-Seninle arkadaşmı olayım?Neden?Bunu ne için istiyorsun?
-Sadece arkadaşım olsun.Neden bu kadar şaşırdın?
-Çünki benim Damla hariç hiç arkadaşım olmadı.
-Neden?
-Kimse benim gibi kötümser biri ile arkadaş olmak istemezde.
-Kendine haksızlık ediyorsun.Bence çok iyi bir arkadaş ola bilirsin.
-Peki beni kırmayacağına,alay etmeyeceyine nasıl inanayım?
-Eyer kalbinde bana inanmak isteyen tek bir yer varsa bile,bana inanacaksın.
-Tamam o zaman.Arkadaşız.
-Tamam.Ben kaçıyım.Babam beni merak eder.Yarın okulda görüşürüz arkadaşım.
-Görüşürüz.
İnanmıyorum ya. Beni seven,dalga geçmeyen üçüncü kişi(ikincisi Doğu).Yarın için çok heyecanlıyım.
Erkenden uyandım.Bugün özel gündü.Okula erken gitmeliydim.Arkadaşlarımla hava atmalıydım.Amma yapamazdım.İstesem de yapamazdım.Bunu becermezdim.Karakterim buna izin vermezdi.Amma neyse... Kendim biliyim arkadaşım var.Bu bana yeter.
Hazırlandım.Okul kiyaketlerimi giyindim.Çok az parfüm sıktım ve sonra evi terk ettim.Otöbüse binip,okulun karşısında endim.
Sınfa dahil olarken bir tek uyuz Ece vardı.Beni görünce sallana-sallana yanıma geldi,güldü.
-Ne o Hayalcim,artık sevgililerini terk edenlerlemi takılıyorsun?Gerçi sana başka kim bakar ki?Kim seni önemser?sen busun işte.Sürtük.Gerçekten Edisin sana bakacağınımı düşündün?Senin gibilerle ancak gönül eylendirip,sonra geri dönerler.Yarıyolda kalırsın.Dün sizi Edisle gördüm.Hiç yakışmıyosunuz.Melek gibi safsın öylemi?Edis de seninle bir kaç gün eylenip,bana geri dönecek. Oyuncak olacaksın.Yani bunu bir abla kimi diyorum.Sakın alınma.Edis bana dönünce ortada kalma diye...
Ağlıyordum.Göz yaşım tüm suratımı kaplamıştı.Bana sürtük demişti.Kendisi sürtük olan,bana demişti.Oyuncakmışım.Edis benimle eyleniyormuş.Hayır bunu kendime yapamam.Kendime sürtük dedirtemem.Edisle artık arkadaş olamam.
Bu zaman Edis sınfa dahil oldu.Benim ağladığımı görüp yanıma koştu.Kolumdan tutup,gözyaşlarımı silmek isterken kolunu devirip odadan çıkarken dedim:
-Artık benden uzak dur.Nede ağladığımı sakın sorma.
Edisin ağzından
Ağlıyordu.Ama ben buna dayanamam ki... Onun tek damla göz yaşı benim kalbimi yaralarken ben nasıl dayanırdım.Onu kimin üzdüyünü bulmalıydım.Ama bana söylemezdi.
Fakat arkadaşı Damlaya söylerdi.Söylemese bile Damla zorla anlatırdı.Onu takip etmeliydim.
Hayalin ağzından
Dışarı çıkınca Damlayı gördüm.Tam vaktinde.Ağladığımı görüncü Yanıma koştu.Ona sarıldım.Buna ihtiyacım vardı.Belki her şeyi anlatırsam rahatlardım.
-Damla sana bazı şeyleri anlatmak istiyorum.
-Gel canım buraya otur.
-En başında dün gece Edis bana onu tanıdığımı sordu.ben hayır deyince,bazı bahaneler getirdi.Sonra ben üşüyüncü içeri girdim.Kalabalıktan sıkılıp gitmek istediğimi haber vermek için balkona çıkınca Ece bana ters-ters bakıyordu.Neyse Edis yalnız gitmeme izin vermedi.Beni eve bırakırken çay içmeyi teklif ettim.O ise acı bir kahve istedi.Ben hazırkayıp ona verdim.Konuşunca bana arkadaşlık teklif etti.Bende kabul ettim.Erkenden sınıfta Eceyi gördüm.Bana dedi ki,sürtüksün. Sevgililerini terk edenlerle takılıyorsun.Ama oyuncaksın.Edisde seninle gönül eylendirip bana geri dönecek.Ortada kalacaksın.İnana biliyormusun bana sürtük dedi.
Edisin ağzından
Dışarıda Damlayla Hayali konuşunca gördüm.Onla kulak astım.Hayala söylediklerimi anlatıyordu.Evet işte okula geldi ve Ece ona sürtük,oyunvak dedi.Benim ona gero döneceğimi...
İnanmıyorum bunu Ece yağmıştı.Onunla konuşup durdurmalıydım.Hayalin daha fazla üzülmesini dayanamazdım.
Hemen koridorda Eceyi buldum.Kolundan tutup boş sınıfların birine saldım.Yüksek sesle:
-"Bugün Hayale neden öyle bir şey söyledin"dedim
-"Ah zavallıcım hemen sanamı yetirdi?
-Hayır Damlayla konuşurken ben duydum.
-Neden öyle bir şey yaptın?
-Sana ne ya....?Neden bu kadar sahipleniyorsun onu? Senin neyinki o kız?Hiçbirşeyin.
-Hayır yanılıyorsun Ececim.O kız benim herşeyim!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çocukluk Hayalim
ChickLitBir zamanlar çocukken aklınızda, kalbinizde birisi oldumu?Hani şakalaşıpta bir-birinizi kızdırdığınız birisi.Sonra onu bir daha göremiyorsunuz,duyamıyorsunuz.Sizi kızdırınca saçını çekiştirip onunla oyun oynayamıyısunuz.Aklınızda,gönlünüzde çocukluğ...