2. kapitola

40 3 0
                                    

Ráno bolo pre Nellu dosť ťažké, i keď bola sobota a nemusela sa nikam ponáhľať. Mala totiž na starosti víkendový program pre Wandu, Carlu a Selly. Tie ráno napochodovali do izby a začali zvedavo nakúkať do zásuviek či skriniek. Nella, ktorej trčali spopod periny len vlasy sa v duchu modlila, aby odišli a nechali ju dospať ťažkú noc, pretože sa s Kristen naplno odviazali.
,,Nella? Tak pôjdeme dnes do Swarellu? Vraj je to pekné historické mesto." zahundrala Wanda a tučným prstom šťuchla do periny. Nella sa trochu pomrvila a ďalej zostala v úkryte. Wanda pokrútila očami.

Z Nellynho pohľadu.

Ó môj bože! Tie zlobrine mi asi nedajú pokoj. Správajú sa akokeby mali 10! A pritom už všetky tri študujú na strednej. No nič dnes a zajtra to ešte nejako prežijem. Ale už nikdy viac!

Nella lenivo odkryla perinu a naskytol sa jej pohľad na tri zízajúce, prerastené fazule.
,,Dobré ráno." zachripela a posadila sa na perinu.
,,Ak dovolíte.. Rada by som sa prezliekla." usmiala sa nasilu a kývla hlavou k dverám. Sesternice našťastie pochopili a odišli. Asi po minúte a pol sa ozvalo tiché klopkanie na dvere. Nella sa z hlboka nadýchla, aby v sebe udržala všetky tie nadávky a len tak v spodnom prádle otvorila dvere. Stála tam Wanda s jej klasickým špekačkovím výrazom.
,,Áno, Wanda? Čo potrebuješ?"
,,Len, že či už ideš." zamrmľala Wanda. Nella sa ironicky zasmiala a zabuchla dvere.

Z pohľadu Wandy.

.......... -_- ...........

Asi o dvadsať minút vyšla Nella z izby. Wanda, Selly a Carla už sedeli vychystané v obývačke. Spolu s nimi tam boli aj Teta Ann a Nellyna mama May.
,,Dobré ránko!" zasmiala sa teta Ann.
,,Dievčatá mi práve rozprávali, ako ste sa zabávali včera v noci."
Pri týchto slovách prešiel Nelle mráz po chrbte.

Z Nellynho pohľadu.

Tak to nie. Ak povedali ako som včera dopadla v Topare a ako ma všetky tri museli niesť domov, tak sa môžem rovno na mieste dobodať. A kto vie.. Čo som ešte stvárala..

Nella pár sekúnd čakala na reakciu jej mamy, ale tá si len s úsmevom odpila z rannej kávy.
,,Áno.. Bolo super." vydýchla si Nella. ,,Prechádzali sme sa po meste až takmer do tretej ráno." žmurkla na Wandu. Zostalo trápne ticho.
,, Tak,... Myslím že môžeme vyraziť. Cesta vlakom do Swarellu trvá asi hodinu, tak aby sme dnes niečo aj stihli." Wanda, Carla a Selly sa bez slova postavili a vo vzorovaných kombinézach sa išli obuť. Vonku síce sneh nebol, ale ortuť na teplomeri poklesla až na -11 stupňov.
,,Pst.." Nella poklepala Wandu po pleci.
,, Díki, že ste nič nevykecali.... máte to u mňa." zašepkala.

Ďakujem, že ste sa dočítali až po druhú kapitolu <3 vážim si to..

The BoyWhere stories live. Discover now