Gerçekler ortaya çıkıyor.

50 3 3
                                    


Edisin ağzından

Doğu onu kolundan çekip aparınca merak edip onları takip ettim.Açıkcası böyle bir şey yapacağını düşünmemiştim.Ama Hayal çok korkmuştu.Hala titriyordu.O laf öyle ağzımdan çıkmamıştı.Onu nedenini bile bilmeden çok kıskanıyordum.

Hayalin ağzından

Beni kıskanıyor.Bunu kabul etti.Bir haftadır tanıdığı birisinimi?Ama benim kurtarıcım olmuştu.Ya o an orda olmasaydı.Şimdi neler olacağını düşünmük bile istemiyorum.Tam kendime gelmiştimki, beni kolumdan tutup çekdi ve çıkışa doğru götürdü.Dans odasından geçerken Ece Edisi sesledi.Edis ona bakıp:

-Şimdi diyil.Çok önemli işim var.Başka zaman.

-Bu sürtüklemi?

-Laflarına dikkat et.

Bu sözleri söylerken Ecenin kolunu sıkıyordu.Benim durumumun kötü olduğunu görüp benimle dışarı çıktı.Kalabalıktan kurtuldukdan sonra dedi:

-Sahilde yürüyelimmi?Sana bazı çok önemli şeyler söyleyeceğim.Ama lütfen bu sefer de beni terk edip gitme.Bu güçü bir daha hiç bir zaman toplamaya bilirim.

-Tamam.Sonuna kadar dinleyeceğim.

Sahilde yürüyorduk.Edis su alamk için dükkanlardan birine girdi Ben de sokakta onu bekliyordum.Karşıdan iki tane sarhoş geliyordu.Tabii benim de giydiğim elbise belli.Beni bir kaç kez süzdüler.Yanımdan geçerken "oooooooo çok güzelsin,fıstık gibi"dediler.Bu lafın üstüne Edis geldi.Heresine bir yumruk.Hemen koşup gittiler.Sonra elimi sıkı-sıkı tuttu.Her seferinde bir erkek gördüyünde kollarını belime sarıyordu.

-Her seferinde sarilmasana bana.Rahatsız oluyorum.

-Kendin istedin.Böyle giyinip herkesi etkilemeseydin.

Biraz yürüdükden sonra:

-Hayal bak ben sana bir sey söylemeliyim.Çok önemli.Hani ben sana "beni hatırladınmı" diye sormusudum ya sen beni gerçektten hatırlamadın?

-O zaman aslında yalan söyledin.Seni hatırlamıyorum ama gözlerin çok tanıdık.O gün söylemek istemememiştim.

-Tamam o zaman benim kim olduğumu bilmek istiyormusun?

-Evetttt

-Ben senin "qıcık" diye seslendiğin çocukluk arkadaşınım.Seni bilmiyorum ama benim geçmişim,çocukluğum senden ibaret.Ben seni hiç unutmadım.Çünki insan geçmişini unutamaz.

Ağzım açıla kalmıştı.Ama onun ismi o diyildiki.Neden ismini  değiştirmişti?

-Ama ismin...

-Onu şimdi diyil ama sana anlatacağım.Ama şimdi diyil.

Bunu duyar-duymaz ona sarıldım.

-Ben seni hiç unutmadım.Tam beş yıl seni aradım.Ama bulamadım.Hatta Damlayla aradık.Bulamayınca vazgeçmedim.Sen gittiğinden sonra benim tek arkadaşım Damla oldu.Çünki Damla ben ve sen bir üçlük idik.Her yerde seni aradım.

-Ama ben yalnız seni aradım,yalnızca seni.Damlayı diyil.

-Bak Hayal Ecenin yaptıklarından habersizdim.Vallah bilmiyordum,bilsem koymazdım.Ben bunu sana yaparmıyım?

-Yapamazsın.Bak ben de özür dilerim.Seni çok üzdüm.Barışdıkmı?

-Hayal ben sana küs ola bilirmiyim?Saçmalama.Ama senden son bir şey rica edecem.Doğuyla olma.Yanlış adam.

-Ben hiç olmadımki zaten.Senin dün gece bizi yanlış anladın.Doğu bana yaklaşanda ben kahveni onun üzerine döktüm.O da şörtünü çıkartdı.Bu kadar.

-İnanayımmı?

-İnanmıyorsun?Asıl sen de.Hani Ece ile ayrılmıştın.Neden birlikdedin?

-Buna kandınmı?Ben sizi dün akşam,bu seher öyle görüncü intikam almak istedim.Bir şey yok aramızda.Oynuyordum onunla.

-Salakkk.

Beni evime ötürdü.Ayrılırken:

-Hala arkadaşısmı?

-Tabiiki de.

-Hayal o zamn senden son bir şey rica edecem.

-Dinliyorum.İstersen içeri geç.

-Olur.

Onu salona gönderdim.Kapıyı kapatıp geldim.

-Ne diyiyorsun.

-Bir daha benimle olmadığın sürece böyle giyinme.

-Tamam.Bunumu diyecektin?

-Hayır.O Doğuyla oturma.Yarın ben yanında oturacam.Bu sana öyle bir şey yine yapa bilir.Bana her zaman haber ver.

Bu zaman telefona mesaj geldi.Mesaj Doğudandı.Açtım.

"Benden kurtulduğunu sanıyorsun,ama yanılıyorsun.Bu sefer kurtuldun.Ama bunu sakın unutma.Benim olacaksın.Ya benim,ya hiç kimsenin.Edise de ayağını denk alsın.Yarın okula görüşürüz."

Edis saraldığımı görüp hemen yanıma gelip telefonu elimden aldı.Mesajı okudu.Başını kaldırınca.Gözünün öfkeden kızardığını gördüm.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 05, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Çocukluk HayalimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin