Okul kapısının önüne geldiğimde koşmayı bıraktım yürümeye başladım içeri girdim sınıfımı aramaya başladım sonunda bulmuştum sınıfı içeri girdim herkes gelmiş oturuyordu bende kendime bir yer bulup oturdum 2.sıradaydım herkes birbiriyle konuşuyordu kaynaşmışlardı ben bunları düşünürken hoca içeri girdi ve "Günaydın çocuklar oturun dedi" tabiki yeni bir sene olduğu için doğal olarak tanıştık her zamanki gibi şanssızlığım üstümdeydi hoca ilk beni kaldırdı ve kendimi anlatmaya başladım neyseki korktuğum gibi olmadı oturdum ve derin bir oh çektim tabiki 40 dakika boyunca herkes kendini tanıttı tenefüs zili çaldi telefonuma kulaklığımı takıp sırtımı kaleriföre yasladım ayaklarıda uzattım biraz başım ağrıyordu yavaş yavaş kendimi kötü hissettim açlıktandır demiş geçiştirmiştim ki yanına biri geldi "merhaba benim adım simon " dedi bende "mmerhaba benim adımda annabella" dedim sonra bana arka sıramda oturduğumu söyledi ve tanıştığı arkadaşlarından biri çağırdı "sonra görüşürüz "dedi ve gitti çok yakışıklı ve cool du saçlarının rengi kahve ve çok fazla sarı ile karışmıştı gözleri benim gibi mavi ve yeşil gibiydi be çok güzel giyiniyordu 2. Derse girmemiz için zil çaldı başka bir hoca daha içeri girdi ben kendimi anlattıktan sonra tam oturucakken halisinasyonlar görmeye başladım ve sınıfta bazı şeyler oynamaya başladı herkez korkmuştu hocadan izin alıp tuvalete koştum kendime baktığımda gözlerim hem bembeyaz oluyor hemde kendi rengine dönüyordu birden baktığım ayna kırıldı ve birden çığlık attım çığlık atmamla burnumdan kan gelmiş ve bayılmıştım hemen hoca gelmiş ve bana yardım etmişler çok geçmeden annemlerde geldi ve beni hemen doktora götürmüşlerdi ama hala halisinasyonlar görmeye devam ediyordum gözlerim hepten bembeyaz olmuştu kendi göz rengimle gidip gelmiyordu yarı baygındım annem "yardım edin" edin diye hastanenin önünde bağırdı beni sedye ile içeri götürdüler ve doktor konturol etmeye başladı doktor anneme "hanımefendi kızınızda hiç bişi yok sadece burnu kanıyor ama ne olduğunu anlamadık " dedi ve anneme bir ağrı kesici alamasını söyledi eve dönerken ilacımı annem almıştı eve gittim ve artık gözlerim yerine gelmiş ve iyi olmuştum sonra kapı çaldı ve kardesim içeri girdi ama seçmek biraz zor oldu bazen hiç halisinasyon görmüyordum bazende arada bir aniden görüyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIL MELEK
FantasyTam bir baş belası olan Annabella hayatının gerçek anlamını keşfedince hayatı tamamen alt üst olur. Tuhaf rüyalar,halisinasyonlar ve kafasındaki tuhaf sesler herşey bir anlam kazanır. Fakat iki dünyanında güvenliği için kendisinin ve kardeşinin haya...