Benimle arkadaş olurmusun?

85 15 5
                                    

Onu tanımakmı?Ben onu nerden hatırlaya bilirdim ki?Gözleri bana tanıdık birini anlatıyor.Ama bunu ona söyleyemem.

-"Hayır"dedim"Tanımammı gerekiyor?"

_Ahhhhhh.......... hayır

-Neden sordun o zaman?

-Okula ilk geldiğim gün gözümü öyle bakıyordun ki, beni tanıdığını düşündüm.Hem bazı dizilerde olur ya.......... Baloya gelen çiftler aslında bir-birlerini tanırlar.O yüzden...

-Tamam.-Ben içeri geçiyim.Üşüdüm.

-Tamam.

Edisin ağzından

Beni hatırlamamıştl.Oysa beni tanıdığına o kadar emindim ki...Belki de onun için o kadar özel diyildim.Unutmuş beni baksana.Hani bir-birimize söz vermiştik.

Hayalin ağzından

İçeri çok sıkıcıydı.Hem birazdan Damla üstüme çökecekti "ne yapdınız diye".Kaçmam gerekiyordu.Çantamı götütüp Edisi çağırmaya çıkarken Eceni gördüm.Çok süslü bir şey giymişti.Ters-ters beni süzüyordu.Kafama takmadım o gıcık şeyi.Dışarda Edise yakınlaşıp dedim:

-"Gide bilirmiyiz"

Ama o da ne?Ağlamıştı.Beni etkileyen masmvi gözleri kızarmıştı.Gözlerini ezberliyormuşum gibi dikkatla bakıyordum.Neden ki?Benim onu tanımadığım için mi?

-"Ağlamışsın"

-"Hayır"

"Hadi canım"

Benden kurtulamayacağını anladı.Tam o sürede eminim ki, yalan uyduruyordu.

-Evet dün benim rahmetli annemin doğumgünüydü.Ona üzüldüm.

-Çok üzüldüm.Allah rahmet eylesin.

-Sen ne diyordun?Göz yaşlarını silerek sordu.

-Haa... Gide bilirmiyiz?Burası sıkıcı oldu.

-Olur.

Dışarı  çıktık.Otomobilinin kapısını açıp "geç" dedi.

-Yok ya ben biraz yürümek istiyorum.

-Hayal tamam.Araba zaten benim diyil.Seninçin babamdan ödünç aldım.Şu saatde tekbaşına dolaşmak tekin diyil

Kol saatime baktim.Saat 11 buçuktu.Gerçekten haklıydı.

-"Tamam" dedim.

Evimin tarif ettikten yarım saat sonra evin karşısındaydık.

-"Geç bir çay iç istersen"dedim

-"Çay yokta acı kahve istiyorum.Yapa bilirmisin?Başım çok ağrıyor"

-"Tabii ki"dedim

İçeri geçtik.Ona güzel bir kahve yaptım.İçerken:

-"Biliyormusun"dedim"Sınıfta benim Damladan başka arkadaçım yok.Ben çok utangaçım.Bu yüzden kimse benimle arkadaş olmak istemiyor.Hiç bir erkek benimle baloya gitmek isyemedi.O yüzden hiç bir zaman gitmedim.Peki sen neden?

-Bende bunu söyleyecektim.

-"Neyi"

-Ben seninle arkadaş olmak istiyorum.Benimle arkadaş olurmusun?

Çocukluk HayalimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin