Bar gecesi..

52 5 0
                                    

Serkan ise cevap olarak "Buna cok sevindim konusabilirmiyiz?. diye sordu " tabiki" dedim. Tum gece konustuk bi ara konusurken "Senden cok hoslaniyordum kucukken ama cocukluk diye kendimi oylesine gecistirdim simdi seni tekrar bulup gordugumde ayni seyleri hissetmek daha farkli geldi" diye soyleyince kalbim yerinden cikacak gibi oldu niye boyle oluyordu kendimi frenlemeliydim ayyy selinnn! sanki kendini tutabileceksin dedi ic sesim hakliydi tutamazdim. Serkanla konusali 2 hafta oluyordu her konustugumda bir adim daha yaklasiyordu bana .. Sali gecesi arkadaslari ile bara gidecegini soyledi ve benide davet etti yaşım kucuk oldugu icin sorun olurmu dedim sonucta o 19 ben ise 17 yasindaydim. Bana sen gel bir sekilde ayarlariz dedi babamdan bir yolunu bulup izin almistim. Uzerime kirmizi dar bir elbise giydim ve sari ince zarif bir kemer taktim ayakkabilarimida siyah icinde altin sarisi olan bir ayakkabiydi boyum 1 70 olmasina ragmen 1 74 olmustu Serkan 1 78 oldugu icin pek sorun olmaz diye dusundum.. Siyah ovalimsi kupelerimi taktim. Saclarim sari oldugu icin siyah ince bir bandana takip duzlestirdim kirmizi bir ruj surdum iste hazirdim.. O arada telefonum caldi actigimda Serkan geldim dedi ve havali bir cikis yaptigimi sanarken merdivenlerden dustum. Ah aksii! o kadarda hazirlandim! Serkan ise arabada bana gulmeye basladi bende hic bozmadan sinirli bi sekilde cok komik diyerek arabaya bindim. Serkanda cok guzel ve cok sakar olmussun dedi. Ukela bey! sen cok biliyorsun dedim tabi icimden. Bara geldigimizde yasimi dahi sormadan beni iceri aldilar. İlkkez bir bara giriyordum cok sesli ve kalabalikti. Serkanin sesini bile duymuyordum. Tam o sirada aksilik beni bulur ya arkamdaki kiz ustume kustu. Sinirle yeter diye bagirdim tam o sirada muzik bittigi icin herkes bana bakti ve rezil olmustum. İlk bulusmada anca bu kadar berbat anilar yasayabilirdim. Serkan benimle gelip uzerimi temizledi ve sinirlenmemi sakin olmami soyledi. Kolunu bana uzatip gece yeni basliyor diyerek gulumsedi. İceri girip icki aldi ve dans esliginde kahkalara burunduk. Geece saat 3 gibi bardan ciktik ve Serkan beni İzmirde Karsiyakada bir kofte ekmekciye goturdu. Deniz kenarinda kofte ekmek yedik. Onunla sanki zaman duruyordu. Kofte ekmekleri yedikten sonra sahilde yuruduk ve bir yere oturduk bana donup bir soru sordu.
Zaman dursa da sen benimle
hep olsan? nasil olurdu?
agzim acik bir halde ona bakip kaldim...

GİDİYORUM LAKİN GELECEĞİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin