yolculuga ciktigimda aklimda kalan tek sey vardi baska bir sehirde nasil izler birakacaktim? bu sehirde o kadar izim varken cekip gidiyordum bana soyleselerdi asla cekip gitmezdim gecmisimi dusundukce sogudum bu sehirden.. Once annemin babami en yakin arkadasiyla aldatmasiyla baslamaliyim. 7 yasindayken bu aciyi tatmistim. Annem ustelik birsey olmamis gibi okul cikislari babam yanina salmiyor diye beni gormeye geliyordu birde amca yarisi dedigim insanin altina yatip karsima hangi yuzle cikiyordu anlam veremiyordum hayattan ilk darbemi o gun almistim. Annem yanima gelip sarilmaya calistiginda iktirip gozlerine baktim gozleri heyecan doluyken benim gozlerimde kinle doluydu. Ben babamin kiziydim babam anneme el kaldirmaz asla sesini yukseltmez ne istese yapardi belli ki bu yuzden kaybetmisti. İnsan ne kadar iyi olursa o kadar kotu oluyor yasadiklari. Babam cok iz almisti sirtina cok yuk almisti omuzlarina kaldirmak istedim benim yuklerimde agir geldi ben yiprandim o ise kendini benim icin tamir etti tipki bir televizyon gibi. Unutmadi hic birseyi sadece kanal degistirdi benim icin. Annem gunlerce okulumun onune geldi agladi sizladi hic bir zaman ona olan sevgim degismedi tam tersi nefretim artti..Ogretmenim tahtaya anne yazisini yazdiginda bile aklima hep o gun geliyordu. Sonra bir haber geldi annem evlenmis... Hemde babamin o en yakin arkadasi olan Sonerle. Okulumu degistirttim babama. Ne onu gormek ne ismini duymak istiyordum. Anne kelimesini bile istemiyordum hayatimda. Daha sonrada haber tez geldi Annem intihar etmis. Babam ne kadar nefret etsede telefonda duyduktan sonra iki dizinin ustune dusmustu. Bana donup bitti gitti yaraliydim simdi darmadaginim kizimmm diyerek agladi babam agladi diye bende agladim cani yaniyordu benimde daha cok.. Masallarda mutlu son olurdu bizim masalimiz niye boyle aciliydi hep diye sordum senelerce kendime oyle boyle derken daha da derinlesti duygularim.. Sabahlari uyandigimda sacimi oren annem yoktu , yada yattigimda ustumu orten bir anne.. Ben hep babamla buyudum o annem oldu babamda. İki yuklu bir adamdi o. Yuregi buyuktu ama buyuklugu acisini kaldiramiyordu. Babamla sirdas olduk bir cok kez babama yeni bir eş adayi bulmak istesemde hicbiri uymadi. Bir gun babamla alisveris merkezine gittik ve oradayken bir cocukla karsilastik babama kosup sarildi. Babama sessizce bu kim? dedim.
Babam bu bizim eski komsumuzun oğlu serkan kizim sen bilmezsin diyerek gulumsedi. Babam beni cok kiskanirdi belliki cok yine cok kiskanmisti. Cocuk eline uzatip:
Merhaba ! ben Serkan diyerek gulumsedi.
" Merhaba" bende Selin diyerek gulumsedim. Serkanda benim gitmem lazim gorusuruz Fuat amca diyerek gitti. Gulusu hosuma gitmisti cok sekerdi ve gozleri kisiliyordu illkkez bir erkegi begenmistim babam var diye fazlada bakamamisttim arabada babama
Baba? kim ki bu Serkanlar ben hatirlamiyorum? babasi kim nerde oturuyolar diye sordum.
Babam: Bizim İzmirdeki guzelyalida yan komsumuzlardi sen o zaman 6 yasindaydin babasinla cok yakin arkadastik annesi dusuk yapti o gece araba yoktu benden rica ettiler ve ben hastaneye annesini goturdum ama kardesini annesi dusuk yapmisti Serkan o zaman 8 yasinda bi cocuktu akilli efendi gozleri yemyesil tatli bir cocuk. Bisiklet surmeye korkardi bende seni gosterip bak benim kizima nasilda korkmuyor diyerek ona bisiklet surmeyi ogrettim sonrada ona dogum gunu hediyesi bisiklet aldim o yuzden beni hic unutmaz ve her gordugunde selam verip sarilir dedi. Bunlari merak etmistim ama aklimda olan soyadi ne acaba bir yerden ulasabilirmiyim acaba hesaplari ne? diye diye evin onune vardik. Serkan adindaki tum kisileri aramak icin kapiyi hizla acip ayakkabilarimi etrafa firlatarak dogru odama kostum ve laptopu alir almaz tum hesaplarimdan tek tek onu aradim. Malesef bulamadim. Sanki tek Serkanda o olacakti canim benimkide bi umuttu tabi. Salaklik olsada belki diyerek aramistim. Tam o sirada bir mesaj geldi. Serkan altunağ kisisinden 1 mesaj.. Şaka olmaliydi diye guldum kendi kendime. Mesaji bana swarmdan atmisti. Alisveris merkezinde check atmisim ve ismimi bulup eklemis.. Profil resmi o kadar havaliydi ki gozlukleri ve o efsane saclariyla beni benden aldi. Bende agzim acik sular aka aka onun o fotografini yarim saat incelemistim. Bir mesaj daha geldi dayanamayip girdim mesajda:
Hey ordamisin?
Rahatsiz ettim sanirim uzgunum..
yaziyordu ciglik mi atayim mutluluktan ucayimi diye dusunurken birden kahkaha atmaya basladim babam odaya girdi ve kizim? hayirdir neyin var? diye guldu. Baba bizim Sarp hoca merdivenlerden yuvarlanmis okulun web sitesinde gordum ona guluyordum dedim babamda oh boyle gul hep sen diyerek kapiyi kapatti. Aklim Serkandaydi ve heyecanla mesaji atmistim..
" Merhaba rahatsizlik etmediniz.." yazdigimda hayatima yeni bir adam daha almistim.