Vonku pofukoval chladný februárový vietor. Holé konáre stromov sa akoby snažili dotknúť mohutných mrakov, ktoré sa ťažko vznášali ponad Windstill- mestečko preslávené hlavne pestovaním rôznych druhov okrasných ruží. Cez leto sa to tu hemžilo turistami, uchvátenými z pestrofarebných záhonov ružových kríkov. Vypestované ruže sa potom predávali do okolitých kvetinárstiev. Naopak, cez zimné mesiace Windstill vyzeral skôr vypustnuto a zíval prázdnotou. Miestni obyvatelia sa kedy- tedy objavili na uliciach, ale čo sa týka nočného života, ten doslova prekvital. (Rovnako ako ruže cez leto.) To sa týkalo hlavne teenagerov, bažiacich po zábave, ktorý blúdili po nočných kluboch či baroch.
V tieni tmavých ulíc sa črtali tiene štyroch postáv, prechádzajúcich práve popri Topare (nočný klub). Ich hlasy zneli do tmy a splývali spolu so svišťaním vetra. Obďaleč sa črtali ďalšie skupinky ľudí. Vo svetle pouličných lámp sa pomaly odhaľovali ich tváre.
,,Hej! Nella! Si to fakt ty?" ozvalo sa dievča z jednej partie obďaleč. ,,Kristen? No čaukó!" zamávala rukov vytešená Nella a potiahla za sebou tri okolostojace postavy.
,,Čo vy tu? Takto o druhej v noci?" uškrnula sa Kristen. Za ňou stáli dvaja vysokí chalani a čosi odpíjali z fľašky.
,,To by som sa chcela spýtať skôr ja teba. Nevravela si v škole, že dnes nikam nejdeš, lebo máš veľa učenia?" podpichla Nella.
,,Prosím ťa... Kedy som sa ja naposledy učila!" hlesla Kristen a aj ona si odpila z fľašky, ktorú držala v ruke.
,,Inak... Toto sú moje tri sesternice. Prišli na víkend aj s tetou Ann. A ja im robím sprievodcu nočnými uličkami." zasmiala sa Nella a odstúpila nabok.
,, Toto je Wanda, Carla a Selly." ukázala sa na tri, trošku oblejšie dievčatá, ktoré hanblivo postávali vedľa seba.
,,Teší ma!'' Kristen vycerila zuby a trošku tackavým krokom pristúpila bližšie.
,,Dáte si?" strčila im pred nos sklenenú fľašku.
,,Nie, ďakujeme. Nepijeme." povedala Wanda a zazrela na Kristen, ktorej ten doširoka vycerený úsmev zmizol z tváre.
,,Však dobre. Len som si myslela, že ste sa prišli zabávať." dodala Kristen a odtiahla ruku s fľaškou.
,,No veľmi nie.. Baby študujú na Cirkevnej škole.. Ale ja si dám!" zaškerila sa Nella, vytrhla jej fľašku z rúk a jedným dúškom ju úplne stiahla. Chalani za Kristen sa zaškerili.
,,Dobré!" zvolala Nella a obrátila sa na sesternice.
,,Presne toto sa nerobí...!"Ďakujem, že ste si prečítali prvú kapitolu a budem rada ak sa k tomu, či už pozitívne a či negatívne vyjadríte.... Budem rada aj za každý vote <3
ESTÁS LEYENDO
The Boy
De TodoNella Delay si žije obyčajný, stredoškolácky život, plný všedných teenagerských problémov, dokým jej cestu neskríži nenápadný, tichý Felix a jeho neuveriteľný, životný príbeh.