5.bölüm

53 5 0
                                    

Medya = Sima

"Duygu"

Yatağımdan yavaşca kalkarken gözlerimin şiştiğini hissediyordum çünkü dün Gizem gittikten sonra Sima bütün gün beni teselli etmişti ve bende hıçkırarak ağlamıştım en son saat 8 olunca uyumak için odama çıktım evet saat 8 de uykum gelmişti odama çıkınca da yatakta hıçkırarak ağlamaya başlamıştım neden ağladığımı da bilmiyordum belki sadece kalbim kırılmıştı veya hayallerim duygularım. Uyumadan önce de Emreyi düşündüğüm için ağlayarak uykuya dalmıştım ve şuan aynadaki yansımama bakıyordum

 gözlerim çok hafif şişmişti ve de altları kararmıştı saçlarım ise birbirine dolanmıştı kendime bakım yapma zamanı gelmişti bu yüzden Gizemin odasına daldım çünkü Ada depresyondaydı Sima ise makyajlarını ya Adaya ya da Gizeme yaptırırdı bana yaptı...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

 gözlerim çok hafif şişmişti ve de altları kararmıştı saçlarım ise birbirine dolanmıştı kendime bakım yapma zamanı gelmişti bu yüzden Gizemin odasına daldım çünkü Ada depresyondaydı Sima ise makyajlarını ya Adaya ya da Gizeme yaptırırdı bana yaptırmazdı çünkü ben çok az makyaj yapardım.

Gizemin odasına girdiğimde yorganının ucunu çekiştirip yere fırlattım ve Gizemin üstüne atladım. Gizem ise gözlerini ovuşturarak kendisine gelmeye çalışıyordu.

-Yaa bir sabah da şu yataktan doğru düzgün uykumu alarak çıksam ne olur. diye yakınıyordu e haklı kızcağız ya biz onu hayvanlar gibi uyandırırdık ya da okul zamanlarında zorunlu olarak uykusuna almadan yatağından çıkardı. Bu arada okul demişken sadece pazartesi ve salı günü okula gitmiştik diğer 2 gün ise okula gitmemiştik ve bugün günlerden Cumaydı ve yine gitmemeyi düşünüyorduk.

-Kızım madem üstüme atladın konuşsana ne var. dedi Gizem bir eliye ise beni yatağının diğer tarafına ittiriyordu ben başka şeyler düşünürken her zamanki gibi yine konuşmayı unutmuştum.

-Beni baştan yarat. dedim kıkırdayarak

-Ne saçmalıyorsun sen patates. Evet Gizem herkese ya meyve ya da sebze ismi takmıştı ben patates oluyordum, Ada armut, Sima patlıcan, Gizem ise domates.

-Yani bana biraz bakım yapman lazım gözlerimin altı şişti hem de altları karardı ve yüzüm çok solgun görünüyor. dedim dudaklarıma dişlerimi geçirerek Gizem ise kendisine ve başkalarına bakım yapmayı sevdiğinden hemen kabul etti ve yatağından hızla kalkarken hepimizin ortak kıyafet odasına beni kolumdan çekiştirerek götürmeye başladı. Gizem eline benim bölümümden siyah beyaz çizgili bir kazak altına keten ama dar bir siyah pantolon ve ayakkabı olarak da tabanı yüksek siyah babet tarzı bir ayakkabı aldı ve kendi odasına götürerek makyaj aynasının önüne oturttu. Gizem göz altlarıma adını bilmediğim bazı şeyler sürüyordu ama benim aklım E-   Hayıır onu düşünmemem lazım çünkü ben onun umrunda bile değilken neden onu düşüneyim ki. Gizem kremleri bırakıp yüzüme hafif bir makyaj yaptı ve saçlarımı dağınık bir şekilde düzleştirdi. Kıyafetlerimi de giyindikten sonra aynanın karşısına geçtim eski Duygu geri dönmüştü daha deminki Duygudan eser yoktu tabi içim de değişmişti yani Emreyi aklımdan silip atmıştım . 

 

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
4 Kafadar Genç KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin