M-am săturat de tine

50 6 1
                                    

     Harry adâncește sărutul,dar îl împing și mă dau în spate.
    -Ce naiba este în capul tău?Credeai că dacă o să-mi spui chestiile ălea o să-ți sar în brate?țip eu la el.
   Sala se luminează și Louis își face apariția.
    -Ce se întâmplă aici?Melody!Ești bine?
    -Da.Sunt bine.
    -Ce e în capul tău frate?spune el și își îndreaptă atenția spre Harry.Amy a venit și mi-a spus că ai dat-o cu forța afară din sală.
    -Nu este treaba ta!Ce e?Acum ești avocatul ei?îi răspunde Harry nervos.
   Gata!Mi-a ajuns!
    -Nu!Nu este avocatul meu!Este prietenul meu!Ceea ce tu nu o să fi niciodată!Ești doar un nemernic fără inimă!Îți pasă doar de tine!Și m-am săturat!Știam că o să aduci numai belele din clipa în care te-am văzut în magazin.Nu vreau să te mai apropi de mine!Pentru că tot ce faci este să rănești oamenii din jurul tău!Iar eu nu vreau să fiu rănită iar!Nu o să permit!spun eu nervoasă.
   Se uită câteva secunde la mine,după care părăsește sala nervos.
   Inima îmi bate din ce în ce mai tare.Nu știu de ce dar mă doare că i-am spus asta.
  Louis se uită îngrijorat la mine.
   -Ți-a făcut ceva?mă întreabă el,apropriindu-se de mine. 
   -Nu.Să mergem!spun și mă îndrept spre ieșire.
   Ajungem în cantină,unde se aflau restul.Școala era deja plină de hârtie igienică și o substanță dezgustătoare.
   Amy vine la noi și se uită speriată la mine.
    -Melody!Îmi pare rău!Nu trebuia să te las acolo singură,dar.....
    -Este ok,Amy!Nu am pățit nimic.
   Mă uit în jur și îi văd pe restul plecând.
    -Unde se duce toată lumea?îi întreb eu,uitându-mă la ei.
    -La petrecere.Vi?
    -Nu știu.Harry o să fie acolo?
    -Nu.Nu e genul lui de petrecere.
    -Atunci cred că voi merge.
Nu vreau să merg acasă și să mă gândesc la cât de distrusă e viața mea sau la cum am simțit respirația mentolată a lui Harry,înainte să mă sărute.Fără să vreau îmi ating buzele.

     Harry Pov.
Nenorocitul dracului!Cum îndrăznește să țipe la mine și să facă pe eroul?Jur că o să-i sparg fața!
  Și Melody.....cum poate să fie așa credulă?O credeam mai deșteaptă!Cum poate să-l considere prietenul ei?Nenorocitul ăla i-ar intra în pantaloni cu prima ocazie!Probail asta crede ea despre mine acum.Că sunt un nemernic care vrea să profite de ea.Sunt un idiot!Nu trebuia să o sărut!Dar nu m-am putut abține.Felul cum îi se mișcau buzele.......
     -Firar!țip eu și lovesc capota mașinii cu pumnul.
   Nici măcar nu mi-am dat seama când am ajuns în parcare.
   Mă întorc și o îi văd pe Louis,Melody și Amy îndreptându-se spre mașinile lor.Unde naiba se duc toți?
   Îi urmăresc cu privirea,abținându-mă să nu merg după ei și să-l iau la bătaie pe Louis.Dobitocul!Le duce la petrecerea lui James!Sigur își va bate joc de Melody dacă se îmbată.Nu o să permit asta.

  
  
  
   
   

Iubire la dubluUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum