Wstałam rano, ubrałam czarne spodenki i malinową bluzkę a włosy związałam w luźny kucyk. Zeszłam na dół gdzie czekała na mnie już Ani ze śniadaniem. Po śniadaniu napisałam do Janka ale on nie odpisywał. Po chwili zadzwoniła do mnie Weronika z prośbą czy pójdę z nią na zakupy. Oczywiście zgodziłam się i już za godzinę spotkałyśmy się na mieście.
W; Hej - przywitała się
N; No cześć. To gdzie idziemy na te zakupy ?
W; Do złotych tarasów, pomożesz wybrać mi sukienkę
N; Ok a gdzieś się wybierasz że kupujesz sukienkę ?
W; No tak idę na ślub
N; Ooo a kto się żeni ?
W; No jak kto ty i Jasiu xd
Wtedy zdałam sobie sprawę że minęły już 3 godziny a on dalej mi nie odpisywał ?! Pomyślałam że pewnie nic dla niego nie znaczę tylko przyjaźń i nic więcej ... Czemu akurat teraz kiedy zrozumiałam że go kocham ?!!N; A właśnie nie mówił nic o mnie ?
W; No właściwie to nie
Poczułam pustkę w sercu. Właściwie co ze mną jest nie tak znam go ledwo od tygodnia a już się w nim zakochałam nigdy wcześniej tak nie miałam. Po zakupach poszłyśmy jeszcze na pizzę. Zwierzyła mi się że podoba się jej Filip( Smav) i kupiła tą sukienkę bo idą dziś na randkę. Super jak zawsze wszystkim się układa w miłości tylko nie mi. Po obiedzie dziewczyna zaprosiła mnie do swojego domu. Wtedy dowiedziałam się że Jasiu, Smav, Skkf i Kiślu nagrywają na youtubie. Właściwie gdy byliśmy na basenie zastanawiałam się skąd oni mają takie przezwiska.
*w domu u Ani*
Poszłam do swojego pokoju, włączyłam laptopa i zaczęłam oglądanie filmików Janka. On nadal nie odpisywał ale teraz zrozumiałam dlaczego. Miał wiele fanek, znał wiele pięknych dziewczyna a ja byłam tylko jego kolejną nic nie znaczącą koleżanką. Wtedy do oczu napłynęły mi łzy... Było już dobrze po godzinie 23 kiedy usłyszałam dzwonek do drzwi. Poszłam odtworzyć a przed nimi zobaczyłam Jasia. Chłopak zaczął mi się tłumaczyć że zgubił telefon, że nie wiedział że do niego pisałam i że gdy Weronika powiedziała mu że jestem smutna z jego powodu. że myślę że mnie olał szybko przybiegł no i jest. Nwm czemu ale wgłębi duszy czułam że mówi prawdę. Poszliśmy jeszcze na spacer i bardzo dużo rozmawialiśmy. Po około godzinie odprowadził mnie pod dom. Chwile staliśmy w ciszy i patrzyliśmy sobie głęboko w oczy. Już myślałam że może mnie pocałuje ale jednak tego nie zrobił ;( . Znów przytulił mnie na pożegnanie i poszedł... Weszłam po cichu do domu była prawie 1;00. Poszłam do mojego pokoju, przebrałam się i położyłam do łóżka. Wiedziałam że nigdy nie będziemy razem, że to nie możliwe. On jest znanym youtuberem a ja ?! Z taką myślą zasnęłam tej nocy znów śnił mi się on ...
Mam nadzieję że się podobało nie jestem tak dobra w pisaniu jak inne laski no ale ...
Papa niebawem nowy rozdział ;*
YOU ARE READING
JDabrowsky
FanfictionNatalia to zwykła dziewczyna. Ma 17 lat . Jest wysoką, szczupłą blondynką o niebieskich oczach. Gdy poznaje pewnego chłopaka całe jej życie odmienia się ;*