Medya = Koray
"Koray"
Yeniden ev değiştirmiştik bu kaçıncı ev değiştirmemiz bilmiyorum ve yeni bir okula başlamıştık ve sinir bozucu olaylar hala bitmemişti. O kızlar... hala onlar aklımdaydı bunları düşününce ne kadarda kendime kızsam yinede düşünmeden edemiyordum hele o içlerindeki turuncu saçlı açık renkli gözlü kız sanki aklımın bir ucuna kazınmıştı. "Düşünme bunları Koray" diye içimden bir defa daha geçirdim ve salona geçtim Emre odanın dekorasyonunu değiştiriyordu Burak yoktu kesin spor yapıyordur odasında. Ege ise koltuğa uzanmış uyuyordu. Artık hayatımızı değiştirmeye karar vermiştik iyi çocuklar olmaya kimi kandırıyorum ki ben, hala kötüydük etrafımızda olan herkezi incitiyorduk.
Bende bir koltuğa uzandım ve daraldığım için tişörtümü çıkarıp bir köşeye fırlattım. Emre ise karşımdaki tekli koltukta gözlerini kısmış bana bakıyordu. Bu çocuğun bir takıntısı vardı insanlara küçümser bakışlar atmak. Kısık gözleri dahada kısılınca yok pahasına kayboluyordu.
-Ne var lan.
-Ben buraları daha yeni düzenledim ve sen hayvan gibi etrafı dağıtıyorsun. dedi Emre hala küçümserce bakıyordu.
-Lan oğlum kendine gel senin arkanı toplayan hep benim.
evet doğruydu Emre malının arkasını hep ben toplardım.
-Başım çatlıyacak o kızlar hep aklımda. dedi Emre başını elleri arasına geçirip.Tek kaşımı kaldırarak ona baktım ve dalga geçer gibi kahkaha attım Emre hemen başını kaldırdı ve tekrardan gözlerini kısmaya başladı.
-Hasta olmuşsun sen birine. dedim hala kahkaha atıyordum.
-Ne diyon lan sen ben kimseye hasta falan olmadım.
-Şu kumral saçlı mavi gözlü olan kız dimi lan. dedim hala gülüyodum.
Emre ayağa kalktı ve üstüme üstüme yürümeye başaldı.
-Oğlum benimle dalga geçiceğine kendi halini düşün bakışlarını görmedik sanki. dediEmre ve yerden aldığı yastığı başıma fırlatıp yavaş adımlarla odasına gitti.
Bende çok sıkılmıştım ama Ege uyuyordu ve Burakda spor yapıyordu Egeyi uyandırırsamda ağzıma sıçardı bu kesin bu yüzden bende kalktım ve odama gittim gitmeden önce yerden de tişörtümü aldım ve odama girdiğimde yatağımın üstüne fırlattım ve yorganı açıp yatağımın içine girdim ama uyumayacaktım oturur vaziyetteydim. Sandalyeye asılı olan ceketime uzanıp cebinden sigara paketimi aldım ve sigarayı içime çekmeye başladım.
Bir süre sonra sigaram bitti ve yatağımdan kalkıp tişörtümü üstüme geçirdim ve merdivenlerden hızlı hızlı indim. Ege uyanmıştı ve yanına uçarak oturdum.
-Günaydın lan. dedim dalga geçercesine aslında pek fazla konuşmazdım ama dostlarımın yanında bu huyum uçup gidiyordu.
-Siktir lan kaç saat önce uyandım ben.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4 Kafadar Genç Kız
Teen Fiction4 en iyi arkadaş birbirlerini çok seven ama bir gün hayatlarına başkaları da dahil olmuştur.