Chapter 3 ~alergatori~

20 2 0
                                    

THOMAS POV.

Acum ca Elenore vrea sa fie si ea alergatoare, planul meu e mai greu de realizat. Nu putea sa stea in banca ei si sa-si confectioneze papusi ?
Dar nu am timp sa ma gandesc la ea. Trebuie sa-l gasesc pe Scott. El e alergator.
" Scott! "
" Thomas. Ce s-a intamplat? "
" Um.. nimic grav. Vroiam sa te-ntreb.. pai.. cum sa-ti zic..."
" Vrei sa devi alergator ca sa vezi ce e in labirint nu ? "
" Mda.. cam asa. Pot? "
" Pai, astazi se face o sedinta pe tema asta. Dar trebuie sa alegem doi alergatori. "

Perfect!

" O stii pe Elenore , da? Am facut cunostiinta cu ea azi. Fata noua. "
" Asa si? "
" Pai... vrea si ea sa fie alergatoare. "
" Elenore alergatoare? E o fata, Thomas. "
" Stiu, asta i-am zis si eu, dar insista. A zis ca nu se lasa pana nu va intra acolo. "
" Voi vorbi cu Mike. Daca e de acord bine. Daca nu, gasim pe altcineva. Dar sa o aduci si pe ea. Il va convinge pe Mikell. "
" Da, sigur. Mersi. "

ELENORE POV.

Astept nerabdatoare sa vina Thomas odata . Ce tot face, il roaga in genunchi? Ii face mancare?!

" Elenore! "

Numele meu e strigat si imi dau seama din prima cine e. Thomas. Ma intorc cu fata la el si ii raspund.

" In sfarsit! Mai aveai de gand sa vii? "
" Nu asa se multumeste. "
" I-ai convins?"
" Pe Kevin da. Eu voi fi alergator. Tu mai trebuie sa il convingi pe Mike. "
" Usor."
" Usor?! Ieri te zbateai in fata mea sa ii conving eu acum zici ca e usor?! "

Pufnesc in ras la reactia lui dar el se uita cu o incruntatura la mine si ma opresc.

" Imi schimb repede parerea. "

Se uita confuz la mine, apoi continui cu mainele in aer in semn ca ma predau.

" Nu ma judeca!"
" Nu conteaza. Astazi e o sedinta pe tema asta. "
" Ce tema? "
" Tema : alergatori. Tu nu esti deloc atenta? "
" Baiete, nu esti deloc explicit. Si mai taci. Vorbesti prea mult. "

Ii scuip vorbele in fata si plec. Bine, mi-a placug conversatia asta.

THOMAS POV.

Ma calca pe nervi fata asta. Adica, e normal sa razi pe seama unuia nervos?! Daca in locul meu ar fi fost un psihopat drogat si beat ar fi reactionat la fel? Iar starea  ei se schimba din minut in minut. Aici ma ameninta sa o fac alergatoare, aici se pune sa rada de mine ca vorbesc prea mult . Cand ea a cerut raspunsuri. Prea complicata.

**

ELENORE POV.

In cinci minute incepe sedinta despre... despre ce era vorba? A, da . Alergatori. Zici ca am 80 de ani de uit tot. Pff. Ma intreb de inseamna " alergator " probabil ca in acel labirint sunt chestii foarte periculoase si trebuie sa fugi mai mult decat te tin picioarele. Pai, daca e asa, am noroc. Ma pricep sa alerg. Faceam sport in fiecare dimineata cand eram , la casa mea adevarata. Mi-e dor de parintii mei. Si de fratele meu. Si de prietenii mei.
Bun, mai am 3 minute sa ajung la sedinta.
Intru in cort si ii vad pe Scott, Mike si Thomas.

" Buna " zic eu si le fac cu mana iar ei imi imita gestul.
" Deci, Mike, esti de acord sa fiu alergatoare? "
" Am de ales? "

Zambesc la replica lui si ii raspund.

" Nu, Mike. Din pacate nu. "

Toti rad la replica mea in afara de Mike, el doar ofteaza. Mi-a cazut in plasa. Fantastic!

" Bun, si acum, ca am lamurit cine e alergator si cine nu , ce facem? "
" Elenore, aici nu suntem in oras. Nu putem, sa zicem, sa mergem la o cafenea sau in parc. Facem lucruri serioase. " spune Thomas serios
" Pai, domnule perfectiune, ca vad ca te crezi perfect. Chiar daca am fi intr-o prapastie sau legati de un psihopat intr-un buncar departe de oameni , eu nu mi-as pierde simtul umorului, sau zambetul de pe fata. Sti de ce? Nu? Atunci iti spun eu. Pentru ca am speranta. Speranta mea nu moare. Stiu sigur ca vom iesi de aici si vom fi din nou la fel de fericiti cum am fost inainte de a veni aici. M-ai inteles? " ii spun cu atata seriozitate incat toti se uita la mine surprinsi de ce am zis. Ce? Nu am dreptate? Si in plus, ma enrveaza caracterul sau pe care-l crede perfect si fara nici un defect. E prea plin de el.
" Nu avem timp de glume , Elenore! Trebuie sa iesim de aici, iar caracterul tau ne incurca planurile! "

Adica? Eu le incurc planurile?! Nu cred ca a zis asta!

" Deci vrei sa spui  ca eu sunt o piedica pentru voi? Sau pentru tine? Mi se pare ca esti prea increzut nu crezi?! Daca tu zici ca eu sunt o piedica, sa vedem ce zic Kevin si Mike. Care crede ca sunt o piedica mana sus. Nimeni in afara de Thomas. Da, asa credeam si eu. Stii ce faci tu Thomas? Ii bagi in sperieti pe toti! Eu pe de alta parte, cu caracterul meu cu multe defecte de care zici tu, ii fac pe ceilalti sa se simta bine, nu rau. Intelegi?  Eu ii incurajez. Cu (,) caracterul tau prea serios nu o sa ajungem nicaieri, stiai? "

Ii raspund cu toata ura pe care o am si plec din cortul ala afurisit.

THOMAS POV.

" Ce s- a intamplat aici? " intreaba Mike confuz.
" Stiu eu. Te-a facut o fata, amice. " imi spune Scott si ma bate pe umar prieteneste, apoi pleaca amandoi lasandu-ma singur, cred ca vazand ca explodez de furie ca m-a facut o fata si de abia acum imi dau seama ca a avut dreptate in tot ce a zis. De cand am venit aici sunt tot mai nervos, serios si nu mai pot spune glume. Nu mai am simtul umorului. Nu mai sunt eu ...

LabirintUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum