Beklenmedik teklif

111 19 7
                                    


Şu arada bir şeyi unuttum.Benim ismim Hayal Dalga,sınfımıza yeni gelen çocuğun ismi ise qaliba Edisdi.Kumraldı ve gözler de maviydi.Mavi derken bazen mavi oluyordu,bazen de su yeşili.Amma ortada bir soru vardı.Ben o gözleri nerdense hatırlıyordum.Amma nerden...

Okulda her yıl maskeli balo oluyordu.Bu yılda vardı.Aslında ben partilerle meraklanmıyordum.Hoşlanmazdım süslü,havalı giysilerden.Amma şu yıl Damal beni tehdit etdi.Eyer gelmezsem, bi daha benimle konuşmayacakmış.Bu yüzden gitmeliydim.Aslında ne giyiniceğimi bilmiyordum.Dikkatların benim üzerimde olmasından hoşlanmazdım.Neyse balo yarındı.Bir şey düşünürdüm artık.

Okulda  Damla kiminle gideceğimi sordu.Bunu unutmuştum.Her kız bir erkekle gidecekti.Zaten benimle kim giderdi ki? Damla yanındakı biricik aşkı Barışla gidecekti.Benimle giden tek adam Doğu hastalanmıştı diye bir hafta derse gelmeyecekti.Yalnız başıma kalmıştım.Aslında bu bir yandan iyi oldu.Gitmemem için bahene oluştu.

Başımı yazı masasına dayayıp neden bu kadar yalnız olduğumu düşünüyordum.Bu zaman bütün hayatım gözümün önünden geçti.Annemi kaybettiğim günden beri hep böyle hissettiğimi hatırladım.Babam da varken yok gibiydi.Zaten annemin ölüm nedeni oydu.Annemi aldatmasaydı, annemde sinir krizi geçirmeseydi belki annem şimdi yaşıyor olacaktı.Beni teselli edecekti.Babam denilen herifi artık hayatımdan silmiştim.Annemin evinde tekbaşıma kalıyordum...

Bu zaman kimse koluma dokundu.Oydu...O acıdan sonra beni güldüren tek kişi:Edis.Kıp-kırmızı yüzümü görünce telaşla sordu:

-Ne olmuş sana?Yüzün,gözün kıp-kırmızı.Ağlamışsın.Kötü bir şeymi oldu?

O zaman ağladığımı farkettim.

-"Hayır"dedim

-"Amma ağlamışsın nese olmuş.Anlat hadi"dedi

-"Anlatamam"diye bağırdım

-"Tamam.Sadece bir şey soracaktım"

Bunu sormaya cesaret edemediyini anladım.Ne soracaktı ki acaba.

-"Şey benimle baloya gelirmisin"

Çocukluk HayalimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin