Bölüm 5

88 8 1
                                    

         Sinemadan çıktığımızda Esra ve Cansu'ya verdiğim söz aklıma gelince parmak uçlarımda arkamı dönüp ''Tamam kızlar en fazla 30 dakika alışveriş yaparım ben ardından eve döneceğim çünkü. '' dediğimde ikisi de ellerini havaya kaldırıp ''Okey'' dedi. Simgeyse sadece bakıyordu. Pek konuşmayı sevmiyordu. Ya da sadece en yakınındakilerle samimidir kim bilir. Dilara ise erkeklerle önden yürümeyi tercih etmişti. Sanırım o da alışveriş yapmayı sevmiyor diye düşünürken Simge düşüncelerimi okur gibi, '' evet Dilara genelde erkeklerle takılır. Alışveriş yapmayı da sevmez. Onunla iyi anlaşa bilirsiniz bence'' dedi. Bende öyle düşünüyordum. Ama Simgeyi de  tanımak için can atıyordum doğrusu. Zamana bırakmayı tercih ettim kızların peşine takıldım. Yaklaşık 2 dakika sonra karşılarına çıkan ilk mağazaya girdiklerinde peşlerinden gittim. Kızlar kıyafetlere bakarken ben oturmayı tercih ettim. Sonra işlerinin uzun sürdüğünün farkına varıp kalkıp kot pantolonlara baktım. Genellikle renk tercihlerim siyah, gri, ya da açık maviydi. Mavi demişken aklıma Cengiz'in gözleri geldi. Birden gülümsedim. Cansu yanıma geldiğinde deli gibi güldüğümü fark edince '' İyisin değil mi? Aşık kızlar gibi alışveriş mağazasının ortasında gülüyorsun da.'' dediğinde ikimizde güldük. Cansu gerçekten çok eğlenceli bir kızdı. Fiziği çoğu kızı kıskandıracak derece idi. Boyu bir kıza göre uzundu. Sadece rimel sürüp doğal güzelliğiyle ortalığı yıkabilirdi. Cansu elindeki kıyafetleri gösterip '' Denemem gerek çok kıyafet var, burada bekle bizi, bir yere kaybolma ve sana şeker verirlerse sakın alma tamam mı? '' dedi. Yine şaka yapmıştı ve elini yumruk yapıp bana uzattı ve bende gülümseyip elimi yumruk yaptım ve tokuşturdum. Eve taksiyle gitmem daha mantıklı idi. Bir de şimdi Cengiz'i yormak istemiyordum. Yüzsüzlük gibi olurdu hem. Gel beni götür der gibi algılarsa kendimi kötü hissederim. Görünürde sadece Simge olduğu için ''Ben gidiyorum kızlara söylersen sevinirim'' dedim ve tam dönecekken ''Cengiz'in haberi var değil mi?'' dedi. '' Hayır söylemedim emrivaki gibi olmasını istemedim, gittiğimi bilse yeter.'' dedim ve gülümseyip gittim. O da cevap vermemeyi tercih etmişti zaten. Otoparkın önünden geçip ana yola çıktım ve taksi bekledim. Yaklaşık bir 5 dakika sonra önümde bir araba durdu. Camları siyah olduğu için kim olduğunu çözemiyordum. Belkide yol soracaktır diye geçirdim içimden. Fakat öyle olmadı. Kapı açıldı ve Berk '' Atla'' dedi. Kalas işte ne olacak. ''Ben taksiyle giderim zahmet olmasın'' desem de yine de bindirmişti. Asla kemer takmayı sevmemiştim hala da sevmiyordum tabi ama neyse. Telefonuma mesaj gelince telefonumu çıkartıp baktım. 

    Gönderen; BİRiCİĞİM

         Ne zaman geleceksin ?

   Gönderilen; BİRİCİĞİM 

        Yoldayım geliyorum... 

     Başımı kaldırdığımda Berk'in bir an mesajıma baktığını fakat sonra hiç bozuntuya vermeden yola baktığını gördüm. Pek umurumda değildi açıkçası ama anlamadığım bir şey vardı grubun geri kalanı neredeydi? Ve Berk benim Alışveriş merkezinden çıktığımı nereden öğrenmişti ki? Sorularım kafamda allak bullak olurken ona sormaya karar verdim. '' Gittiğimi nereden anladın?'' dedim. Birden bana dönüp ''cam kenarında bir yere oturuyordum zaten. Otoparkın oradan geçtiğini görünce evine götüreyim dedim. Bu saatte taksiyi biraz zor bulurdun zaten'' dedi. Haklıydı tabi ama bunu onun yüzüne asla söylemezdim. Evi tarif ederek geldiğimizde binanın önünde durup '' İyi geceler!. '' dedi. Çok umursamaz ve sakin tavırları vardı. Aslında normal bir davranış sergiliyordu tabi aman ne saçmalıyorum ya ben. Hızlıca '' İyi Geceler. Teşekkür ederim ayrıca'' dedim o ise elimde tuttuğum telefona gözlerini dikmişti. Tek kaşımı kaldırıp 'ne oldu?' der gibi baktım. Sakince '' Sevgilini çok saçma kayıt etmişsin.'' dediğinde gözlerim şaşkınlıkla açılmıştı. Ne sevgilisinden bahsediyordu ki acaba. Ah tabi ya annemle mesajlaşırken görmüştü. Ve sevgilim zannetmişti. Kendi kafasından senaryolar kurmuştu. Hiç hoşlanmam. '' Sevgilim değil idi. Tekrar teşekkür ederim'' dedim ve indim. O da hiç beklemeden gaza bastı ve gitti. Sakin çocuk nereye gitti Bay ukala? dedim sadece arkasından. 

       Eve geçtiğimde pandalı pijama takımımı giyip yatağıma oturdum ve peluş pandamı kucağıma aldım. Annem ardından odaya girmişti. Diğer kızların anneleri gibi kapıyı çalacak hali yoktu tabi ki. Zaten saçma bir şeydi o. Annem iki yıldır benim bir arkadaş çevremin olmasını ve onlarla takılıp ders çalışmamı istiyordu. Ben ise tam tersini yapıyordum. O yüzden bugün arkadaşlarımla alışverişe gittiğimi mesaj attığım için yüzünde büyük bir gülümseme vardı. Bende       annemi öyle görünce gülümsedim. ''Hadi anlat bakalım bende seni bekliyordum kim bu yeni arkadaşların. Onlarla tanışmak için can atıyorum bir gün kahvaltıya çağırabilirsin. Hep beraber benim o enfes poğaçalarımdan yerler. Çok merak ediyorum kız hadi anlat artık!'' dedi. Ve tüm bunları tek nefeste söylemişti. İşte anne farkı buydu. '' Anne ilk önce bir sakin ol hepsini anlatacağım zaten, Nereden başlayacağımı bilemedim ki şimdi. Hıh işte tamam! İlk önce Cengizhan diye birisiyle tanıştım. Biliyorum sen şimdi nasıl biri olduğunu anlat diyeceksin o yüzden hiç lafımı bölme ben hepsini anlatacağım. Cengizhan'ın masmavi gözleri var. Deniz mavisi gibi ama değil. Sarı saçları ise ona ayrı hava katıyor. Neyse işte Cengiz'in bir arkadaş grubu var ve bugün onlarla tanıştım. Esra ki kendisi alışveriş için ölebilir, ayrıca gruptaki en eğlenceli kişi o galiba. Saçlarını küt kestirmiş çok tatlı bir kız. Eminim ki sende seveceksin. Cansu da Esra kadar eğlenceli bir kız. Şakaları falan çok güzel. Kumral saçları var ve boyu da uzun, fiziği ise ciddi anlamda güzel yani. Dilara var bir de. O ise gruptaki tek başörtülü kız. tıpkı benim gibi pek fazla konuşmuyor ama konuşmaya başlayınca da  susmuyor. Kızlarla takılmayı ya da alışveriş yapmayı sevmiyor ki bu özellikler tamamen benden alınmış gibi. Ve son kız olan Simge. Biraz soğuk bir yapısı var ama ben çok sevdim. Her an herkese laf sokacak bir yapısı var anne görmelisin. Erkekler de işte Cengizhan, Umut, Emir, Berk ve Burak. Çok eğlenceliler anne anlatamam yanlarındayken cidden mutlu oluyorum yani.'' dedim. Annem ise anlattıklarımı hiç bölmeden dinlemiş ve konuşmaya başlamıştı. '' Hepsini çok sevdim Hafta sonu baban bir geziye çıkacak. İstersen arkadaşlarına söyle kahvaltıya gelsinler. Bence çok güzel olur hem ben de tanışmış olurum '' dedi. Bu gerçekten çok güzel olurdu diye düşündüm. Bunu gruba söylemeliydim. '' Mükemmel olur anne'' dedim ve öptüm o ise ''hadi o zaman sen onlara söylersin ben de yatıyorum iyi geceler'' dedi ve odamdan çıktı. Yatağa yatıp bunları düşünerek uyuya kaldım... 

Kim Bu MavişHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin