P.o.v. Katelyn
"Ik ben een wat?!" schreeuw ik naar mijn moeder. "Een zeemeermin." vertelt zij mij rustig terug. Ik loop naar het meer met op mijn hielen mijn moeder. "Als ik er nu in spring verander ik?" vraag ik haar. "Je moet je concentreren erop." vertelt ze mij. Ik knik en spring het water in. Zeemeermin. Ik voel dat mijn benen zo goed als samensmelten. Ik duik onderwater en voel dat ik al aan de overkant ben, wow. Ik kom weer bovenwater en concentreer mezelf weer op mens zijn. Ik klim uit het water er merk dat mijn kleren weer droog zijn. Wat leef ik in een rare wereld. "Dit is geweldig mam!" zeg ik meteen. Ze glimlacht blij naar me en neemt mij in een knuffel. "Ik zou willen dat dit voor altijd kan zijn." vertel ik haar blij.
"Ik ook liefje, ik ook." zegt ze terug.
P.o.v. Cameron
Ik heb gehoord dat Eva terug is. Ze heeft blijkbaar een dochter genaamd Katelyn. Ik moet haar hebben!! Al moet ik de hele BlackMoonLight pack uitroeien. Ze word van mij!
P.o.v. Caleb
Ik rijd snel naar mijn oude pack, blijkbaar is mijn 'moeder' terug. Bij de grens word ik tegengehouden, voor de zekerheid.
Ik heb iedereen vertelt dat ik een mate heb, die heb ik niet. Ik ben zo kil omdat ik gewoon geen mate heb. Blijkbaar is Kate ook nog niet veranderd maar heeft ze wel een mate. Ik sla mijn vuist op mijn dashboard, ik kan niet gelukkig worden!
Aangekomen bij de packhouse ruik ik een heerlijke geur! Kip! Haha grapje ik ruik lavendel en vanille, mijn lievelings geuren! Ik ren bijna naar de deur en bel snel aan. "C-Caleb?" vraagt een vrouw van ongeveer dertig jaar. "Ja dat ben ik." snauw ik naar haar. "Niet zo'n toon naar je moeder!" gromt ze naar mij. Ik knik onderdanig, wow dat is niets voor mij! Ik grom zachtjes terug. "CALEB!" hoor ik waarschijnlijk mijn vader schreeuwen. Ik piep zachtjes en loop naar binnen. Wat ik daar zie maakt mij misselijk, daar zit Katelyn bovenop Mike zijn schoot, zoenend. In de stoel zit een prachtig meisje, ze heeft blond haar en ze lijkt heel fragiel. Ze kijkt mij recht in mijn ogen aan.
"MINE!" schreeuw ik door het huis.
JE LEEST
My Black But Dangerous Mate
WerewolfAls Katelyn 16 word veranderd haar broer al in een wolf. Als Katelyn 18 word vind haar broer zijn mate. Maar zij blijft het buitenbeentje. Zij vind haar troost bij de badboy van de school. Vervolg op The Black Mate!