FİLİZLENME

42 0 0
                                    

Pastecope: dosya kaydedip istediğiniz zaman okuyabileceğiniz gözlük. Spectires profosörlerinin geliştirdiği bu gözlük sadece Spectires de üretilip oradaki öğrenci ve öğretmenlere dağıtılır.

Tıka basa doymuş olan Acar odasına doğru yürürken midesini ovuşturuyordu. Öğretmenleri her zaman çok yemek yememesi gerektiğini söylese de Acar onları dinlemiyordu. Yemek yemek zevk aldığı bir şeydi. Bununla sorunları neydi?
Diğer herkes formalarını giymiş sınıflara doğru ilerliyordu. Acar ise pijamalarından kurtulmamıştı. Esneye esneye odaya girdi. Acar şımarık bir çocuktu. Doğduğundan bu yana ne isterse olmuştu. Elde edemediği hiçbir şey yoktu. Kendine güveni buradan geliyordu.

Batur odadan son çıkan kişiydi. Sınıfına doğru ilerlerken ders notlarına göz atıyordu. Kafasına aldığı darbeyle pastecope gözlüğü yere yuvarlandı. Tek ekranı çatlamış aletten gözünü ayırıp arkasına bakmak istedi. Fakat çok öfkeliydi. Yumruklarını sıkıp gözlüğü yerden aldı.
"Çok üzgünüm. Seni başkasıyla karıştırdım. Gerçekten özür dilerim. Gözlüğün kırıldı mı? Yeni bir tane alabilirim. Tekrardan özür dilerim." Su çok kötü hissemişti. Batur'u nasıl Mert sanardı? Kendini affettirmek istiyordu. Fakat Batur birşey demiyordu. Su'ya dikkatlice bakmaktan başka.
"Tamam, sorun değil." Batur en sonunda konuşmuştu. Su cüzdanını cebine geri ittirdi. Sinirinin yatışmasını mı beklemişti yoksa kaç para gerektiğini düşünmüştü bilmiyordu. Yine de daha sakindi. "Gözlük için de .. ımm .. " uygun birşey bulmaya çalıştı Batur. Böyle geçip gitmesine izin verirse kız rahatsız olurdu. Gözlüğü hasar almıştı ve bu tamamen onun suçuydu. Batur'a kalsa yapacak birşey yok demeliydi ama Su gözlerini kocaman açıp ağzından çıkacak cümleyi bekliyordu. Belli ki telafi etmeyi deli gibi istiyordu. Elini çenesinde gezdirdi. Bir süre sonra parmağını şıklatıp "Yemek!" diye bağırdı. Su anlamaz bakışlarla ona bakıyordu. "Yani bu hafta bana yemek ısmarlarsın."

-
Özel Güçler dersinin öğretmeni Bayan Yıldız tek eliyle kırmızı kalem eteğini çekiştirirken diğer eliyle rapor yazıyordu. Diğer herkes ağzı açık Sertap'a bakıyordu. Gözlerini bile kırpmadan hem de.
"Vay canına ! Muhteşem !" Mert büyülenmiş gibiydi. Sertap'ın devasa parlak kanatlarından gözlerini alamıyor, diğer hiçbir şeyi görmüyordu. Sertap diğer hünerlerini de sergiliyordu ama kimsenin umrunda değildi. Herkes kanatlarına hayran kalmıştı. Sarı simli kanatların şekli kelebekleri kıskandıran cinstendi. Mükemmel kıvrımları ve göz kamaştıran desenleriyle kusursuzdu. Sınıftaki kızlar ona imrenerek bakarken erkekler bu perinin güzelliğinde kaybolmuştu.
Sertap güzel bir kız değildi. Peri olmadığı zamanlarda o kadar sıradandı ki kimsenin onun varlığından haberi yoktu. Eski okulunda sade kıyafetleri, makyaj yoksunu yüzü ve düz saçları ile gezerdi. Ve hiç kimse ona bakmazdı. Ama peri olduğundan beri ilgi alaka hep ondaydı. Kanatları olmasa bile dikkat çeken biriydi. O gün iyi ki evden kaçmıştı. Yoksa nasıl ölmekte olan bir periyle karşılaşıp onun mirasını alabilirdi? Şükrediyordu.

Sertap yerine yüksek alkışlarla geçti ve sıra bir başka öğrencideydi. Murat tahtaya yürürken onu tanıyanlar başlarını sıraya gömmüştü bile. Ekip ise ne olduğundan habersiz meraklı gözlerle Murat'ı izliyordu.

Murat tahtanın önünde durdu, gülümsedi. Öğretmen başka bir rapora başladığı için ona bakmıyordu ve bundan memnundu. Okulun en tuhaf yeteneği vardı bu çocukta. Birkaç saniye sonra iğrenme sesleri başlamıştı. Su gözlerini sımsıkı kapamış Yaprak'ın kolunu sıkıyor, Efsun ve Öykü arada bir göz göze gelip gülüşüyordu.
Murat iç organlarını dışarı çıkarabiliyordu. Ayrıca dış derisiyle iç derisinin yerini değiştirip bütün vucüdunun pembe ve vıcık vıcık gözükmesini sağlıyordu.
Son olarak kalbini geri yerine koyduğunda öğrenciler baygınlık geçiriyordu. Murat'a bu yetenek anatomi kitaplarından gelmişti. İnsan vucüdunu çok severdi eskiden. Ama doktor olacak zekası ve parası yoktu. Tek yapabildiği kütüphanelere gidip anatomi kitaplarını incelemekti. O gün ilk defa gördüğü kalın kapaklı kitabı açmasıyla bu dünyaya girmişti. Kendi organlarını incelemek bir hayli eğlenceli olduğundan şikayet etmemişti.

İçerideki YetenekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin