Benim ağzımdan
Aslında böyle bir şeyi aklıma bile getirmezdim.Yıllar önce düşündüklerimin tam eksini yaşıyordum.Hatta dönüp 3 sene öncesine gitsem şimdi yaşayanın ben olduğuna inanmazdım.Amma hayat işte... Korkduklarını sevdiklerine,tanımadıklarını azizlerine döndürür.Neyse sizi çok yormak istemiyorum.Konuya geçiyorum.
2 sene öncesi... Lise 3-de okuyorum.O zamanlar çok çekingendim.Çok az adamla konuşurdum.o yüzdende sınıftakı hiç kimseyi iyi tanımıyordum. Bitek Arkadaşım Damla hariç.Onunla aramız çok iyiydi.Hem komşu hem de if arkadaşıydıkBütün sırlarımı bilir.Hiç kimseyi sevmediğimi ve sevmeyeceğimi, aşka inanmadığımı bilir.Hep beni tehdit ederdi ki, böyle söylüyorsun ya bir gün karşısını biri çıkar,seni aşka inandırıp seni darmadağın eder.Ben de hep onu geçiştirirdim.Aslında böyle bir şey olacağına inanmazdım.Onun çok hayalperest olduğunu düşünürdüm.Amma çocuk akl işte...
Okul artık iki aydı ki,başlamıştı.Benim yanımda bir tane erkek çocuk oturuyordu.İsmi Doğuydu.Aslında benimle oturmasından hoşlanmıyordum.Bana asılıyor gibiydi.Ve bunu hiç sevmezdim.Yerimi deyişmek istesem de hiç bir çocuk benim gibi utanqaç birisi ile oturmazdı.Yani ben öyle düşünüyorum.Ama garip yer burasındaydı.Hiç kimse oturmazken o neden benimleydi?Bana destek oluyordu ki?Damlayala oturamazdım.Yanında oturana deli gibi aşık idi.Karşılık görmese de hala onu seviyordu.Onu bir gün seveceğine inanıyordu.Damlayı ondan ayrılıp benimle oturmaya mecbur edersem,beni kıramazdı.Ama kendini kırardı.Beni yüzmemek için benimle olardı.Fakat bu zaman o kırılırdı.Ben de buna dayanamayacağım için böyle bir şey hakda hiç bir zaman onunlayken konuşmazdım.
25.11.2012 Bu tarihi hiç bir zaman unutmadım.Karşımdaki çoçuğu okuldan atdılar.Yerine yeni birisini aldılar.Kumral biriydi.Pek güzel diyildi fakat etkileyiciydi.Ilk bakisdan ona karsi bir sey hisetmedim.Fakat nebi sinirlendirirdi.Şakalarıyla,gülüşüyle,herşeyiyle.Karşımda oturuyordu.Bana karsı o kadar da ilgili diyildi.Bence havalı kızlardan hoşlanıyordu.Sınıfımızda bir tane kız vardı.İsmi Ece.Qıcık oluyordum ona.Onunla takılıyordu.Neyse bunları niye yazıyorum ki...
Evveller kiminle ilgilenmesi beni meraklandirmazdi.Ama bir yıl sonra tamam farklı şeyler hissettim.Artık kiminle takıldığı çok önemli idi.Benimle ilgilenmeyince kızıyordum.O beni deyişmisti.Ben sınıfta gülümsemeyi öyrenmiştim.Herkes benim bu deyişimime şaşırmıştı.Onun şakalarına gülüyordum.Hep asık olan yüzüm artık hep gülüyordu.İlk önceler bunu anlamıyordum.Basit bir duygu saniyordum.Çünki ben aşkın varlığına,güçüne, insana etdirdiklerine inanmazdım.Öyle bir şey yoktu ve olmayacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çocukluk Hayalim
ChickLitBir zamanlar çocukken aklınızda, kalbinizde birisi oldumu?Hani şakalaşıpta bir-birinizi kızdırdığınız birisi.Sonra onu bir daha göremiyorsunuz,duyamıyorsunuz.Sizi kızdırınca saçını çekiştirip onunla oyun oynayamıyısunuz.Aklınızda,gönlünüzde çocukluğ...