Na chodbách školy boli samé kaluže od rozpusteného snehu, ktorý študenti otriasali z topánok. V húfoch sa lenivo hrnuli do tried. Nelly zabočila na druhom poschodí do prava k dverám s ceduľkou: 2.B. V triede sa ozýval šum znudených hlasov, debatujúcich o domácich úlohách a prichádzajúcich skúškach.
,,Čau.." ozvalo sa od pár ľudí. Nelly lenivo prekĺzla triedou a zhodila tašku k poslednej lavici pri okne. Potom si potichu sadla a vytiahla učebnice na prvú hodinu matematiku. Vedľa nej zívala prázdna Krisenina stolička. Kristen sa ešte stále neukázala a ani o sebe nedala nič vedieť.Z Nellynho pohľadu.
Mám fakt obavy o Kristen. Vždy keď sa niečo chystala vyparatiť dala mi vedieť. Vždy! Hlavne sa obávam toho, že ju Simon nahovoril na niečo zlé. Jasné! Simon mi predsa spominal, že tento týždeň sa chystá byť doma, a že by ho rád venoval Kristen. Tak to nie!
Z premýšľania Nelly vytrhlo cinknutie SMS-ky. Ani neváhala a zdrapla mobil. Áno, bola to SMS-ka od Kristen.
Kiki
Ahoj, Nell. Sorry, že ti dávam vedieť len teraz, ale dneska neprídem do školy, lebo ma bolí hlava. :)Nelly
Kristen, nemusíš mi klamať.Kiki
Klamať? Ja ťa neklamem. Fakt mi je zle. :ONelly
Hh... Dobre... Poviem učke.Kiki
Danke. Rebelka! :DNelly
Simon! Ty imbecil!Kiki
Šibnutá si! :DNelly
Ja som to vedela! Kde ste?!!Kiki
Voľakde! :DNelly
Keď vás stretnem, tak vás obidvoch zaškrtím, dobodám a rituálne upálim!!Kiki
:D :D :D :DDDDDDD,,Dealyová!!!!" zajačal ktosi z predu. Nelly pomaly zdvihla zrak a uvidela ako sa za katedrou rozčuľuje profesorka Grandová.
,,Hodina je už 10 minút a ty čumíš do mobilu ako nepríčetná!!!" rozkrikovala sa ďalej.
,, Prepáčte pani profesorka. Ja som len čítala správu od Kristem, že ju bolí hlava a že nepríde." zašomrala Nelly a pomaly mobil položila do vnútra lavice.
,,Shamyová... Zase? Aká náhoda, že ju v deň testu rozbolela hlava!" zaškriekala Grandová a čosi načmárala do triednej knihy.Z Grandovej pohľadu.
Ja jej dám. Dievčisku jednému. Nič iné tu nie je popísané, len Shamyová neprítomná!! A táto Delayová nepodarená! Drzé detiská! Celá trieda hlupákov!! A za takéto platy!! Už by to chcelo dôchodok!!
Zvyšok dňa ubehol presne ako každý pondelok. Učitelia nervózni... Študenti ešte viac. Po škole sa Nelly vybrala domov pešo. Začalo svietiť slnko a od bielej snehovej prikrývky sa všetko ligotalo. Domov to mala asi 3km. To sa dá zvládnuť. Ako tak prechádzala po Western street cestu jej skrížilo obrovské sťahovacie auto, ktoré cúvalo do spustnutého dvora opusteného domu. Nelly to prekvapilo, pretože ten dom bol prázdny už asi 15 rokov a nebol v najlepšom stave.
YOU ARE READING
The Boy
RandomNella Delay si žije obyčajný, stredoškolácky život, plný všedných teenagerských problémov, dokým jej cestu neskríži nenápadný, tichý Felix a jeho neuveriteľný, životný príbeh.