby si vedel niečo o mne. Teba nič okrem seba nezaujíma," pošepkala.
„Preto som ťa tu nechal veľa krát prespať? Lebo sa zaujímam len o seba že!" naozaj to povedala? Zas mám kvôli nej iba nervy.
„Prepáč, tak som to nemyslela. Ja proste neverím ľudom, aby som hneď mohla všetkým hovoriť, že môj otec ma mláti," hneď ako to zakričala tak si chytila ústa, aby ďalej nič nevravela.
„Tak predsa," zašepkal som. Ani si neviete predstaviť, aké nervy som chytil po tom, čo som to započul.
„A čo tvoj brat?"
„Ten je väčšinu času u babky," zavzlykala, „Kde je prosím, kúpeľňa?" dodala. Ukázal som jej smer a ona tam hneď utekala. Nemôžem tomu uveriť.
„Dnes odtiaľ aj výjdeš?" zakričal som, keď sa 10 minút neozývala.
„Prosím, nerieš to už," zavzlykala spoza dverí.
„Dobre," odpovedal som a ona vyšla z dverí. Nechcel som ju s tým dnes zaťažovať, ale s jej fotrom budem musieť niečo spraviť. Myslí si, že keď sa ho boja všetci okolo, tak sa budem aj ja, ale to sa veľmi mýli, pretože ma ešte nepozná.
„Chceš tu dnes zostať?" spýtal som sa potichu. Zrazu som ľutoval všetky tie nadávky, ktoré som jej povedal, keď som ju uvidel u Sama.
„Radšej nie.." povzdychla a pozrela sa preč.
„Prečo nie?" zasmial som sa a priblížil som sa k nej, „Veď tebe sa tak pááči ležať vedľa mňa," zohol som sa k jej uchu a zašepkal. Videl som, ako jej telom prebehla triaška.
„To nie je pravda," pípla potichu.
„Keby chcem, už ťa dávno pretiahnem," zašepkal som a jemne jej prešiel jazykom po uchu.
„P-prestaň," zatriasla sa.
„Páči sa mi, ako tvoje telo na mňa reaguje, nech už tvoje ústa hovoria opak, alebo súhlasia" povedal som a perami jemne prešiel po krku. Jej zimomriavkami pokrytú kožu som začal pomaly bozkávať a občas som aj jemne zahryzol.
Nič nevravela, tak som pokračoval.
Chytil som ju za boky a rukami prešiel po obrysoch jej tela a nechal ich položené na krku. Zavrela oči a vzdychla.
„Nemusím mať pripravené ani sviečky na to, aby si mi tu vzdychala," zasmial som sa a pritlačil sa o ňu svojím tvrdým rozkrokom.
„Prestaň," vzdychla a položila ruky na moje brucho, ale neodtlačila ma a ako ucítila moje svaly, vzdychla znova. Tak to neprestanem ani náhodou.
Jednou rukou som jej pevnejšie chytil krk a druhou sa presunul dole po jej chrbte až k zadku, ktorý som stlačil.
„Máš kurevsky dobrý zadok," povedal som jej do krku.
„P-p-prestaň," zavzdychala. Možno sa jej nadávky nepáčili, ale dobre som vedel, že z takéhoto druhu nadávania bola vlhká.
„Prečo mi stále odporuješ, keď to tak veľmi chceš?" vzdychol som pomedzi pery. Naozaj som to nemal pod kontrolou.
„L-lebo ja n-nemôžem," triasla sa. Rukou som jej masíroval zadok a druhou pevnejšie chytil krk.
„Prečo nie, Elizabeth? Bozkával som jej kľúčnu kosť.
„Ja s-som to e-ešte n-nikdy," koktala zo seba.
„Ty si panna?" spýtal som sa, prestal jej bozkávať kosť a pozrel som sa do jej očí, ktoré už otvorila.
„Hej," pozrela sa mi do očí a začervenala sa. Neviem, či ma viac vzrušilo to, ako sa červená, alebo samotný fakt, že je ešte panna.
Znovu som zaboril hlavu do jej krku a začal bozkávať. Ruku som presunul z jej zadku na jej predný zips na rifliach.
„Vieš čo je veľmi lahké?" zahryzol som jej do krku a ruku strčil do jej riflí.
„Čo?" zavzdychala a pohla bokmi smerom k mojej ruke.
„Vzrušiť pannu tak, aby bola skurvene vlhká," zasmial som sa a pokrúžil prstom po mieste na nohavičkách, kde by mala mať klitoris. Ak tento vzdych čo vydala, nebol ten najlepší zvuk na svete, tak potom už je moja existencia zbytočná.
„Poď do spálne," povedal som, chytil ju za zadok a zdvihol na ruky. Keď som s ňou kráčal po schodoch, jemne pohybovala bokmi ešte z reflexu.
Položil som ju po ležiačky na posteľ a vyzliekol som si tričko. Ona bola prvá, ktorú som pustil do svojej izby a postele, asi odôvodnene. Videl som na nej, že bola celá nadržaná, ale nechcela si to priznať.
Ľahol som si nad ňu, pomaličky jej zošuchol rifle po členky a potom jej ich hodil na dlážku.
Zohol som sa k jej krku, začal ho bozkávať a mojim tvrdým vtákom som sa jej pritlačil o jej vlhký rozkrok. Jednou rukou som sa podopieral a druhou jej držal pevne bok. Ona ich trochu nadvihla a začala nimi pohybovať. Potichu vzdychala a ja som sa snažil vrátiť svoju seba kontrolu. Vyzliekol som jej tričko a pomalými bozkami postupoval cez jej zahalené prsia, cez bruško až k jej vnútornému stehnu. Pomaly som jazykom prešiel po jej rozkroku. Aj cez nohavičky som cítil, aká je poriadne vlhká.
Vyzliekol som si nohavice a prešiel jej perami po vnútornom stehne. Zaklonila hlavu a vzdychla.
„Páči sa ti to?" spýtal som sa a prešiel po druhom stehne. Odpoveďou mi bolo ďalšie zavzdychanie.
Posunul som sa vyššie a rozopol jej podprsenku.
„Toto n-nie je s-správne," vzdychala, zatiaľ čo som jej bozkával prsia. Pomedzi zuby som vzal jej tvrdú bradavku a začal sať.
„Ja viem," odpovedal som. Rukou som jej posunul nohavičky na stranu a prstom prechádzal po jej kurevsky vlhkom, odhalenom rozkroku.
„Si tak strašne vlhká, chcel by som to cítiť okolo svojho vtáka," vzdychol som a vsunul do nej jeden prst.
„Mal by som prestať, že?" spýtal som sa, bozkával jej krk a mojím prstom v nej som rytmicky pohyboval. Moja erekcia bola až neuveriteľne tvrdá.
„A-asi, neviem," zavzdychala.
ESTÁS LEYENDO
Dirty Words
Novela JuvenilČierne strapaté vlasy sú ešte strapatšie, zelené oči podliate krvou z trávy, hánky na ruke od krvi ale inak som vyzeral ako vždy. Skontroloval som si mobil a po zistení že mi Ellie nenapísala som odišiel z izby späť na párty s nohavičkami vo vačku.