...........

17 2 0
                                    

Eve gittiğimizde emir e hesap sormak istedim fakat çok yorgun olduğunu ve sonra konuşmak istediğini söyleyip yukarı çıktı .Neler oluyordu hala anlamış değilim ama bende GAZEL ATINÇSAM bu olayı ögrenirim gerçi adım Gazel olmasa bile öğrenirdim orası ayrı mevzu :))
Hava kararmıştı ve benimde uykum gelmeye başladı .En iyisi güzel bir uyku çekmek diye düşünüp yatağıma uzandı ve uykuya daldım .
Sabah yeni aldığım alarmla malum (diğerini parçalamıştım) kalktım ve elimi yüzümü yıkayıp dişlerimi fırçaladım ve saçımı tarayıp yandan bir örgü yaptım .
Dolabın karşısına geçip bakınmaya başladım normalde hp kot pantolon giyiyorum ve hava da çok güzel olduğu için bugün bir degisiklik yapmak istedim ve orta boylarda turkuaz renk şortumu ve üstüne love yazan sadece u yaka bir tişört giydim ve üstüne de gömlek giyip hazırlığına tamamladım .Kapım tıklandığında
-"Gel emir " dedim başka kim olacaktı ki sanki .Emir yavaşça kafasını içeri soktu ve gülümseyerek içeri geldi ve beni baştan aşağı Süzüp gözlerini faltaşı gibi açtıı
-"Harikasın kuzen hayırdır beni katil mi etcen lan "
-"Hiç öylesine birsey olması mi lazım hem niye katil olacakmışsın ki ??"
-"Birde soruyor musun lan kızım millet sana bakacak bende öyle mal gibi durcam mi ??
-"Zaten malsın kuzi de bir tek ben böyle giyinmiyorum neyse daha fazla konuşursak geç kalıcaz hadi. "
Sonunda okula gelmiştik ve bazı kişiler beni ilk kez böyle gördükleri için şaşkınca bana baktılar bende hiç umursamadan emirle sınıfa çıktım hoca gelmemişti .Benim oturduğum bölmeye gidip emir'i de oturttuktan sonra hocayı beklemeye başladık.Kuzeye bakındım ve en önde oturduğunu gördüm sonra hemen başımı çevirip etrafa bakmaya başladım ona bakmam saçmaydı hemde çok saçma .Sonunda hoca geldiğinde derse başladık o sırada masanın üstünde bir kağıt gördüm emir e baktım ama o hocaya bakıyordu ne olduğunu merak ettiğim icin kağıdı açtım ve gördüğümde sinirimin damarlarımda gezdiğini hissettim.
"SEN CİDDEN İYİ SÜRTÜKSÜNDÜR" yazıyordu ve altında da (K) harfi vardı .
Kimin olduğunu anlamadım ama eğer bulursam pek iyi şeylerin olacağını sanmıyorum.Etrafa bakındığımda kuzeyse göz göze geldim bana hiçbir ifade belli etmeksizin bakıyor ve hiç birşey demiyordu yoksa o notu o mu yazmıştı . Bilemiyorum ama öğrendiğim de pek iyi şeyler olmayacak ve birinin fısıltısıyla şok etkisi geçirdim !..........


VOTE VE YORUMLARINIZI EKSİK ETMEYİN LÜTFEN :) :)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 13, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SADİSTKOPAT AŞIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin