Capitolul 11

42 3 0
                                    

-...una dintre cele 3 vrajitoare albe ramase in viata! Imi spune el rasufland ca si cand ar fi scapat de o povara.

-Pai nu mai exista nicio dinastie pe langa dinastia Rose din 1690. Spun eu confuza.

-Pai...tu n-ai niciun frate, nu?
-Nup...sunt singura la parinti. Si chiar imi place! Spun eu zambind.

-Oh, legat de asta...vezi tu...mai ai un frate si o sora...sunteti tripleti...toti controlati magia alba...la nastere ei au fost dati unei familii loiala dinastiei...familia Maxwell. Deci, surpriza! Zice el foarte repede lasandu-ma cu gura cascata.

-Ce? Iti bati joc de mine?! Unde sunt? Vreau sa-i cunosc! Spun furioasa si cu lacrimi in ochi.

-Pai, putem ajunge simplu la fratele tau, Brian. E venit din Anglia pentru o "bursa"...planuim intalnirea asta de mult! Imi spune el ducandu-si privirea spre podea.

-Si sora mea? Cu ea cum ramane? Intreb incercand sa ma calmez.

-E prea periculos sa-i aducem pe amandoi. Puteau fi localizati. Putem ajunge la Alison prin intermediul lui Brian.

Incuvintez din cap si-l strang in brate, in ciuda faptului ca timp de 17 ani n-am stiut ca mai am 2 frati.

***

Beth si James au plecat cu masina lui James, iar eu merg cu Max. Se pare ca se crede la X Factor de fiecare data cand asculta muzica. A cantat tot drumul...ma dor timpanele.

-Am ajuns! Spune Max inchizand radioul.

-Aleluia! Mersi pentru toate sezoanele din X Factor. Spun chicotind, iar el razand puternic.

Nu apuc sa deschid usa de la intrare caci o vad pe mama ce ma ia-n brate aproape sufocandu-ma...

-Ma-ma, ma su-foci! Silabisesc eu.

-Scuze, dar mi-a povestit Beth si...spune ea aproape plangand.

-Sunt bine acum,ok? Am aflat de Brian si Alison. Ii spun si izbucneste in plans.

-Cat ma bucur ca ai aflat! Nu stiu cum puteam sa-ti spun!

-Gata, nu mai plange! Eu ma duc la James, ok?

O las sa vorbeasca cu Max si merg in camera mea si a lui James. Este intins pe pat si se uita la tavan. Ma apropii tiptil si sar pe el facandu-l sa geme de durere.

-Bau! Spun si-l sarut apasat.

-Vrei sa ma omori? Nici n-am inviat bine si gata? Imi zice el razand.

-James, n-o sa-ti vina sa crezi ce am sa-ti spun! Ii spun soptesc

-Ok, dar de ce soptesti? Imi zice ridicand o spranceana si facandu-ma sa rad.

-Am un frate pe care o sa-l cunosc maine si mai am o sora.

-Am cumnati? Imi spune pe un ton mult prea serios.

Rad si dau afirmativ din cap.

-Daca nu o sa ma placa? Imi zice facand o fata de catelus.

-Cine nu te-ar place? Ii spun zambind si sarutandu-l iar.

Sfarsim toata ziua in camera, nici n-am iesit sa mancam. Dupa ziua asta simteam ca trebuie sa stau langa James mai mult ca oricand. Sa-i respir aerul, narile sa-mi fie invadate de parfumul lui, pe care-l ador. Si sa stau cu capul pe pieptul lui simtandu-i mana ferma mangaindu-ma tandru si protector. Spre seara ma schimb in pijamale, si-l ajut sa-si dea tricoul jos fiindca se pare ca il impuse cu o tepusa in 3 locuri ca sa-l tortureze si acum are dureri ingrozitoare si trebuie sa-l ajut. Tricoul ajunge val-vartej pe podea si nu pot sa nu ma holbez la abdomenul lui plin de rani, si sa-i vad privirea pierduta. Ma duc la baie si iau niste pansamente si dezinfectant. Ma apropii de el si-i gasesc oceanele albastre in care ma inec mai mereu, ma privea cu spaima. Presez incet pansamentul inmuiat in dezifectant si tresare de durere muscandu-si buza. Termin cu prima rana si trec la a doua. De data asta il sarut incercand sa-l distrag in timp ce presez rana tresarind si de data asta. Ii simt lacrimile de durere curgand si pe fata mea...si ma dau inapoi.

The Last SuccessorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum