Chapter 2 ~ Explicatii ~

31 2 0
                                    

" N-noua mea casa? Dar casa mea nu e aici. Eu locuiesc cu parintii mei, si cu fratele meu mai mic. Unde sunt ei ? De ce am fost adusa aici?"
" Nu stiu de ce ai fost adusa aici si unde e familia ta. Si eu am fost la fel ca tine acum 3 ani. "
" Esti aici de 3 ani? "
" Da . Am fost printre primii.. ".
" Dar de ce sunt zidurile astea ? Ce se afla dupa ele? "
"Ăm.. nimic. Hai sa faci cunostiinta si cu ceilalti. "

De ce nu vrea sa imi zica ce e acolo? Trebuie sa aflu.

" Uite ,acolo. "

Imi arata cu degetul la 4 baieti. Primul din stanga e blond, cu ochi verzi, un tricou maro inchis si niste pantaloni gri. Al doilea avea par negru, ochi albastri si o salopeta bej la fel ca al treilea care avea par negru si ochi caprui. Si ultimul avea par saten imbracat intr-o bluza gri inchis si niste pantaloni negri.

Pe primul il chema Jack, al doilea Kevin, al treilea Scott iar pe ultimul il chema Thomas.

" Thomas e si el nou ca tine, a venit acum 3 ore. Ceilalti sunt de 1 an aici. Apropo, pe mine ma cheama Mikell. Poti sa imi spui Mike. Pe tine cum te cheama? "
" Elenore. "
" Si mai am pe cineva sa iti prezint. Jecky! "
" Vin acum! Buna,eu sunt Jecky, esti noua? "
" Eu sunt Elenore , si da, sunt noua. Apropo puteti sa imi spuneti El. "
" Bine? El, ei trebuie sa plec. Te las cu Mike. "

Dau din cap afirmativ si-i zambesc. Nimic ciudat pe aici in afara de zidurile alea. Poate imi zice altcineva. Pe cine sa intreb.. ă... Thomas!

" Thomas. Buna. Vroiam sa te intreb daca stii ce se afla dupa zidurile alea. "Si eu incerc sa aflu. Nu stiu nimic. "
" De ce nu vor sa ne spuna? E aur acolo sau ce ? "
" Da , cred.. Nu ma las pana nu aflu. Chiar daca am fost avertizat de vreo 5 ori pana acum. Stiu doar ca unii dintre ei sunt "alergatori" si se duc acolo din cand in cand. Din cate am vazut pare a fi un labirint. Si planul meu e..."

Mi-am dat seama ce urma sa zica asa ca l-am intrerupt .

" E sa ii convingi sa devii "alergator" si sa te duci sa vezi ce e acolo. "
"Mda. Cam asta vreau sa fac."
" Vreau si eu."
" Vrei si tu ce ? "
" Sa fiu "alergatoare". Vreau sa vad ce e acolo. Daca putem sa scapam de aici prin labirint? "
" Tu, "alergatoare" ? Ar putea fi periculos. Daca patesti ceva eu sunt cel vinovat."
" Pai inca nu i-am convins. Si daca o sa ii convingem voi avea grija. Sunt puternica. Nu ma las usor. Asa ca ai face bine sa ma asculti , si sa ma ajuti sa ii conving! "
" De ce te-as ajuta? Nu poti si singura? Si in plus, de unde stii ca eu o sa merg acolo? "
" Poate nu din prima, dar o sa te lase sa te duci acolo pana la urma. Iar pe mine nu o sa ma lase fiindca sunt fata. De aceea tu ma vei ajuta sa ii conving. Inteles? "

Ofteaza dar cedeaza.

" Ok ok. Te ajut. Dar mai intai sa ii conving eu"
" S-a facut! "

LabirintUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum