3.BÖLÜM-KAZA

26 5 0
                                    

Medyada Rüzgar var.

Biz tabi bu sırada bize geldik.Ben çantamdan anahtarı çıkarıp kapıyı açıyorum.Ayakkabılarımı çıkarıp içeri giriyorum.Herkes benim gibi yapıp içeri giriyor ve çantalarını girişe bırakıyorlar.Ben de Emir'e bakıp"Sen odana gidip ders çalışıyorsun.Bak annemler geldiklerin de mutlu olsunlar.Zaten dersini bitirdikten sonra dinlen istersen çünkü malum yarın çok meşgulsün."diyip gülüyorum.O da bana kızgınca bakıp odasına çıkıyor.Biz de benim odama çıkıyoruz.Girdiğimizde herkes bir yere oturuyor.Ece'ye dönüp"Sabah ki olayın sebebini anlatmak ister misin?"Diye soruyorum.O da bana bakarak"Sonra anlatsam şuan hiç anlatmak istemiyorum."Diyince anlayışla kafamı sallıyorum."Sinem sen bir şey anlatıcaktın."Diyince hayır anlamında kafasını sallıyor."Sonra anlatsam.Şimdi hiç istemiyorum."Diyince "Oooff ben mi kaldım?Yine ilk ben başlıyorum.Ama beni dinlemeniz ve hiç bölmemeniz için size cips hazırlıyım.Ve çikolata."Diyip mutfağa gidiyorum.İki çeşit cipsi kaselere döküyorum ve Üç tane çikolata alıp tekrar odama çıkıyorum.Sinem ve Ece bana gülerek bakıyorlar ve birisi bir kaseyi diğeri de diğer kaseyi alıp benim elimde sadece çikolataları bırakıyor.Herkese birer tane verdikten sonra yatağıma oturuyorum ve yanıma gelmelerini işaret ediyorum.Onlar da yanıma geliyorlar ve çember oluşturup bana bakmaya başlıyorlar."Şimdiden söz verin ooo lamak yok ve gülmek,dalga geçmek te yok?"Diyip onlara bakıyorum sadece kafalarını sallıyorlar."Bugün birisiyle tanıştım.Aslında isimlerimizi başkalarından öğrendik ve çok garip bir şekilde karşılaştık."Diyince Sinem"Nasıl yani kızım açsana biraz."Diyince olayı baştan anlatmaya başlıyorum.Onlar ooolarken ben ikisine de dirsek atıyorum.Sonra Ece"Nasıl yakışıklı mıydı bari?"Diyince kafamı sallıyorum.Sinem"Ayy hadi inşallah."Diyince dirsek atıyorum.Ve "Kızlar o değilde bugün Emir'in kine benzer olayı gördünüz mü?"diyince ikisi de evet anlamında kafasını sallıyor."Ben kardeşinin yanında açmadım bilerek konuyu."diyince Ece,Sinem'de onu onaylıyor."Yalnız o sadece görünen kısmı."diyip devamını da anlatıyorum.O kulağıma söylediği sözleri bile anlatıyorum.Sonra Ece sinsice gülerek "Sana diyorum ama beni dinleyen yok.Efe'nin seninle bu kadar uğraşması sana karşı boş olmadığını belli ediyor."Diyince"Kızım saçmalamayın. Benim bu sene aşkla meşkle uğraşacak vaktim mi var?Hem zaten Efe serserinin teki.Ben onun gibi birisiyle olamam,olmam.Yani anlayacağınız siz de artık böyle saçma hayaller kurmayın."diyorum ve onlar da"Tamam belki Efe olmaz ama Rüzgar var."diyor Sinem.O böyle diyince ona sinir dolu bir bakış atıyorum."Sen böyle şeyleri düşünme şimdi.Sen bugün yanındaki çocuk kimdi onu söyle bakıyım."diyince Oflayarak"Kızlarr,size söylemedim ama bu kadar uzayacağını düşünmemiştim.İki haftadır biriyle çıkıyorum ve bu çocuk cidden bana aşık.Yani onu bırakırsam bana ne yapar düşünemiyorum.Eskiden çıktıklarımı dövdü.Şimdi de habire onunla görüşmemi istiyor.Başka erkeklerle konuştuğumda ya kafa ya da yumruk atıyor.Ve cidden korkmaya başlıyorum bana bir zarar vericek diye.Geceleri evime geliyor.Annemlerin de evde olmadığını biliyor.Kapı çalındığında açmıyorum ama bu sefer de okulda beni sıkıştırıyor."Diyip ağlamaya başlıyor."Canımm sen bize neden baştan söylemiyorsun ki bize.Neyse bak bence sen bizde kal.Hem bu durumdan dolayı hem de evde yalnız kalman çok sıkıntı.Hırsız falan veya sapık biri seni takip edip sana zarar verebilir.Şimdi hemen anneni arıyorsun be bizde kalacağını söylüyorsun.Zaten onlarda yalnız kalmandan hoşnut değillerdir muhtemelen.O yüzden izin verirler.Hadi ara."Diyince ikna olmuş bir şekilde telefonunu çıkarıp bir şeyler tuşluyor ve telefonu kulağına götürüyor.

-"Anne ben sana bir şey sormak için aramıştım"

-"Anne Deniz'bizde kalsana'Diye ısrar ediyor.Bende yalnız kalmaktan sıkıldım onlarda kalsam olur mu?"

Acımasız HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin