P.o.v. Caleb
Ze moet dood.
Katelyn is iets wat hier niet hoort.P.o.v. Katelyn
Ik bloos en loop snel verder naar de keuken waar ik mijn vader aantref. "Kate wat is ee met je ogen? Heb je contactlenzen ingedaan?" vraagt mijn vader. Ik schud verward en loop rustig naar boven. Ik doe de badkamer open en loop rustig naar binnen. Ik loop naar de wasbak met daarboven een spiegel.
Mijn ogen zijn rood.
Maar dat betekent..
P.o.v. Eva
Sh!t Kate heeft het ontdekt, dit had nog niet mogen gebeuren! Ik moet naar beneden, haar berschermen. Caleb gaat haar hoe dan ook vermoorden, zusje of niet.
"Claire? Ik moet echt voor een tijdje terug, er is iets aan de hand met mijn dochter." vertel ik de oude maangodin. Ze knikt met een glimlach. "Natuurlijk mag je gaan!" met die woorden verdwijnt ze weer. Ze heeft een briefje achtergelaten.
Lieve Katelyn,
Je moeder komt terug.
Voor hoelang? Dat is aan haar.
Ze mag blijven maar daar moet ze zelf achter komen.
Niemand mag dit briefje lezen!Ik pak het gesloten briefje op zonder iets te lezen. Er staat Katelyn op dus zal ik het niet lezen. Ik pak mijn koffer en spreek een paar woorden uit.
Ik sta weer op mijn voeten, in mijn oude huis. Will zit in zijn stoel te lezen. Katelyn is buiten in de tuin samen met Mike en Dax is nergens te bekennen.
"Heb je mij gemist?" vraag ik met een grijns. Ik zie dat Will bijna van zijn stoel af valt. Ik gniffel en glimlach als ik zie dat hij naar mij kijkt. Zijn mond zakt open, en daarbij lach ik. "E-Eva?" vraagt hij alsof ik er eigenlijk niet ben. "Ja liefje?" vraag ik hem zoet. "Ik heb je gemist." vertelt hij mij bevestigend.
JE LEEST
My Black But Dangerous Mate
Про оборотнейAls Katelyn 16 word veranderd haar broer al in een wolf. Als Katelyn 18 word vind haar broer zijn mate. Maar zij blijft het buitenbeentje. Zij vind haar troost bij de badboy van de school. Vervolg op The Black Mate!