ELENORE POV.
Zi ceva! Nu, nu spune! Oh.. urasc linistea. Dar ma bucur ca nu zice nimic. E aici. Nu il vad, dar stiu ca e aici. Ii simt privirea pe mine. Thomas, ori pleci, ori zici ceva. Ce dracu?!
" Elenore.. "
Trebuia sa taca!
" Stiu ca nu dormi. "
Mda, credeam ca sunt o actrita buna. Ok , acum trebuie sa ma port normal. Deschid ochii si ma rezem de tablia patului.
Cu privirea in jos, normal. Nu pot sa ma uit in ochii lui. Si asa e prea ciudat." Vorbeste cu mine! "
Ce sa zic ?
" De ce? "
" Stiu ca m-ai vazut cu Jecky. "O stie si pe asta. Oh..
" Thomas, nu e treaba mea. "
" Si atunci de ce aproape plangeai? "
" Nu plangeam! Ma doare capul , vreau sa dorm. "
" Nu simt nimic pentru Jecky! E nebuna, iti zic. Nebuna! Vreau sa scap de ea! "
" Thomas , ce treaba am eu? "
" Ma placi? "
"Ă?! "
" Ma placi? "Cum?!
" De unde ai scos-o si pe asta? "
" El, eu te plac. De aia ti-am zis despre mine si Jecky. "Ma place?! Sau isi bate joc de mine? Sau visez?
Nu. Nu visez. El nu si-ar bate joc de mine. Deci ma place.
Nu astept nimic si ii sar in brate, apoi il sarut pe obraz." Cred ca e reciproc. " spune el iar eu zambesc.
Stam asa vreo doua minute dar ne intrerupe Jecky.
THOMAS POV.
Ma bucur ca si El ma place. Adica asa mi-a dat de inteles. Da, e sigur. Bucuria mea s-a cam terminat cand a aparut Jecky si a inceput sa rada.
" Ce faceti porumbeilor? "
" Ce e Jecky ? "
" Oh, puicuta prinde aripi. "
" Jecky! Las-o in pace ! "
" Thomi, parca adineauri de sarutai cu mine, acum vrei sa o folosesti pe saraca fata? "
" Nu o folosesc! Si intelege odata, nu-te-plac! "
" Jecky pleaca! "
" Si daca nu vreau? "El ia un pahar cu apa. Doar nu vrea sa.. da, i l-a turnat in cap. Doamne, nu mai pot de ras.
" Acum pleci? "
" O sa mi-o platesti! "
" Sigur. "Dupa ce pleaca El pune paharul inapoi pe noptiera si se aseaza pe pat.
"Frumos! "
" Multumesc! "
CITEȘTI
Labirint
AcciónStii momentul ala in care te trezesti intr-o cutie care pare a fi un lift si ajungi intr-un loc destul de frumos, populat dar inconjurat de ziduri inalte de 10 metri? Nu? Perfect! Sper ca aceasta poveste de actiune sa va dezvolte imaginatia dar mai...