-James...eu? Incerc sa vorbesc in pauzele pe care le luam pentru a respira aerul pe care-l respira el.
-Nu...n-o sa te mai retragi...acum! Imi sopteste el la ureche provacandu-mi fiori.
-Nu vreau asta...dar...trebuie...sa cautam...
-Lasa cautatul pentru mai tarziu, e 8 PM! Imi spune si nu-mi da drumul deloc, dar are dreptate...fiecare la timpul lor...
***
Autorul POV.
Beth, prietena lui Sabine inca e bolnava, iar starea ei se agraveaza, d-asta i-a spus lui Sabine sa nu mai vina la ea, oricum scoala e inchisa din cauza unei inspectii generale. Simte o arsura coplesitoare pe incheietura, incearca sa-si ridice bratul, dar pare c-ar avea o tona. Asa ca se ridica incetisor si-si coboara privirea spre incheietura. O stea sclipeste puternic, acea stea ii provoca arsura. O stea ca a lui James, probabil ca si Beth este un gardian. Ceea ce nu stie este ca este cautata, iar gripa ei nu e intamplatoare, i s-a plantat un virus in apa cand nu era atenta. Acum este singura acasa, iar un strain paseste incet in casa ei...cu o arma. Usa de la camera lui Beth se deschide usor, iar un barbat o ameninta cu arma, Beth se sperie ingrozitor cand il vede, dar este singura si firava.
-Te rog, nu-mi face rau...poti lua toti banii! Ii spune Beth asasinului cu o voce tremuranda
-Imi pare rau, dar nu banii sunt tinta mea, ci tu, Bethanie Stewart! Prezinti o amenintare pentru Ordin si nu poti ramane in viata! Ii spune asasinul cu o voce groasa armand pistolul.
Secundele trec, iar asasinul apasa pe tragaci, glontul se duce tinta spre Beth. Aceasta isi duce mana stanga, mana insemnata, in fata glontului din reflex. In locul unui final sangeros, ceva miraculos se intampla. In fata lui Beth se creaza un val alb de energie, steaua de pe mana stralucind puternic, iar glontul ricosand in mana asasinului.
-Eu sunt un gardian! Magia alba nu va pieri! Nu te voi lasa sa impiedici destinul sa se implineasca! Striga Beth, dar nu era ea...era controlata de o entitate puternica.
Asasinul n-a mai scos vreun sunet, ci a fugit cat de repede a putut. Viata lui Sabine si a lui James e in pericol, asa ca Beth se imbraca repede cu ce gaseste prin dulap si o ia prin spate...pentru orice eventualitate. Decide sa se duca la o versisoara de a ei fiindca Sabine ar putea dormi. Insa cand ajunge la verisoara sa observa o masina neagra, aceeasi masina ce se afla la Beth acasa. Asteapta sa plece si apoi alearga si suna la sonerie. Verisoara ei iese speriata.
-Mabel! Striga Beth si o imbratiseaza cu ochii in lacrimi.
-Beth...ce voiau acei oameni de la tine?
-Nu stiu...mi-e frica...as putea sa raman la tine?
-Sigur! Deschide Mabel larg usa si o pofteste inauntru
***
Intre timp, Sabine si James profita de timpul petrecut impreuna si decid sa ramana la James si sa se uite la un film de groza. James a avut ideea, iar Sabine a acceptat chiar daca nu i-a suras la inceput. Mai ales ca de fiecare data cand se speria prea tare James o imbratisa. Pe la jumatatea filmului Sabine a adormit cu capul pe pieptul lui James. Dar se tot foia...-Gata...Sabine...sunt aici...n-am sa te las, am sa te protejez pana la sfarsit! Ii sopteste James Sabinei si o saruta incet pe crestet, iar vraja somnului il cuprinde incet.
A doua zi
James POV.
E dimineata! Si Sabine inca isi sprijina capul pe pieptul meu...ce draguta e cand doarme. Nu stiu cum sa ma ridic fara sa o deranjez. Oricum norocul imi surade si ea se intoarce pe partea cealalta. O sarut incet pe obraz si ma strecor in bucatarie sa-i pregatesc Micul dejun. Il pun pe tava si ii pun si-un trandafir. James al' romantic! Pasesc tiptil in camera si o privesc cu imbratiseaza perna cu putere. S-o trezesc?
-Jamie?! De ce nu m-ai trezit? Cat e ceasul? Ma intreaba saltandu-se din pat si cascand puternic.
-E 10:00...acum ia si mananca...esti extenuata atat fizic cat si psihic! Ii spun eu intinzandu-i tava.
-Uuu...un trandafir? Ce romantic! Jamie Romanticul Incurabil mi-a adus micul dejun la pat! Spune ea mirosind trandafirul si chicotind discret.
-Da...pentru ca sunt nu mai al tau! Ii soptesc in ureche...
Momentul nostru romantic este intrerupt de sonerie...damn! Cine sa fie? Ai mei sunt plecati din oras...cobor incet scarile, deschid usa si zaresc o fata blonda, scunda, mai scunda decat micuta mea...am mai vazut-o undeva...hmm
-Buna James, n-am avut ocazia sa ne cunoastem, eu sunt Beth, prietena lui Sabine! Imi zice ea foarte serioasa.
-Oh, buna...ce s-a intampl...
Nu apuc sa termin caci imi intinde mana stanga si zaresc o stea pe mana ei...aceeasi stea ca si cea de pe mana mea si a lui Sabine...ea este alt gardian?
-Cred ca ar trebui sa discutam inauntru...o trag in casa si incui usa.
-Jamie...cine era? Aaa! Beth! Cat ma bucur sa te vad! Alearga Sabine pe scari imbratisand-o pe Beth. Am atatea sa-ti spun...
-Sabine, un om a zis a venit sa ma omore caci incurc nu stiu ce Ordin...si are legatura c u steau asta! Spune Beth lasandu-ne masca
Sa o omoare? Adica acum suntem in pericol de moarte? Nu e de bine...nu vreau ca Sabine sa pateasca ceva! Nu vreau sa o pierd...
-Am fost la verisoara mea...continua Beth...si am gasit o carte cu o legenda despre Gardienii Ordinului Luminii...care sunt un numar de trei si au misiunea de a proteja descendentii clanului Rose!
-Deci mai e un gardian? Adaug eu. Iar tu Sabine s-ar putea sa fi o asa-zisa descendenta?
-O ce? N-are cum...mama mi-ar fi spus! Incepe sa urle Sabine.
-Poate si a vrut sa te protejeze...sau nu stia. Ii spune Beth Sabinei pe un ton calm incercand sa o linisteasca.
-Sa ma protejeze? Mi-a zis ca de ziua mea sa stau acasa...
-Poate atunci se va intampla ceva si vei avea nevoie de protectie deplina...adaug eu
-Azi vine acasa...poate ar trebui sa mergem sa vorbim cu ea! Spune Sabine stergandu-si lacrimile
Si asa am plecat spre casa mamei Sabinei, bine casa Sabinei...ne-am urcat in masina si am pornit in tromba. Insa cineva ne-o luase inainte
La media e Beth...ma gandeam ca vreti sa stiti
CITEȘTI
The Last Successor
RastgeleVa amintiti de vrajitoarele din Salem? Cum multi spun ca zeci de oameni au murit nevinovati? Ei bine, a existat o vrajitoare mai speciala, care a avut o fetita si care traieste si azi..nevatamata ascunsa de ochii tuturor Povestea lui Sabin McFinn, o...