07:15
Prima zi de scoala,prima zi de liceu mai bine spus, clasa a IX-a. Stiu ca daca as spune ca-s entuziasmata as parea o tocilara. Dar abia asteptam ziua de astazi fiindca aveam sa cunosc oameni noi. Cu exceptia lui Beth, care mi-e colega din generala si cea mai buna prietena, restul sunt pentru noi doua niste necunoscuti.
Ma ridic incet din pat sa-l nu trezesc pe Low, motanul meu, care a dormit din nou cu mine in pat. Ma duc la baie sa ma spal pe dinti apoi dau iama in dulap spre a gasi ceva de imbracat. In cele din urma imi iau o camasa visinie cu o pereche de jeansi stramti si ma incalt cu conversii. Tre' sa faci tu azi impresie buna nu? Constiinta mea critica, mereu la datorie, si da vreau sa fac impresie. Cobor pe scari unde o vad pe mama asteptandu-ma cu o farfurie cu clatite. Din pacate, tata a murit intr-un accident si asa am ramas doar cu mama mea, care-i cea mai tare mama ever.-Neata printeso! Clatite?
-Mai intrebi? Spun alergand spre masa.
-Te duci la vreo intalnire imbracata asa? ma intreaba mama chicotind
Am zis ca mama e super? Ei bine, mai are unele momente in care vorbeste la fel ca si constiinta mea..ceea ce ma cam sperie...
-Da mama, cu scoala! spun intrandu-i in joc
-Sabin, ma gandeam sti tu, vineri faci 17 ani si poate ar trebui sa ramai acasa si-
-Cee? O intrerup socata de ce vorbe ii ies pe gura.
-Sa petrecem mai mult timp impreuna...imi spune schitand un zambet fals de fotomodel si inclestandu-ne mainile.
-Mama, nu stiu ce-
Nu apuc sa termin ca aud soneria. Ma ridic de la masa, deschid usa si am surpriza s-o vad pe Beth, cu ochii ei albastrii luati parca de la papusile Barbie si cu parul blond facut bucle atingandu-i discret umerii. Sunt asa geloasa pe ochii si parul ei..pe bune ce ar alege un baiat? O satena amarata sau o blonda desprinsa din revistele de moda? Baietii nu citesc reviste de moda, deci...Bun moment sa faci pe atotstiutoarea constiinta.
-S., ce frumoasa esti pitico! Imi spune luandu-ma-n brate aproape sufocandu-ma.
-A...a...aeeer! Incerc sa soptesc prin stransoare ei.
-Oh, scuze..imi spune dandu-mi drumul si ducandu-si mainile la spate in semn de nevinovatie.
-Nu-i nimic...clatite?
-Mmm..suna tentant, dar tre' sa mergem...
Ma uit la ceas si realizez ca e 7:50 asa ca fug, imi iau geanta...Ca de ghiozdan n-a auzit...o sarut pe mama pe frunte si plec.
-Gata Speedy Gonzalez? Spune ea chicotond discret
-Ha?
-Pitica si rapida..Speedy Gonzalez
-Eu pitica? Tu esti mai scunda decat mine. Spun pe un ton acuzator si scot limba la ea
-Daa...cu 5 cm
Sunt si aia ceva nu? Reprezinta 1/20 dintr-un metru! Tocilara... Taci constiinta idioata. Am 1.65 m, iar ea 1,60 deci suntem doua spiriduse sexy. Daca spiridusele ar fi sexy eu as fi aleasa presedinta Americii!
-Arrgh! exclam fara sa-mi dau seama iar o voce necunoscuta se aude in urechile mele
-Nici bine nu ne-am cunoscut si deja marai la mine? si simt cum zambeste
Ridic privirea si imi dau seama ca sunt la scoala, iar in fata mea se afla un baiat Ti-a vorbit un baiat? E clar..te confunda cu cineva. Imi vine sa-mi omor constiinta asta idioata, dar stiu ca e imposibil. Sa revenim la baiatul din fata mea care chicoteste si-si duce subtil mana le ceafa.
-Am o colega muta sa-nteleg? imi spune continuand sa rada.
-Aaa...nu...doar ca...stii..imi cautam prietena...si...aaa. Pentru prima data nu-mi gasesc cuvintele.
-Oh, se pare ca te alegi cu mine, James, incantat. se prezinta si intinde incet mana spre mine.
-Sabin, incantata! si ii ating mana si i-o strang barbateste.
-Cred ca o sa fim colegi...imi spune el schimnand subiectul
OMG! Am vazut lista, si acum imi aduc aminte ca este primul ca medie, m-a intrecut si pe mine. Cum il cheama? Cum il chema oare?
-James Holand! tip eu ducand mana la gura cand realizez ca din nou am gandit cu voce tare. Si rosesc instant.
-Atat de cunoscut sunt? chicoteste el reactionand altfel fata de ce ma asteptam. Iar tu trebuie sa fi Sabin McFinn,nu?
-Aaa..da eu sunt. Cred ca-s rosie ca un rac acum...
-Prospaturi a? aud o voce inconfundabila in spate, Beth...
-Aaa...eu trebuie sa ma retrag, am de facut ceva..mai vorbim Sabin. spune si dispare ca prin ceata..
-Phiuu...Beth, unde naibii ai fost? Ma gaseai lesinata daca mai intarziai mult. Urlu la ea cu toata suflarea simtind cum ma racesc incet.
-Si el era peste tine facandu-ti respiratie gura la gura, nu? Si izbucneste intr-un ras isteric.
Imi vine s-o strang de gat! Dar imi strang pumnii, doar nu o sa fac o scena din prima zi si merg mai departe, cautandu-l pe James. Nu stiu cum, dar a reusit sa ma lase muta. Pasesc, mai mult alerg, dar nu-l gasesc. Dintr-o data simt doua maini reci acoperindu-mi ochii si umplandu-ma de fiori, niste fioti pe care nu i-am mai simtit vreodata.
-Cine e? imi sopteste in ureche si imediat recunosc vocea.
-James? si ma rup din stransoare vazand cum ranjeste.
-Deci, cauti pe cineva? Imi spune ridicand o spranceana.
-Aaa...pai
Nu reusesc sa-mi termin ideea caci sunt salvata de clopotel. N-am avut timp sa mai cunosc pe cineva incercand sa-l evit pe James, dar nu stiu de ce...si se pare ca Beth m-a lasat ieri preferand sa stea cu un baiat venit din Rusia, Nikolai, care arata bine..amandoi sunt blonzi cu ochii albastri, deci se potrivesc, cred. Asa ca am stat singura in banca cu James in spatele meu...dragut nu?
CITEȘTI
The Last Successor
RandomVa amintiti de vrajitoarele din Salem? Cum multi spun ca zeci de oameni au murit nevinovati? Ei bine, a existat o vrajitoare mai speciala, care a avut o fetita si care traieste si azi..nevatamata ascunsa de ochii tuturor Povestea lui Sabin McFinn, o...