Chapter 7 ~ Vise si muscaturi ~

8 0 0
                                    

THOMAS POV.

" Testul dureaza pana cand ostaticii scapa de acolo. "
" Si daca nu vor scapa? "
" Sa speram ca vor scapa. "

**

Ma tot gandesc la acel vis. Nu imi dau seama ce vrea sa insemne. Cine sunt oamenii aceia ? Ce test? Ce scapare? Ce cauta El acolo ? Trebuie sa vorbesc cu ea. Poate e vorba de locul asta.

**

" El! "
" Thomas! Trebuie sa iti spun ceva foarte important! "
" Ceva legat de un vis ? "
" Da , exact. De unde stii? "
" Am avut si eu un vis aseara. Stai, ce ai visat? "
" Inafara de visul in care mancam un hamburger foarte bun, am visat cum vorbeau o femeie si un barbat despre un test si niste ostatici, si erai si tu pe acolo. A fost ciudat. "
" Si eu am visat acelasi lucru!"
" Ca mancam un hamburger? "
" Nu. Cel cu testul. Numai ca nu apaream eu, ci tu. "
" Eu? "
" Da. Tu. "
" Sa il intrebam pe Mike ? "
" Ma duc sa il caut. "
" Vin si eu. "
" Elenore, tu stai aici! Ai uitat de picior? "
" Thomas! Nu ma mai doare asa tare. Si in plus, nu trebuie sa fac miscard ca sa se vindece? "
" Nu , nu trebuie! Daca faci miscare va sangera mai tare! "
" Nu pot sta aici si sa nu fac nimic. Ma plictisesc. Iar tu ai nevoie de mine!"
" Sa am nevoie se tine? "
" In labirint. De ce altceva sa ai nevoie de mine ? "
" Unu: Nu mergi in labirint nici peste cadavrul meu ! Doi: ă... nu conteaza .."

Ofteaza si se tranteste pe pat.

" Si eu ce fac acum ? Ma plictisesc de moarte aici! "
" N-am ce sa-ti fac. Nu te poti misca "
" De ce iti pasa ? "
" Poftim ? "
" De ce iti pasa ? "
" El.. um.. pai, suntem ca o familie. Tu esti, sora mea mai mica. "

Da.. sora...

" Pai,mersi.. deci, cat timp voi mai sta aici? "
" Pana ti se vindeca rana. Aproximativ o saptamana. "
" O saptamana?! Atunci ati face bine sa nu ma lasati singura in cortul asta o saptamana fiindca atunci cand o sa ma vindec, nu o sa mai aveti toti dintii in gura. S-a facut ? "
" Da, sa traiti! "

ELENORE POV.

Doamne, ce liniste!

" Thomas. "
" Mhm ? "
" Nu te duci sa vorbesti cu Mike ? "
" Lasa, o sa ii spun. "
" Te plictisesti stand cu mine, nu? Si eu m-as plictisi. Daca vrei poti sa pleci. "
" El, voi fi sincer. Nimeni nu se plictiseste cu tine! " spune si incepem sa radem
" Serios, daca vrei poti sa pleci. "
" Nu ma gonesti nu? "
" Thomas, nu te gonesc. "
" Ti- e foame ? "
" Nu, mersi. "
" Ăm.. ma duc sa vorbesc cu, Mike. "
" Sigur. "

**

Bun, saptamana a trecut repede cu ajutorul lui Thom, Mike, Scott si Jecky. Eu si Thomas ne intelegem din ce in ce mai bine, dar suntem doar prieteni. Piciorul mi s-a vindecat, inca ma doare putin dar doar cand fug, insa e o durere suportabila deci pot merge inapoi in labirint. Cum eu am fost " inchisa" in cort cand piciorul meu inca ma durea, in locul meu a fost Scott, care era cat pe ce sa moara din cauza unei bocitoare. Thomas a vorbit cu Mike despre vis dar el nu stie nimic.

Acum sunt cu Thomas in labirint si mai avem 10 minute pana trebuie sa ne intoarcem.

Deodata o ,creatura sare pe Thomas. O creatura, urata si, dezhidratata.

"Thomas! "

Trebuie sa gasesc ceva, trebuie sa gasesc... un fier.
Iau fierul care e destul de murdar, dar asta nu conteaza. Trebuie sa-l salvez pe Thom. Ii dau in cap creaturii aleia cu fierul si cade pe jos, intr-o balta de sange. Nu suport sa vad sange, nu stiu cum am rezistat sa vad atata sange de la genunchiul meu.

" Thom! " spun si ii sar in brate. Apoi ii vad rana de pe umar. " Thomas, esto ranit!
" Nu cred ca e ceva grav.. "
" Ce tot spui?! Cat timp mai e ? "
" 2 minute. "
" Bun. Usa e mai incolo. Hai, sus! "

Il ridic si ne indreptam spre usa. Se deschide apoi incep sa fug cu Thom dupa mine.

" Ah, inca putin. "

In fata usii apar Mike si Scott care vin sa ma ajute . Iesim din labirint intr-un sfarsit si il ducem pe Thom in cort.

" L-a muscat o creatura hidoasa, daca se infecteaza? "
" Nu o sa se inecteze daca il vindecam la timp. "
" De ce eu si Thomas suntem asa ghinionisti? "
" Nu stiu... " chicotim toti trei apoi Mike si Scott , pai nu stiu ce fac, dar sper ca il vindeca pe Thomas. Nu stiu ce as putea face fara el. Wow, am zis asta?

LabirintUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum