Daha fazla dayanmayarak ortaya çıktım ve adamların olduğu yine ilerledin ve karşılarında durdum bu tam da tahmin ettiğim gibi emirdi ama en çok şaşırdığım konu ise karşısındaki kişinin kuzey olmasi kuzey kimdi ? Emirle be alakası vardı ?ve burada neler dönüyordu? ?
-Emir ne oluyor burda ???
-Senin burda ne işin var Gazel nasıl buldun burayı ??
-Boşver şimdi nasıl bulduğumu asıl sen cevap ver neler oluyor burda ???
O sırada kuzey araya girdi ve bana sinirli bir bakış atıp konuşmaya başladı .
-"Bana bak küçük kız herşeye burnunu sokmaman gerekir ve ayrıca sevgilin senden bazı şeyleri saklamak istemiş nedense artık ."
Ne sevgilisi ne oluyordu burda yaa düşüncelerimi dile getirmeye başladım
-"Ne diyorsun hem sanane ben emir e sordum sana değil,emir cevap ver artık"
-"Gazel kuzey benim iş arkadaşım sadece öyle buluştuk sadece"
-"Ne işi bana pek inandırıcı gelmiyor emir ??"
- "Bak Gazel kötü birsey olsa sana söylerdim o yüzden dert etme tamam mı ?"
-"Peki öyle olsun " aslında pes etmedim sadece cevapları tam öğrenmek için erteledim ve Kuzeye de ters bir bakış atıp Emir e döndüm ve beraber geri dönüp yürümeye başladık ama ben sadece tek birşeyden emindim benim bilmediğim ve emirle kuzey arasında olan önemli bir olay vardı ve ben bunu ne olursa olsun öğreneceğim.
*********KUZEY'İN AĞZINDAN **********
Kaç gündür bu boktan işlerle uğraşıyorum ama istediğim şeyler olmuyor ve ben istediğim şey olmayınca çok sinirlenirim ve birşeyler yumruklarım en yakın zamanda da olacak gibi görünüyor .Lanet olası okul a da başladım ama hepsi babamın bok yemesi okula gitmezsem olmazmış okul ne boka yarıyor ulan babam olmazsa ne bu siktiri boktan okula gelir ne de bu mal adamları çekerim ama babam saolsun.
Bir kaç gündür bir adamın peşindeydim ve yakalayıp paketledim ne olduğunu merak edip Kadir i aradım ben konuşurken de çıkış zili çalmış herkes dağılmış ki en iyisi milletin dırdırını çekemem
-"Efendim abi ??" Kadir'in saygı dolu sesini duyunca gülümsedim birilerinin bana saygı duyup korkmasını seviyordum.
-"Adam noldu naptınız? ?"
-"Abi sana birsey söylemem lazım "
-"Ne söyliyceksin bir sorun mu var noldu lan söylesene ??"
-"Abi adam kaçmış bayaği adam dikmiştik başına ama adam içimizden birini rehin alınca birsey yapamamışlar .
-" Ulan zaten size güvenende kabahat hiçbir şey dokunmayın lan geliyorum sanane lan nerdeysem neyse geliyorum.
Sinirle okuldan çıktım ve araba ilerleyin kapıyı sertçe kapattım ve ellerimi serçe direksiyona geçirdim.Sonra hızla gaza basarak tekerin acı çığlığı eşliğinde ilerlemeye başladım o sırada birileri bir yere toplanmıştı ve merakla bakıyordu ulan size ne ne olduysa ne meraklısınız mk .O sırada bir kızın kucağında çocukla Otostop çektiğini gördüm ve yavaşça yanaşıp cami açtım bu benim göz göze geldiğim kızdı galiba bananeyse kızın kucağındaki çocuğa baktım kız konuşmaya başladı
-"Yardım eder misin hastaneye gitmemiz gerekiyor . Aslında fena kız değildi ama suan onu düşünecek değildim adamların yanına gitmem gerekiyordu ama çocuğu görünce kapıyı açtım ve kız arka kapıyı açıp bindi ve çocuğu kucağına uzattı.
İlerlerken bana birden bağırmaya başladı bu ne cesaretse
-"Bassana gaza biraz son model Araban var Tosbağa gibi sürmeyi kes. Kiz daki bu cesaret şaşırmadım değil ama daha beni tanımıyordu bu yüzden birsey dedim ve hızlandım Nerede lan bu lanet hastane sonunda geldiğimizde kız hemen arabadan indi ve
-"Sedye getirin " diye bağırmaya başladı o sırada tekrar kadir aradı ve arabaya binip son sürat basmaya başladım kız çok güzeldi ve çok iyi sürtüktür kesin diyerek yolum devam ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADİSTKOPAT AŞIK
RandomAŞK MI YOKSA ACI MI? ? İKİ GENCİN ACI, EĞLENCE. MACERA, DOLU HAYATI BU KİTAPTA