Capitolul 13

13 3 0
                                    

Trenul se opri, ochii lui Sabine erau obositi din cauza orelor nedormite in care plangea avand doar acea imagine in ochi. Cobori usor incat sa nu fie vazuta, si se duse la un chiosc din gara sa-si ia ceva de mancare, noroc ca avea bani ramasi de la mall. Si-a luat un covrig si o cana de cafea. Se aseaza pe o banca dintr-un parc frumos, privind cu ura cuplurile vesele ce se plimbau fara nicio grija. Asa era si ea cu James, sau cel putin ar fi trebuit sa fie, poate daca nu existau toate concflictele astea...isi spuse ea. O fata imbracata lejer, cu o gluga ce-i acoperea parul si cu casti in urechi trece nepasatoare pe langa Sabine. Insa un fior le cuprinde pe amandoua, facand-o pe fata misterioasa sa se opreasca. Se aseaza pe banca, langa Sabine, dandu-si gluga jos din cap.

-Hm...esti ok? Spuse ea plasandu-si mana pe spatele lui Sabine. Acel curent electric restrabatandu-le.

-Da...nu trebuie sa iti faci griji pentru mine! Dar mersi ca ai intebrat, eu sunt Sabine. Spune plansul accentuandu-se fara vreun motiv.

-Nu mai plange! Eu sunt Alison! Spune si o imbratiseaza puternic pe Sabine. Dintr-o data o multime de imagini navalira in mintea lui Alison. Cat si a lui Sabine,

-Sora? Spun amandoua la unison.

-Alison! Te-am gasit...

-Nu imi vine sa cred ca am o sora! Hai la mine sa discutam.

Mergeau linistite spre casa lui Alison, nu foarte departe de parc. O figura misterioasa isi face aparitia din neant. O umbra, un grad de asasin care lucreaza pentru Ordin. Se apropie periculos de mult. Insa Sabine si Alison l-au simtit. Isi inclesteaza mainile si o energie luminoasa le inconjoara, ele fiind teleportate in casa lui Alison. Trebuie sa plece, sunt in pericol.

***

-Brian a facut ce? Intreaba Alison, dupa ce Sabine i-a povestit totul cu o durere insuportabila in suflet.

-Sabine...Brian a avut atractii pentru baieti...in trecut...nu ar fi facut asta...daca a fost mana Ordinului? Adauga ea.

-Nu stiu...eu nu am puterea de a vedea adevarul...cred ca tu o detii, deoarece ai putut vedea ca suntem surori. Stiu doar cum functioneaza. Ia-ma de mana, si gandeste-te doar la acel lucru.

Sabine si Alison reusesc sa vada convorbirea dintre Merlin si Sue. Realizand ca totul a fost mana Ordinului. Trebuiau sa se intoarca...sa opreasca Ordinul pentru totdeauna. A ajuns prea departe...s-a implicat in familia ei. In familia McFinn. So toata lumea stie, ca irlandezele sunt impulsive...dar Sabine poate abuza de aceasta ''calitate''.

Intre timp, in Irlanda, Dublin.

James era distrus. Apelurile catre Sabine isi pierdusera de mult ordinea, incurcandu-se si cu zeci de mesaje. Fara raspuns...Brian se trezise si nu putea sa mai dea ochii cu nimeni. James il iertase, Ordinul era de vina pentru toate, pentru despartirea dintre el si iubirea lui, Sabine. El se indragostisera de ea de cand vazuse un interviu luat dupa ce castigase locul I la o olimpiada. Se indragostise. Iar gandul ca urma sa fie cu ea in clasa il innebunea. In prima zi o cauta disperat, dar norocul parca a venit de sus, caci ea s-a ciocnit de el si asa a inceput totul. Iar acum nu stie unde e, puterile ii sunt secatuite, nici el nici Beth nu-i pot da de urma. Asta deoarece puterea Ordinului a crescut datorita plecarii ei.

-Nu mai suport! Tipa James mergand in camera lui Brian.

-Tu! Esti vrajitor! Trebuie sa distrugem acest ordin pentru totdeauna.

Brian doar incuvinta usor din cap, lacrimile curgand siroaie pe chipul lui. Beth era cu el, incerca sa-l faca sa se simta mai bine. A insistat sa vina si ea, doar era si ea gardian, dar James i-a interzis.

***

-Merlin! Arata-te si lupta ca un barbat! Striga James fiind sub controlul furiei.

O negura neagra apare de nicaieri, o negura din care iese Merlin razand malefic.

-Iubitelul e nervos? Intreaba el cu un ton delasator.

James creaza o mica bila de lumina si o arunca catre Merlin, acesta umpland-o cu ura ce o extragea din sufletul lui James si contraataca punandu-i pe James si Brian la podea.

-Sunteti ca si morti! Spune Merlin apropiindu-se usor de ei, scotand un cutit din roba.

-Sa o crezi tu! O voce cunoscuta isi face aparitia, facandu-l pe Merlin sa tremure. Era Sabine, impreuna cu Alison.

Merlin se da inapoi. Fata lui devenise alba intocmai ca barba lui lunga. Planul ii esuase. Deja cele trei vrajitoare erau capturate de Max. Beth veni si ea dintr-o suflare. Formula era completa, 3 vrajitori si 2 gardieni.

-S., eu...incearca James sa spuna, dar este atacat de buzele infometate ale lui Sabine.

-Stiu ca a fost mana lui! Si va plati! Spune ea hotorata.

Cei cinci isi inclesteaza mainile. Ochii lor devin stralucitori. O forta divina pune stapanire pe ei, controlandu-i.

-Merlin, Merlin! Ti-am spus ca vei plati pentru ce i-ai facut familiei mele! Spun ei la unison.

-Ma...Mavel? Spune el incercand sa scape, dar usile sunt inchise din o miscare a lui Brian.

-Razbunarea a venit. Prin urmasi a navalit. Moartea mi s-a implinit. Merlin, esti oficial jertfit! Spun ei, casa cutremurandu-se, Merlin simtindu-si corpul cum ia foc.

O lumina acapareaza intreaga scena, dupa care, totul redevine la normal. Ordinul era distrus...

***

Seara pusesera stapanire asupra Dublin-ului. Sabine si James erau in camera.

-In sfarsit, vom putea fi un cuplu obisnuit! Spune Sabine dupa ce primeste un sarut scurt de la James.

-Si eu...te iubesc Sabine...sa nu uiti asta niciodata!

-James...te vreau! Spuse Sabine inghitand in sec. James isi musca buza si incepu sa se dezbrace. Dupa o fractiune de secunda, hainele era intinse pe podea. James era deasupra lui Sabine. Miscarile lente deveneau tot mai sacadate si rapide. Camera umplandu-se de sunete de placere.

Hey guys. Din nou ''guys''? M-am obisnuit sa va zic asa. Va iubesc baa! Urmeaza epilog...epilooog! :(

The Last SuccessorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum