GERİZEKALI

27 5 0
                                    

Emir benim tek ve en sevdiğim kuzenim di ve yıllardır Amerika da okuyordu.
-Sen ne zaman döndün türkiyeye ?? Diye sordum meraklanarak
-Dün gece geldim kuzen aslında pek istediğimden değil ama burada okuyacağım artık. İnanamıyorum en sevdiğim kuzenim istanbula yerleşti ve ben sonunda beni üzüntüye boğan yalnızlığımdan kurtuluyorum.
-Ee hangi okula gidecegini ve nerede kalacağını belirledin mi bari ??
-Kuzenler bugünlerde için varlar bi dakika konu dağıldı senin hastanede ne işin var birsey mi oldu ???. Dedi endişeyle
-Hayır merak etme benim birseyim yok.
-Peki ne oldu anlatsana kuzen
Herşeyi baştan sona anlattım ve o da evime bırakmayı teklif etti çünkü ev bulana kadar bende kalacaktı ve o da benimle gelmek zorundaydı.Sonunda eve vardığımızda geçip koltuğa oturdum ve Emir e dönerek
-Ev işi tamam ya peki okul ne olacak peki araştırdın mi bari ?
-Ohoo kuzen sende ne mal çıktın yaa senin okuluna geliyorum kızım hem belki bana göre kızlar vardır ha ? Koltuktan yastığı alarak ona fırlattım ve koltuğa iyice yayıldım gözlerim kendiliğinden kapanıyordu ve daha fazla zorlamamak için göz kapaklarımı serbest bıraktım.Alarmimin sesini duyunca uyanmak için alarmı aldım düğmesine bastım ancak lanet olası kapanmayınca bende duvara fırlattım ve sessizliğini içinde tekrar uyuklamaya devam ettim.Sonra yavaşça uyandım ve yanımdaki Şifonyerde duran telefonumu alıp saate baktım ve bakmamla yataktan firlamam bir oldu.Hemen kalkıp dolaba koştum ve hemen giyindim çantamı da alıp kapıya koştum Emiri görmedim ama muhtemelen okula gitmiştir diye düşünerek ayakkabılarımı giydim ve koşmaya başladım.Hozlica okul bahçesine girdim ve hemen okula doğru koşturdum sonunda sınıf kapısına geldiğimde kapıyı tıklatıp kafamı içeri uzattım.
-Hocam gelebilir miyim ??
-Gazel kızım nerdesin sen tamam neyse geç yerine ama başka yere oturma gerekecek oraya sınava girecek bir kaç kişi gelecek boş bir yer bak . Etrafımda bakındım bir kaç erkek pisçe sırıtarak yanlarını gösterdiler ama ben onların yanına oturmak istemedim ve bende kuzey ' in yanına giderek onun yanına oturdum .
-Tosbağa öyle mi ? Bana bak küçük kız benimle konuşmasını öğrensen iyi olur ki senin için en iyisi bu olur diğer türlü emin ol pek tatlı şeyler olmaz okey ??

-Sen ne kadar ukala megoloman salak Bişeysin be bu ne hava sen beni tehtit mi ediyorsun sen kendini ne halt sanıyorsun? ? ?
-Benim yerimde olmak isteyen bir çok kişi var ha bu arada benden hoşlanmasan iyi edersin çünkü seni çekemem . Şuan sinirden patlayabilirim ne kadar ukala ve küstah bir çocuk be bu ama eğer o kuzeyse bende gazelim görücez !!!!!
..............

SADİSTKOPAT AŞIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin