Capitolul 2

145 7 1
                                    

Dupa ce ne-am intalnit o parte din profesori clopotelul a sunat din nou asa ca imi iau geanta si ies in graba.

-S., asteapta-ma! O aud pe Beth in spate gafaind, semn ca a fugit, dar nici moarta nu incetinesc!

-Ai alergat pana acum, mai poti alerga un pic, nu?

-Nu, daca nu vrei sa ma vezi lesinata! tipa la mine cu singurul strop de vlaga din ea

-Bine..zic intorcandu-ma s-o astept..cred ca suntem destul de departe. Spun oftand adanc

-Departe? Departe de ce? Te crezi Sabin Bond acum? Ce-ai mancat? Ti-am spus sa nu mananci de la straini! Nu stiu de unde a avut atata vlaga in ea sa turuie toate cuvintele alea, pe care ma chinuiam sa le traduc in limba noastra.

-Hoo! Moara stricata! Departe de James! Ala cu care m-ai lasat singura de trei ori!! incep sa urlu la ea fara sa-mi pese de ochii celor din jur.

-Baiatul ala super dragut? Ar trebui sa fi bucuroasa ca te-a bagat in seama! imi spune lovindu-ma cu pumnul in umar.

-Ha? Bucuroasa? Baiatul asta imi face rau! Deja imi bubuie capul!

-Bine tigroaico..hai sa mergem atunci! imi spune pe un ton calm care ma calmeaza si pe mine.

Oftez discret, fiind bucuroasa ca am inchis subiectul "James". Parca ziceai ca nu vrei sa-i mai pronunti numele! Pentru prima data ii pot da dreptate constiintei. Dupa ce ne-am intalnit o parte din profesori clopotelul a sunat din nou asa ca imi iau geanta si ies in graba.

-S., asteapta-ma! O aud pe Beth in spate gafaind, semn ca a fugit, dar nici moarta nu incetinesc!

-Ai alergat pana acum, mai poti alerga un pic, nu?

-Nu, daca nu vrei sa ma vezi lesinata! tipa la mine cu singurul strop de vlaga din ea

-Bine..zic intorcandu-ma s-o astept..cred ca suntem destul de departe. Spun oftand adanc

-Departe? Departe de ce? Te crezi Sabin Bond acum? Ce-ai mancat? Ti-am spus sa nu mananci de la straini! Nu stiu de unde a avut atata vlaga in ea sa turuie toate cuvintele alea, pe care ma chinuiam sa le traduc in limba noastra.

-Hoo! Moara stricata! Departe de James! Ala cu care m-ai lasat singura de trei ori!! incep sa urlu la ea fara sa-mi pese de ochii celor din jur.

-Baiatul ala super dragut? Ar trebui sa fi bucuroasa ca te-a bagat in seama! imi spune lovindu-ma cu pumnul in umar.

-Ha? Bucuroasa? Baiatul asta imi face rau! Deja imi bubuie capul!

-Bine tigroaico..hai sa mergem atunci! imi spune pe un ton calm care ma calmeaza si pe mine.

Oftez discret, fiind bucuroasa ca am inchis subiectul "James". Parca ziceai ca nu vrei sa-i mai pronunti numele! Pentru prima data ii pot da dreptate constiintei. Pe drum n-am mai pomenit de el, incepusem sa cantam toate piesele One Direction...amandoua il iubim pe Niall, care e irlandez de-al nostru. Toata lumea se holba, dar cum spun spaniolii: No me pasa! Cum spun eu: TOCILARA. Nici macar de constiinta nu-mi mai pasa, sunt cu Beth, cantam, ne distram, e cea mai frumoasa zi! Dupa 30 de minute de cantat am ajuns acasa si Beth m-a imbratisat si a plecat fredonand "One way or another".

Deschid usa de usor...Aud zgomote din dormitoor!...la auzul constiintei incep sa chicotesc si vad ca avem musafiri. O femeie destul de inalta, blonda, tunsa scurt, de-o seama cu mama cred si e imbracata destul de lejer, cu o pereche de jeansi si o camasa alba un pic cam larga.

-Tu trebuie sa fi Sabin! Imi spune si soarbe lung din ceasca de ceai pregatita de mama.

-Da..mama nu mi-ai spus ca avem musafiri! Soptesc atintindu-mi privirea catre mama

-Draga Sabin, nu-s asa de batrana...te pot auzi chiar daca soptesti. imi spune si-mi face cu ochiul.

-S., Catherine este nou-venita in cartier si m-am gandit s-o invit pe la mine. Lasa geanta si alatura-te noua! Imi spune mama, mai mult obligandu-ma...ceea ce se observa din privirea ei.

-Da Sabine! As fi bucuroasa daca ne-am cunoaste mai bine!

S., nu e de bine cu femeia asta, e ceva cu ea, dar nu stiu ce! Constiinta avea dreptate, uneori suntem 2 entitati diferite, dar acum am fost la unison. Dar n-o puteam sa o supar pe mama...chiar daca inca sunt surprinsa de propunerea ei de a ramane de ziua mea acasa...oare de ce ar vrea asta? Pana acum nu s-a intamplat asta, si 16 e o varsta ca oricare alta...nu?

Ma asez pe scaun si incep sa vorbesc despre mine si vad cum Catherine ma soarbe din priviri. Insa dintr-o data soneria ne intrerupe...

-Oh, Sabine, sper ca nu te-am suparat, dar mi-am chemat fiul aici, tatal lui e plecat la firma si m-am gandit sa nu-l las singur. Imi spune cu un zambet larg

Sa nu-l lase singur? Are maxim 10 ani, daca isi face atatea griji...abia astept sa-l cunosc pe dragutul asta mic...iubesc copii mici, sunt asa haiosi. Ma indrept spre usa gandindu-ma la infatisarea lui. Deschid usa si

-Buna micu...tule! Ma uit in jos si vad ca nu e asa micut, inalt privirea si dau peste acei doi ochi albastrii pe care ii mai vazusem, dar voiam sa-i uit

-Oh, Sabine? Nu stiam ca stam in acelasi cartier, mi-a trimis mama o adresa...aaa..cred ca am gresit adresa

-Nu nu nu! N-ai gresit! Sunt aici! Si eu care speram sa fie doar o coincidenta. Intra James! O aud pe Catherine strigand

Exact oameni buni! Dumnezeu n-a mai gasit vreun banc bun si s-a gandit sa-si bata joc de o fata de 15 ani, aducandu-l pe James Holand la mine acasa. Acum stie unde locuiesti..hihihihihi! Si incepuse sa-mi placa constiinta mea.

-Da..intra..James! Spun eu zambind fals si facandu-i loc sa treaca.

-Mama...mai bine merg acasa
..nu vreau sa deranjez!

A spus ceva bine pe ziua de astazi...continua James...continua! Doar spune DA Catherine...da..da..da!

-Nu! <<Firar!>> Nu fi copilaros si vino incoa'..doar nu ti-e rusine de Sabine...nu? Catherine, oficial esti pe lista mea neagra!

In ciuda argumentelor aduse de James, Catherine a castigat, iar acum stau langa James. Ca na, ultimul scaun liber e langa mine.

-Oh, dar nu v-am facut cunostinta...ce aeriana sunt! Spune Catherine zambind catre noi

-Pai...incerc sa spun ca ne cunoastem, dar James ma intrerupe

-Eu sunt James Holand! Imi spune si-si intinde mana facandu-mi cu ochiu' si indemnandu-ma sa intru in joc.

-Sabine McFinn...incantata! De ce am intrat in joc?

-Acum ca va cunoasteti...mergeti sus si cunoasteti-va mai bine!

James da discret negativ din cap..dar era vremea mea sa domin situatia...

-Buna idee! Propun sa mergem in camera mea...vi James? Si zambetul malefic imi apare pe fata.

James strange din pumni, iar eu o iau inainte, urmarindu-l cu coada ochiului...Esti nebuna? In camera ta? Acum si mie mi se pare o aiureala, ce o sa-i spun? Ce o sa-mi spuna?

Intram in camera, iar el incuie usa. Asta nu-i de binee!!!

-Sa nu ne intrerupa cineva...mai ales ca ne-a iesit planul. Imi spune si-mi zambeste

Cred ca zambetele familiei Holand sunt vrajite...parca n-ai puterea sa-i contrazici cand spun totul cu zambetul pe buze. Aoleu..e in camera?! Ce sa zic?! Ce ma fac?! Unde e Beth?!

-Si acum ce facem? Intreb intr-un final

-Tu ai venit cu ideea...

Da bravo...Mister Logica e in camera mea.

-Hmm..ce-ar fi sa-mi arati orasul? Adauga el.

Sa ce?? Ce sa-i spun? Nu stiu ce sa fac...

-Bine...da' sa nu incerci nimic! Sa nu incerci nimic? Ce naiba S.??

-Stai linistita...nu musc...inca! Si acel zambet reapare pe fata lui

Inca? Ok...am dat de Lucifer...unul de care nu scapi asa usor

The Last SuccessorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum