THOMAS POV.
Imi deschid ochi din cauza razelor care imi bateau drept in fata. Fuck, dormeam asa de bine! Incerc sa ma ridic dar o durere groaznica imi strabate tot umarul, apoi gem.
" Thomas? "
" Buna,El. Ce faci? "
" Lasa-ma pe mine. Tu esti bine? "
" Eu da, dar umarul meu nu prea . " incerc sa imi pun mana pe umar dar ma opreste.
" Stai! Ai grija.. " spune si imi aseaza bandajul .
" Elenore, sunt bine. "
" Bine, eu vroiam sa te ajut, dar daca domnul perfectiune se descurca, foarte bine. Eu plec. "
" El, nu te supara, stii ca nu am vrut sa te supar. Nu sunt obisnuit cu atata atentie in jurul meu. "
" Pai , nu ai noroc. Ai, inceput sa imi fi drag si, vei primi multa atentie din, partea mea. "ELENORE POV.
Am spus asta? Am spus-o... am spus-o, frate ce am facut?!
" Um... vin, imediat. " gesticulez
" Sigur. "Ce proasta sunt, nu puteam sa tac?! Daca o sa creada ca sunt indragostita de el? Esti! Sunt? Nu sunt! Ba da, esti! Ahh, pana si constiinta mea e impotriva. Thomas e doar un prieten. Un prieten bun. Ba nu... Constiinta,taci!
Ma duc sa beau putina apa, apoi ajung din nou in fata cortului lui Thomas. Iau o gura mare de aer, apoi incep sa zambesc si intru.
" Ă, am vorbit cu Mike, o sa te vindeci in cateva zile. "
" Ok. E grav? "
" Nu , din fericire nu a fost o muscatura care sa te afecteze, vei fi bine. "
" Daca nu erai tu, acum as fi fost mort. Mersi! "
" Pentru asta sunt prietenii. "
" Acum tu trebuie sa stai cu mine. "
" Nu e asa de rau. Esti o companie placuta!'
" Multumesc. "Nu mai stau pe ganduri si il imbratisez. Nu stiu de ce am facut asta.
" Te las putin singur. "
" Bine, nu-ti face griji! "
CITEȘTI
Labirint
ActionStii momentul ala in care te trezesti intr-o cutie care pare a fi un lift si ajungi intr-un loc destul de frumos, populat dar inconjurat de ziduri inalte de 10 metri? Nu? Perfect! Sper ca aceasta poveste de actiune sa va dezvolte imaginatia dar mai...