P.o.v. Katelyn
"Pap ik ben thuis!" roep ik naar mijn vader. Ik gooi mijn tas in de hoek van de kamer en loop naar de koelkast. "Caleb, wil je ook wat drinken!?" schreeuw ik naar boven. "Ja!" schreeuwt hij terug. Weerwolven hebben een supergehoor dat weet ik, maar om de ene vandere reden kan ik niets wat een wolf hoort te kunnen! Ik schenk twee glazen Arizona in en loop voorzichtig de trap op. Maar ik ben de dochter van Eva dus bij de laatste trap treden kan ik net de glazen neer zetten en val zelf naar benenden. Ik wacht op de zeer pijnlijke klap die mij te wachten staat. Maar ik voel dat ik ben opgevangen. Het is mijn vader, gelukkig geen enge creep. "Yep je lijkt echt op je moeder." zegt mijn vader gniffelent. Ik schudt mijn hoofd lachtend en doe weer een poging om naar boven te lopen. Ik pak snel de glazen op en loop naar Caleb's kamer. Ik loop naar binnen en zet het glas neer. Ik pak snel mijn telefoon als ik hem in mijn zak voel trillen.
Mike: heyy lekkerding zin om samen iets leuks te gaan doen?Katelyn: noem mij niet zo, en nee.
Mike: maar waarom niet babe?
Ik sluit mijn telefoon af en stop hem terug in mijn zak. "Is dat weer die klootzak die jouw steeds pest, om het feit dat je niet verandert bent?!" vraagt Caleb kwaad. Ik knik geschrokken en kijk naar mijn rode All Stars. Die helemaal zijn afgetrapt trouwens, ik heb nodig nieuwe nodig. "Kom op, je moet niet met hem omgaan, als een grote broer wil ik je beschermen tegen klootzakken en vriendjes die je hart willen breken." zegt hij. Ik sta hem geschrokken aan te staren. Zei hij iets aardigs? Oké nieuw record. Pff ik schudt mijn hoofd en loop naar mijn eigen kamer. Ik wil net mijn kamer inlopen als ik over de drempel struikel en met een klap met mijn hoofd tegen de deur beland.
Heeeel saai stukje. Sorry! Voor de duidelijkheid Mike is ook een weerwolf en de badboy van de school!
JE LEEST
My Black But Dangerous Mate
Lupi mannariAls Katelyn 16 word veranderd haar broer al in een wolf. Als Katelyn 18 word vind haar broer zijn mate. Maar zij blijft het buitenbeentje. Zij vind haar troost bij de badboy van de school. Vervolg op The Black Mate!